منصوریان: تمیز مبارزه کردم/ صبری: آماده هدیه طلایی به ایران هستیم

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع رسانی راه دانا از هانگ‌ژو؛ یوسف صبری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ساندا مردان ایران در آخرین مسابقه  روز نخست پیکارهای ووشو بازی‌های آسیایی هانگژو به مصاف “شوخزود تاشپولاتوف” از قزاقستان رفت و حریف خود را ناک اوت کرد.

 الهه منصوریان “الینا چائودهاری” از نپال و شجاع پناهی “یوسف احمد” از یمن را ناک‌اوت کردند و محسن محمدسیفی “گیچئول سونگ” از کره‌جنوبی ‌را شکست داد.

ووشوکاران ایران پس از برتری مقابل حریفان خود صحبت کردند.

منصوریان: تمیز مبارزه کردم؛ چین رقیب اصلی ووشوی ماست!

الهه منصوریان بعد از برتری مقابل نماینده نپال در بازی‌های آسیایی هانگژو، بیان داشت: این بازی بهترین فرصت بود تا با فضا آشنا بشویم و مهم این بود که تمیز بازی کردم. مبارزات ساندای زنان در بازی‌های آسیایی در دو وزن ۲۲ و ۶۰ برگزار می‌شود و تمام نفرات خوب به این دو وزن می‌آیند.

قهرمان ووشو جهان عنوان داشت: بازی‌های سنگینی است و رقیبان بسیار خوبی داریم. چین رقیب اصلی ماست. سال ۲۰۱۸ با همین بازیکن چینی که در وزن من است بازی کردم. اکنون بعد از پنج سال با آمادگی بالا بازهم با او مسابقه خواهم داد.

وی در نهایت گفت: حریفی بعدی من از پاکستان است و سپس با اندوزی و چین تایپه مبارزه می‌کنم. حریف چینی نیز در دور نخست با حریفی از ویتنام بازی دارد که او هم سانداکار قدرتمندی است. فکر می‌کنم من و نماینده چین در فینال با هم بازی کنیم.

صبری: کاملا آماده‌ایم تا مدال طلا را به ایران هدیه کنیم

نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای ایران در بخش مردان پس از پیروزی در آخرین مبارزه امروز در رقابت‌های ووشو بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: بازی اول بود و حریف قزاق هم خوب بود اما خوشبختانه توانستم با اقتدار او را شکست دهم و به مرحله بعد راه پیدا کنم.

وی افزود: خوشبختانه شرایط بدنی خیلی خوبی داریم و آماده هستیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم با دعای خیر مردم بقیه رقبا را هم شکست دهیم و مدال طلا را برای کشور و مردم عزیزمان به دست بیاوریم.

صبری درباره رقبای آتی خود نیز اضافه کرد: حریف بعدی من از ازبکستان است و آن طرف جدول هم با برخی از رقبا آشنا هستم. نمی‌دانم چه کسی صعود می‌کند اما فقط به بازی بعدی فکر می‌کنیم و صددرصد توان‌مان را برای مبارزه بعدی می‌گذاریم.

ووشوکاران ایران پس برگزاری مبارزات خود در ساندا صحبت کردند.