سازمان وان چمپیونشیپ| فایتر ایرانی مقابل گربه تایلندی/ شکست ناصری و ستاری

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد ستاری، مبارز موی تای ایرانی، قرار است این جمعه در هفته ۳۵ پیکارهای “مبارزات جمعه” شرکت کند.

ستاری 22 ساله در موی تای به مصاف رمبو مور راتاناباندیت تایلندی می‌رود که 10 سال از او بزرگتر است.

ستاری دارای رکورد کلی حرفه ای 27 برد و 9 باخت است. 

در همین حال، حریف تایلندی او، دو بار قهرمان جهان شده. رکورد کلی حرفه ای او 71 برد و 20 باخت است.

رمبو دو مبارزه قبلی خود را در وان چمپیونشیپ را شکست خورده است. او در اولین بازی خود در برابر تایسون هریسون استرالیایی‌ در راند سوم شکست خورد. سپس با مقابل مولود توپیف از ازبکستان بازی را واگذار کرد.

ستاری پس از محمد سیاسرانی، سامان عاشوری و امیر ناصری، چهارمین ایرانی است که این ماه در مجموعه مبارزات ONE Friday Fights حضور می یابد.

«مبارزات جمعه» سازمان وان چمپیونشیپ ONE Friday Fights مجموعه‌ای از رویدادهای هنرهای رزمی ترکیبی است که هر جمعه ساعت 16 به وقت ایران در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می شود.

 

شکست ناصری در رقابتی نزدیک

امیر ناصری مبارز ایرانی در مقابل همتای باتجربه تایلندی عملکرد خوبی داشت. لمیر ناصری در دیداری زیبا و نزدیک به مصاف کوان‌موانگ رفت و‌ با اختلاف کمی رقابت را واگذار کرد. دو فایتر راند اول را با ضربات پایین آغاز کردند که ناصری حریف قدرتمند خود را از راه دور مورد هدف قرار داد. حرکات سریع این بازیکن ایرانی، کار‌ را برای مبارز تایلندی دشوار کرد.

ناصری با آرنج های خود ضربات سنگینی به کوان‌موانگ وارد کرد که از جمله آن می‌توان به یک آرنج چرخشی اشاره کرد که بالای چشمش ورزشکار تایلندی را مجروح کرد. 

در راند دوم، کوان‌موانگ به جلو حرکت کرد و ضربان قدرتمندی را به ورزشکار ایرانی زد. این دو مبارز با تفکری تهاجمی وارد دور سوم شدند. آنها با آرنج و مشت تا زنگ آخر با یکدیگر رقابت کردند.

کوان‌موانگ، قهرمان چهار دوره موی تای جهان، پس از کسب پنجمین برد متوالی خود از پنج مسابقه در ONE Friday Fights، با یک پیروزی دیگر به رکورد کلی 199 برد و 74 باخت رسید.

در همین حال، مبارز 31 ساله ایرانی از زمان پیوستن به ONE Championship در سه مبارزه شکست خورده است و رکورد کلی او به 29 برد و 8 باخت کاهش یافته است.

 

دومین باخت سامان عاشوری در مبارزات 

سامان عاشوری مبارز ایرانی دومین شکست متوالی خود را در مبارزات جمعه را مقابل سواکیم سور جور متحمل شد.

در مسابقه موی تای وزن 63.5 کیلوگرمی، سواکیم قهرمان سه دوره دل ورزشگاه لومپینی شهر تایلند در دور اول، عاشوری رت ناک اوت کرد.

دو دقیقه بعد از این مبارزه، بازیکن 22 ساله ایرانی به جلو رفت و همتای تایلندی خود را به زور روی طناب انداخت. با این حال، سواکیم با یک آرنج مستقیم به صورت مقابله کرد.

مبارز تایلندی، عاشوری را با یک مشت سنگین به زمین انداخت و ضمن ناک اوت کردن حریف خود، برنده بازی شد.

با این برد، سواکیم 28 ساله اولین برد خود را در ONE به دست آورد. سواکیم رکورد کلی خود را به 149‌ برد و 59 شکست رساند و رکورد عاشوری به 15‌ برد 6 باخت کاهش یافت.

سجاد ستاری در وان چمپیونشیپ به میدان می‌رود.