عسگریان: اتاق VAR به زودی تجهیز می‌شود/ برای دربی سکوهای آزادی قابل استفاده خواهد بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، عصر امروز شنبه ۱۸ شهریور، مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات لیگ برتر به نمایندگی از فدراسیون فوتبال با حضور در استادیوم آزادی، از آماده سازی بخش های مختلف این استادیوم برای میزبانی از دیدار آتی بازدید کردند.

در این بازدید علیرضا فاضلی مدیر مجموعه ورزشی آزادی، گزارش جامع و کاملی در خصوص وضعیت موجود و اقدامات صورت گرفته در استادیوم آزادی برای میزبانی شایسته از دیدارهای پیش رو را به عسگریان و مهدی ارائه کرد.

اتاق های وی ای آر، کنترل دوپینگ، پزشکی، داوران و ناظران، رختکن های میزبان و میهمان، چمن و همچنین بهسازی سکوهای تماشاگران استادیوم آزادی از دیگر قسمت هایی بود که مورد بازدید سرپرست شرکت توسعه و نماینده فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

سهیل مهدی طی این بازدید بابت سرعت عمل در بازسازی سکوها و ساير بخش های استادیوم آزادی که از روند تغییرات مثبت در این استادیوم کاملا مشهود است، تشکر و قدردانی کرد.

در این بازدید حمیدرضا رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع و سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی، شهاب مالمیر مدیر روابط عمومی و محمد قمری نژاد رئیس گروه نمایندگی منطقه یک معاونت فنی و مهندسی شرکت توسعه نیز حضور داشتند.

 

عسگریان: اتاق VAR به زودی تجهیز می‌شود/ تا آذر سکوهای آزادی قابل استفاده خواهد بود

مهیار عسگریان  درباره آخرین شرایط ورزشگاه آزادی گفت: ورزشگاه آزادی با تمام قوا و قدرت در حال بازسازی و ترمیم است. مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: بازسازی و ترمیم در حال ادامه است و امروز یک جلسه با آقای سهیل مهدی خواهیم داشت و بازبینی برای اتاق VAR، اتاق دوپینگ و پزشکان که قرار بود آماده شود در پیش است. قرار بود اتاق‌ها در اختیارشان قرار گیرد تا تجهیز شود و به همین دلیل بازبینی انجام خواهد شد.

رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور درباره امکان استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدیویی تصریح کرد: اگر VAR وارد شود مشکلی برای استفاده از آن نخواهیم داشت چون ورزشگاه آزادی هم به لحاظ زیرساختی هیچ مشکلی ندارد.

عسگریان درباره روند پیشروی بازسازی و عقب یا جلو افتادن از برنامه‌های ترمیم اظهار داشت: ما طبق برنامه‌مان پیش می‌رویم و تا آذر سکوها قابل بهره‌برداری خواهد شد. سکوهای طبقه اول جز در بخش VIP در حال نصب شدن است و درصد زیادی پیشرفت داشته‌ایم.

وی در پایان در مورد برگزاری دربی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگران گفت: اگر دربی در ماه آذر برگزار شود، تلاش می‌کنیم ضلع غربی را هم آماده کنیم و سکوها به تماشاگران اختصاص داده شود. ما یک بخش اجرای داریم که ما با تمام قوا در حال کار در آن هستیم. تمام نیروها هم بسیج شده‌اند. بخش دیگر هم بخش اعتبار و بودجه است. اگر مطابق وعده محقق شود، کار جلوتر می‌افتد. در غیر این صورت طبق همان برنامه پیش خواهیم رفت.

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و رییس کمیته مسابقات لیگ برتر از شرایط استادیوم آزادی برای میزبانی از دیدارهای پیش رو بازدید کردند.