فوتبال مقدماتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا| خط‌ونشان پسران عنایتی برای ازبکستان با یک پیروزی پر گل!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم فوتبال امید کشورمان طی دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های فوتبال مقدماتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (شنبه - ۱۸ شهریورماه) به وقت تهران به مصاف تیم فوتبال المپیک افغانستان رفت و این بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشت.

شاگردان غلام‌رضا عنایتی که در بازی نخست گروهی خود با نتیجه ۳ بر صفر از سد تیم فوتبال زیر ۲۳ سال هنگ‌کنگ گذشته بودند، مطابق انتظار کار دشواری در برابر تیم المپیک کشور همسایه نداشتند و این بازی را با پیروزی مهمی به پایان رساندند و به ششمین امتیاز خود در تاشکند ازبکستان رسیدند.

بیش‌تر بخوانید؛
عنایتی: پاسخ AFC درباره محرومیت باویه و برزگر دوپهلو بود؛ ریسک نکردیم

عنایتی در دومین بازی مقدماتی جام ملت‌های آسیا، تیمش را با ترکیب محمدرضا خالدآبادی، سامان تورانیان، حسین گودرزی، دانیال ایری، محمدجواد حسین‌نژاد، الله‌یار صیادمنش، امیر جعفری، محمدرضا قربانی، علی پوردارا، مهدی هاشم‌نژاد و محمدرضا بردبار به زمین فرستاد که صیامنش برای اولین بار با بازوبند کاپیتانی به زمین مسابقه رفت.

یوزهای امید ایرانی در دومین بازی خود طی یک مصافی تقریباً بدون مشکل و ساده، با نتیجه ۴ بر صفر و گل‌های محمد قربانی، حسین گودرزی، الله‌یار صیادمنش و محمدجواد حسین‌نژاد به برتری رسیدند تا با صدرنشینی به گام آخر خود برسند.

تیم فوتبال امید کشورمان برای راه‌یابی به جمع ۱۶ تیم حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در مهم‌ترین بازی خود سه‌شنبه در برابر تیم فوتبال المپیک ازبکستان قرار خواهد گرفت.

بیش‌تر بخوانید؛
عنایتی: ازبک‌ها به زمین چمن آب نداده بودند/ باید با سختی‌ها مبارزه کنیم

تیم فوتبال امید کشورمان در دومین بازی خود در فوتبال مقدماتی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا، تیم افغانستان را از پیش رو برداشت.