درخواست اهالی یک روستای محروم از رئیس سازمان نوسازی توسعه وتجهیز مدارس کشور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اهالی روستای استیلی شهرستان سراب طی پیامی از  حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و  شهریار خواجه صالحانی مدیریت روابط عمومی این سازمان به دلیل پیگیری ها برای ساخت زمین ورزشی و فوتبال در این روستا تشکر کردند.

  در این پیام آمده است:

   بسمه تعالی

 جناب آقای دکتر حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور

 از تلاش دلسوزانه و تدابیر خالصانه و جهادی شما در راستای بهبودی شرایط آموزشی و   ورزشی  برای دانش آموزان روستاهای محروم استان آذربایجان شرقی به ویژه روستای  شهید پرور استیلی شهرستان سراب تقدیر و تشکر می‌کنیم. ساخت زمین فوتبال و  والیبال یکی از اقدامات موثر و با تدبیر شما بود که باعث شادی دل نوجوانان و جوانان  روستایی شد؛ از شما مسئول دلسوز و جهادی نیز درخواست داریم که با آسفالت و  دیوارکشی حیاط مدرسه روستای استیلی نیز باعث تکمیل پروژه نوسازی این مدرسه در این روستا شوید. جناب مهندس فرهودی مدیر کل سازمان نوسازی و توسعه مدارس آذربایجان شرقی تا به امروز همکاری و مشارکت خوبی در محرومیت زدایی مدرسه روستای استیلی داشته اند اما امیدواریم با تامین اعتبار و توجه ویژه حضرتعالی، بتوانیم شاهد تکمیل این پروژه خیرخواهانه در این روستا باشیم.

 

 

اهالی یکی از روستاهای محروم شهرستان سراب طی ارسال پیامی از زحمات و خدمات سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور تشکر کردند و خواستار آسفالت حیاط مدرسه و دیوار کشی مدرسه این روستا شدند.