ایجاد محوطه سازی و تجهیزات ورزشی مدرسه روستای استیلی شهرستان سراب

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهندس فرهاد فرهودی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در گفتگو با تهران پرس با اشاره به ایجاد محوطه ورزشی و تفریحی برای دانش آموزان یکی از روستاهای محروم شهرستان سراب گفت: مدرسه روستای استیلی شهرستان سراب مجهز به زمین فوتبال و ورزشی می‌شود.

وی افزود: بحمدالله با پیگیری‌های انجام شده، پیمانکار شروع به کار کرده و به زودی شاهد ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی برای دانش آموزان این روستا خواهیم بود.

مهندس فرهودی درباره جزئیات این طرح افزود: در کنار مدرسه روستای استیلی، مدرسه متروکه‌ای بود که کاربرد زیادی برای دانش آموزان روستا به دلیل عدم ایمنی لازم نداشت و به همین دلیل، این مدرسه توسط پیمانکار به طور کامل تخریب شد و قرار است که در این مکان، زمین ورزشی (فوتبال و والیبال) برای دانش آموزان احداث شود؛ دیوار کشی، آسفالت و خط کشی زمین این حیاط نیز جزو اولویت هاست که تا اواسط مهرماه، انجام خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی تاکید کرد: نوسازی و تجهیز مدارس روستایی و محروم در سطح استان آذربایجان شرقی، یکی از اولویت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی بوده است.


گفتنی است در طول سال‌های گذشته، با کمک خیرین و هماهنگی انجام شده با اداره کل نوسازی و توسعه مدارس استان آذربایجان شرقی، مدرسه متروکه روستای استیلی شهرستان سراب مجهز به امکانات و تجهیزات به روز شده بود و نیاز به دیوارکشی حیاط مدرسه و احداث زمین فوتبال، والیبال و تجهیزات ورزشی و تفریحی در این مدرسه حس می‌شد که با تدابیر انجام شده، این پروژه تا اواسط مهرماه به سرانجام خواهد رسید.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی گفت: مدرسه روستای استیلی شهرستان سراب مجهز به زمین فوتبال، والیبال و تجهیزات ورزشی و تفریحی می‌شود؛ همچنین دیوارکشی و آسفالت و خط کشی زمین حیاط مدرسه جزو اولویت هاست.