شمسایی: برنامه جدال با برزیل را از چند ماه قبل چیده‌ایم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در حاشیه تمرین شاگردانش اظهار داشت: بازی‌های بسیار مهمی در تورنمنت برزیل داریم و هدفمان از حضور در این رویداد، پیدا کردن نقاط ضعف و قوت تیم است. هدف نخست ما صعود از مرحله گروهی تورنمنت برزیل است تا در مرحله بعدی بتوانیم با این تیم روبه‌رو شویم، چراکه چند ماه است برنامه تقابل با برزیل را چیده‌ایم.

وی همچنین عنوان داشت: در مرحله گروهی با پاراگوئه و کلمبیا دیدار می‌کنیم و تنها ۲ بازیکن ما سابقه رویارویی با این تیم‌های مطرح را دارند. جوانان بسیار خوبی داریم و می‌خواهیم ابتدا از گروه‌مان صعود کنیم تا در مرحله بعدی به برزیل برسیم، چراکه از حدود هشت ماه قبل، برنامه‌های دیدار احتمالی با برزیل را چیده‌ایم.

آخرین تمرین تیم ملی فوتسال در حالی برگزار شد که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون با حضور در سالن کمپ تیم‌های ملی با وحید شمسایی و سایر اعضای تیم فوتسال به گفت‌وگو پرداختند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: هدف ما صعود از مرحله گروهی تورنمنت برزیل است تا در مرحله بعدی بتوانیم با این تیم روبه‌رو شویم.