احمدی: طلا را به عکس العمل ابتدایی باختم/ اصفهانی: با بدشانسی طلا نگرفتم

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع رسانی راه دانا به هانگژو؛  رقابتهای اسکیت فری استایل بازیهای آسیایی برگزار شد و در پایان ترانه احمدی به مدال نقره رسید. 

اسکیت‌بازان ایران پس از برگزاری رقابتهای فری استایل صحبت کردند. 

سواری: جا نمی‌زنم و به تلاش برای کسب مدال ادامه می‌دهم 

امیرمحمد سواری که به نیمه نهایی مسابقات اسکیت فری استايل بازی های آسیایی نرسید، اظهار داشت: نتیجه آن چیزی که می خواستم نبود. تفاوت رکوردی که در تمرینات و مسابقه امروز داشتم باعث شد که در جدول جای بدی قرار بگیرم و با رقیبان قدری مسابقه بدهم. 

وی ادامه داد: با توجه به مصدومیتی که از ناحیه پا داشتم تمام تلاشم را کردم و اگر لازم باشد که کار دیگری ر انجام دهم، انجام می‌دهم تا مدال بگیرم، مطمئن باشید جا نمی‌زنم. 

ملی پوش فری استایل گفت: ما دو ماه قبل همه این حریفان را در فرانسه شکست داده بودیم، اما اینجا نشد و باید بیشتر تلاش کنیم.

احمدی: طلا را به عکس العمل ابتدایی باختم

ترانه احمدی دختر اسکیت باز ایران پس از کسب مدال نقره اسکیت فری استایل بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: در دیدار فینال عکس‌العملم نسبت به عکس‌العمل‌های مسابقات قبلی در لحظه شروع متفاوت بود  و در واقع به عکس‌العملم باختم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم چیزی از حریفم کمتر داشتم بلکه حتی داشته‌هایم از او بیشتر بود، ولی به دلیل دیر راه افتادن نتوانستم زمانی که می‌خواستم ثبت کنم و به مدال نقره رسیدم.

دارنده مدال نقره اسکیت فری‌استایل بازی‌های آسیایی هانگژو درباره عملکرد خود و هم تیمی‌اش بیان کرد: من و رومینا سالک اصفهانی با توجه به نتیجه مطلوب کسب شده در مرحله گروهی و کسب مقام دوم و اول گروه شانس‌های اصلی کسب مدال طلا بودین. هر دوی ما طوری برنامه‌ریزی کرده بودیم که به فینال مسابقات برسیم اما مسابقه است و چنین مسائلی پیش می‌آید.

احمدی افزود: گاهی در مسابقه می‌بازیم و گاهی می‌بریم، اما قطعا در مسابقات بعدی جبران خواهیم کرد.

اصفهانی: باید طلا می‌‌گرفتم اما بدشانس بودم

رومینا سالک اصفهانی ملی پوش تیم اسکیت فری استایل زنان پس از شکست مقابل حریفی از چین تایپه و ناکامی از رسیدن به مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: در دور نخست با زمان خیلی خوب در جایگاه اول قرار گرفتم ولی در نیمه نهایی با اختلاف یک هزارم ثانیه به قهرمان این دوره از مسابقات باختم.

وی ادامه داد: برای کسب مقام سوم و چهارم نیز داور از من خطا گرفت و شکست خوردم و نتوانستم مدال کسب کنم.

ملی‌پوش تیم ملی اسکیت فری‌استایل زنان ایران در مورد ناراحتی مضاعفش از عدم دستیابی به مدال برنز این دوره از رقابت‌های بازی‌های آسیایی، عنوان کرد: بدشانسی آوردم و زمانم از همه بهتر بود و باید طلا می‌گرفتم اما متاسفانه نشد.

لسانی: برای کسب مدال صدمان را گذاشتیم اما نشد

رضا لسانی پس از کسب مقام چهارم در اسکیت فری استایل بازی‌های آسیایی اظهار داشت: تمام حریفانی را که امروز با آنها رقابت کردم، در مسابقات جهانی فرانسه شکست داده بودم، اما نمی‌دانم اینجا شاید کم و زیاد تمرین بود و نتوانستیم نتیجه‌ای را که مدنظرمان بود، بگیریم. در مجموع ما تمام تلاش‌مان را کردیم و به نوعی صدمان  را گذاشتیم.

وی در مورد اینکه چند خطا هم داشته است، گفت: بله در رشته ما به قول معروف خطا خورشت کار است! موانع را باید میلیمتری رد کنیم و خطا هم پیش می‌آید. البته در گذشته خطایم کمتر بود.

ملی‌پوش اسکیت کشورمان در پاسخ به این پرسش که در استارت‌ها مشکل داشته است یا خیر، تأکید کرد: خیر اینطور نبود و همه چیز در اوج بود.

اسکیت‌بازان ایران پس از برگزاری رقابتهای فری استایل صحبت کردند.