بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو| عنایتی: می‌خواهیم طلسم ۲۰ ساله مدال فوتبال را بشکنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا از چین؛ غلام‌رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان پس از برتری ۴ بر صفر شاگردانش مقابل تیم زیر ۲۳ سال ویتنام در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: بازی خوبی بود، متمرکز بودیم که از این مرحله با شرایط خوب بالا برویم. بازی ها در مراحل بعد سخت تر است. امروز دستمان نسبت به بازی با عربستان بازتر بود، در آن بازی نوای شرجی هم تا حدی بازیکنان را اذیت کرد. بازیکنانی هم که غایب بودند امروز به ترکیب اضافه شدند و حالا برای مرحله بعد آماده می شویم.

وی در ادامه بیان داشت: مرحله حذفی اهمیت زیادی برای مان دارد، از همه هواداران که امروز این را حمایت کردند تشکر می کنم، امیدوارم بازی یه بازی شرایط تیم بهتر شود. بازیکنان تشان دادند که با تجربه هستند. امیدوارم تیم فوتبال امید طلسم ٢١-٢٠ ساله برای نتیجه گیری در بازی های آسیایی را بشکند. هدف گذاری این بود که در هر دو رویداد انتخابی المپیک و بازیکنان آسیایی با قدرت شرکت کنیم. بازیکنان ما در مرحله نخست انتخابی المپیک کم تجربگی کردند و در دور نهایی حذف شدیم.

سرمربی تیم امید در پایان گفت: نمی‌خواهم برای نرفتن به المپیک بهانه بیاروم و حرف‌های تکراری بزنم اما ما تمام تلاشمان را کردیم. آمده‌ایم اینجا تا  بعد از ۲۱ سال به امید خدا در بازیهای آسیایی نتیجه بگیریم. فرقی ندارد در مرحله بعد با کدام حریف رو‌به رو شویم تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید همه رقیبان را ببرد.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: در تلاش هستیم تا در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو، طلسم ۲۰ ساله مدال فوتبال را بشکنیم.