عنایتی: دعای‌مان کنید؛ می‌خواهیم به جام ملت‌های آسیا صعود کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ غلام‌رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان پیرامون برتری روز گذشته مقابل افغانستان اظهار داشت: با تمام اتفاقاتی که در زمین افتاد و شرایط تیم ما توانستیم مقابل افغانستان به برتری برسیم؛ آن هم در یک زمین کوچک که کیفیت پایینی داشت. باید ریکاوری مناسبی داشته باشیم و کاملا آماده شویم چراکه روز سه‌شنبه یک مسابقه خیلی سخت و حساس مقابل ازبکستان داریم و باید نتیجه بگیریم.

وی در ادامه بیان داشت: ازبکستان تیم فوق العاده خوبی دارد، اما ان‌شاالله با تلاش بازیکنان و همدلی همه مجموعه تیم نمایش خوبی خواهیم داشت. آمده‌ایم تا کار بزرگی انجام دهیم و تمام توان خودمان را به کار می‌گیریم. خواهش می‌کنم برای ما انرژی مثبت به سمت ما بفرستید و برای تیم امید دعا کنید تا بتوانیم از این آزمون سخت، سربلند بیرون بیاییم و ان‌شاالله بتوانیم به مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا صعود کنیم و به المپیک نزدیک شویم.

هم‌چنین محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان تیم فوتبال زیر ۲۳ سال کشورمان نیز عنوان داشت: توانستیم در دو بازی قبل، با دعای خیر مردم ایران، برنده از زمین خارج شویم. بازی با افغانستان یک مقدار نسبت به دیدار با هنگ کنگ سخت تر بود. ولی خدا را شکر توانستیم در دو دیداری که داشتیم، پیروز شویم. تمام بچه ها یکدل شده ایم تا بتوانیم برابر ازبکستان با یک نتیجه خوب، صدر جدول را از آن خودمان بکنیم.

وی در پایان گفت: بچه ها انگیزه بالایی دارند و سطح فنی همه بالاست. به نظر من ۹۰ درصد علت این موضوع، یکدل بودن بازیکنان است. امیدوارم که بتوانیم طلسم صعود به المپیک را بشکنیم.

سرمربی و دروازه‌بان تیم فوتبال امید کشورمان در آستانه بازی مهم خود با ازبکستان صحبت کردند.