فوتبال مقدماتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا| تیم امید ایران گام نخست را محکم برداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم فوتبال المپیک (امید) کشورمان در چارچوب نخستین بازی مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال مقدماتی قهرمانی آسیا، از ساعت ۱۵:۳۰ عصر امروز (چهارشنبه - ۱۵ شهریور) به وقت ایران به مصاف تیم زیر ۲۳ سال هنگ‌کنگ رفت که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر شاگردان غلام‌رضا عنایتی پایان یافت.

یوزهای امید ایرانی در اولین بازی خود در تاشکند، با ارائه یک بازی امیدوارکننده و بابرنامه مقابل تیم شرق‌آسیایی به پیروزی رسیدند و گام نخست را محکم برداشتند. ۲ گل ایران در نیمه نخست توسط امین حزباوی (۲) و محمد قربانی (۴۴) به ثمر رسید و تیم ملی در همان نیمه اول نسخه رقیب خود را پیچید. الله‌یار صیادمنش نیز در دقایق پایانی، گل سوم را به ثمر رساند.

عنایتی تیمش را با ترکیب محمدرضا خالدآبادی، سامان تورانیان، حسین گودرزی، امین حزباوی، محمدجواد حسین‌نژاد، یاسین سلمانی، آریا یوسفی، امیر جعفری، محمد قربانی، مهدی هاشمی‌نژاد و محمدرضا بردبار وارد زمین کرد. پیش از آغاز بازی، نام علیرضا باویه و آریا برزگر توسط ناظر بازی به دلیل محرومیت از لیست تیم امید خارج شد. در پایان این بازی مهدی هاشم‌نژاد، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

ملی‌پوشان کشورمان پیش از شروع مسابقه با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی، ۳ بار ذکر "یا حسین" را در حلقه اتحاد خود فریاد زدند‌‌. قضاوت این بازی را هم چائه سانگ هیوپ از کره‌جنوبی برعهده داشت. پسران المپیکی ایران در بازی بعدی خود به مصاف تیم فوتبال زیر ۲۳ سال افغانستان خواهند رفت.

تیم فوتبال امید کشورمان نخستین گام رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا را با قدرت برداشت.