سازمان وان چمپیونشیپ| برتری فایتر 21 ساله ایران مقابل سمور تایلندی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سیاسرانی، مبارز 21 ساله موی تای ایران، مقابل "سیتی‌چای سیتسونگ‌پینونگ"، مدعی موی تای جهان به برتری دست یافت.

این مبارز ایرانی با نمایشی زیبا، ضمن کسب برتری مقابل قهرمان 8 دوره موی‌تای جهان، طرفداران هنرهای رزمی را در ورزشگاه بوکس لومپینی شهر بانکوک تایلند شوکه کرد.

در راند اول این مسابقه، سیاسرانی و سیتی‌چای با هم رقابت تنگاتنگی داشتند. هر یک از مبارزان سعی کردند ابتدا همدیگر را محک بزنند.

در راند دوم، سیتیچای 31 ساله به جلو حمله کرد و با مشت و لگد مستقیم، مبارزه را در دست گرفت. با این حال، سیاسرانی خونسردی خود را حفظ کرد و مشتی سنگین به صورت حریف تایلندی خود، او را به زمین انداخت.

در راند سوم، دو مبارز به دنبال فضاهایی برای به دست آوردن یک برد دلچسب بودند، اما سیتی‌چای نتوانست دفاع سیاسرانی را بشکند.

در همین راند، سیاسرانی گارد خود را باز کرد و با نشان دادن صورت خود، به حریفش اجازه داد تا ضرباتی را به صورت او بزند. وی با این کار به نوعی حریف خود را سخره گرفت.

در پایان نیز داوران با تصمیم متفق القول رای به برتری سیاسرانی دادند. او با این برد به چهارمین برد متوالی خود در ورزشگاه بوکس لومپینی دست یافت.

پیش از آن، سیاسرانی موفق شده بود، محمد بوتاسا از مراکش، آواتار پی کی سانچای از تایلند و ساتانفا دگیر نماینده تایلند را شکست دهد.

پس از اینکه فریار امینی پور 23 ساله با پیروزی مقابل پونگسیری پی کی سانچای، مبارز باتجربه تایلندی در 18 آگوست، رکورد خود را به چهار برد رساند، سیاسرانی دومین مبارز ایرانی است که به رکورد 4 بازی و 4 برد در سازمان وان چمپیونشیپ دست پیدا می‌کند.

«مبارزات جمعه» سازمان وان چمپیونشیپ ONE Friday Fights مجموعه‌ای از رویدادهای هنرهای رزمی ترکیبی است که هر جمعه ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می شود.

محمد سیاسرانی مقابل ستاره موی‌تای تایلندی در وان چمپیونشیپ به برتری رسید.