اسماعیل‌نژاد: اولین بارم بود و تجربه نداشتم/ تفتیان: مسئولان در هانگ‌ژو هستند اما مربی من نیست!

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع‌رسانی دانا از هانگ‌ژو؛ حمیده اسماعیل‌نژاد و حسن تفتیان، دوومیدانی‌کاران راه یافته به فینال ۱۰۰ متر سرعت بازی‌های آسیایی پس از ناکامی در گام پایانی، روایت متفاوتی داشتند.

اسماعیل‌نژاد: اولین بارم بود و تجربه‌ای نداشتم

حمیده اسماعیل‌نژاد پس از کسب مقام هفتم مسابقات دوی ۱۰۰ متر بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: مسابقه خیلی خوبی برای من بود، چرا که در کنار بزرگان دوومیدانی آسیا و حتی جهان دویدم. این اولین حضورم در بازی‌های آسیایی بود و چنین رقابت بزرگی را تجربه می‌کردم. قطعاً در آینده عملکرد بهتری خواهم داشت. از همه مردم ایران هم تشکر می‌کنم که در فضای مجازی از من حمایت کردند و انرژی دادند. امیدوارم در مسابقات بعدی شرمنده‌شان نشوم.

تفتیان: مسئولان در هانگ‌ژو هستند اما مربی من نه!

حسن تفتیان در مورد مسابقه خود اظهار داشت: کار ما در دوومیدانی با صدم ثانیه‌هاست که خیلی سخت است. تمام تلاشم را کردم و حتی بیشتر از توانم تلاش کردم اما جنگ نابرابری است.

وی به شرایط دونده‌های سایر کشورها اشاره کرد و بیان داشت: شرایط آماده سازی آنها قابل قیاس با من نیست. دوستان به من می‌گویند تو ارتش یک نفره‌ای که باید خودت پول اردو بدهی، خودت اردو بروی و تمرین کنی. ۹۰ درصد سهمیه المپیکم قطعی است ولی با این حال باید برای کسب ورودی بیشتر تلاش کنم. الان نمی‌خواهم با ناراحتی و هیجان‌زده تصمیم بگیریم.  

او در مورد نبودن مربی‌اش در بازی‌ها گفت: مربی من اینجا نبود و در یکی دو اردوی آخر شرایط خوبی نداشتم. مجبور شدم به ایران برگردم که همه اینها تاثیرگذار بود. رئیس و مسئولان فدراسیون اینجا بودند اما مربی تخصصی ورزشکار نبود.  

ناکامی دوومیدانی‌کاران ایرانی در فینال ۱۰۰ متر سرعت بازی‌های آسیایی، واکنش‌شان را در پی داشت.