عبدالله بخش: امکانات داشتیم، بازی تدارکاتی نه

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع رسانی راه دانا به هانگژو؛ تیم ملی کبدی زنان در‌ مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل چین تایپه از صعود به فینال و کسب مدال بازماند.

مربی و کبدی کاران زنان ایران پس از این ناکامی صحبت کردند.

عبدالله بخش: امکانات داشتیم، بازی تدارکاتی نه

سليمه عبدالله بخش مربى تيم ملى كبدى زنان بعد از پايان ديدار كبدى بانوان ايران و چين تايپه و كسب مدال برنز بازى هاى آسيايى هانگژو اظهار داشت: بازى با چين تايپه يكى از سخت ترين بازى هاى ما در اين دوره بود. چين تايپه واقعا تيم قدرتمندى نشان داد. اصلا انتظار نمى رفت كه آنها چنين نمايشى داشته باشند. همه دنيا در حال پيشرفت هستند و چين تايپه هم از اين موضوع غافل نبود. بچه هاى ما كمى دير استارت زدند و متاسفانه نتيجه به اين شكل رقم خورد. اصلا نمى دانم الان بايد چه بگويم. فقط شرمنده مردم هستيم.

وى در خصوص برخى تغييرات در تركيب تيم قبل از اعزام عنوان كرد: تغيير خاصى نداشتيم و آن چيزى كه قرار بود باشد، اتفاق افتاد. فكر نمى كنم اين اتفاق دليل باخت ما باشد.

مربى تيم ملى كبدى در رابطه با برنامه اين تيم بعد از پايان بازى هاى آسيايى گفت: اميدوارم امكانات بهترى در اختيار داشته باشيم. البته بايد از فدراسيون تشكر كنم كه امكانات خوبى برايمان فراهم كرد. بازى تداركاتى اصلا نداشتيم و يک بازی با هند داشتیم که اصلا تاثیرگذار نبود. بعد از سال ۲۰۱۸ که قهرمان شدیم، هیچ بازی رسمی نداشتیم. ما می گوییم ۱۰ اردو با یک بازی تدارکاتی برابری می کند. شاید تنها نقص ما همین بازی تدارکاتی بود.

جعفری: لیاقت حضور در فینال را داشتیم

سعيده جعفرى کبدی کار تیم ملی زنان بعد از شكست برابر چين تايپه و كسب مدال برنز بازى هاى آسيايى اظهار داشت: اصلا فكرش را نمى كرديم كه ببازيم. يک درصد هم انتظار نداشتیم به این شکل بازی کنیم. ما برنامه ریزی داشتیم که با اختلاف زیاد برنده شویم‌ و باید این اتفاق می‌افتاد، اما نمی‌دانم چه شد که اینقدر بهم ریخته بودیم.

وی افزود: حقمان بود که به فینال برویم و تیمی بودیم که لیاقت فینال رفتن را داشتیم. ما می خواستیم طلای جاکارتا را تکرار کنیم، اما نشد. واقعا متاسفم.

داوودیان: همه بازیکنان چین تایپه را آنالیز کرده بودیم

رویا داوودیان کبدی کار تیم ملی زنان بعد از پایان مسابقه با چین تایپه و کسب مدال برنز توسط تیم ملی‌ کبدی بانوان اظهار‌ داشت: ما خیلی تلاش کردیم و با یک‌ برنامه ریزی قوی وارد مسابقه شدیم. ما در سال ۲۰۱۸ هم با بی فکری و دست کم‌ گرفتن به این تیم باختیم، اما این بار آمده بودیم که ببریم. برد حق تیم چین تایپه بود. ما خیلی تلاش کردیم، اما نشد.

وی درباره اینکه نمایش تیم ملی ایران با بازی های قبلی متفاوت بود، گفت: می توانم‌ بگویم، امرو‌ز روز ما نبود. ما ۳،۴ روز است که در حال آنالیز چین تایپه هستیم‌ و‌ همه ۷ بازیکنی که در زمین بودند را آنالیز کرده بودیم‌‌. متاسفانه آنطور که می خواستیم نشد.

مربی و کبدی کاران زنان ایران پس از شکست مقابل چین تایپه صحبت کردند.