تیم ملی تنیس روسیه وارد ایران شد/ بانوان کشورمان ۲۱ مهر راهی بحرین می‌شوند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تنیس، فرشاد صفتی مدیر تیم‌های ملی تنیس با اشاره به حضور تیم ملی تنیس زنان روسیه در تهران اظهار داشت: تیم ملی این کشور بامداد امروز وارد تهران شد که پس از هماهنگی‌های لازم، همراه با تیم تنیس ایران راهی استان گیلان و شهر رشت شدند تا اردوی مشترک خود را در این منطقه برگزار کنند.

وی ادامه داد: با حمایت و راهنمایی امیر برقعی، مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیایی میانه، پولینا مرنکوا مربی ازبکستانی که بهترین گزینه برای کمک به تیم ملی تنیس ایران است به جمع ما ملحق شد و امیدواریم با حضور او نتایج قابل قبولی را به دست بیاوریم. او روز گذشته وارد تهران شد و هم‌اکنون با تیم ملی ایران در رشت به سر می‌برد.

او یادآور شد: تیم‌های ملی تنیس ایران و روسیه تا ۱۹ این ماه در رشت تمرین می‌کنند، در این مدت ۴ روز هم به صورت تیمی و شبیه‌سازی شده، مسابقه بیلی جین کینگ کاپ بین دو تیم برگزار خواهد شد که بدون شک کمک شایانی به بانوان تنیس ایران خواهد کرد.

مدیر تیم‌های ملی تنیس با اشاره به نام مشکات الزهرا صفی، یاسمن یزدانی، نیلی عطفی، کیمیا ثاقب ‌طهرانی و هانا سلطانی گفت: این تیم با هدایت مونا نوریان و با ۴ تنیسور، ۲۱ این ماه راهی رقابت‌های بیلی جین کینگ کاپ بحرین می‌شود.

 

مدیر تیم‌های ملی تنیس گفت: با ورود تیم تنیس روسیه، اردوی مشترک تنیسورهای کشورمان با ملی‌پوشان این کشور آغاز شد.