هروی: امیدوارم فردا هم نتایج خوبی بگیریم/ گنج‌زاده: این طلا را به مردم ایران تقدیم می‌کنم

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع‌رسانی دانا از هانگ‌ژو؛ کاراته کشورمان امروز در بازی‌های آسیایی در بخش زنان از کسب مدال بازماند اما سجاد گنج‌زاده مطابق انتظار به طلای مسابقات هانگ‌ژو دست یافت.

گنج‌زاده: این طلا را به مردم ایران تقدیم می‌کنم

سجاد گنج زاده پس از فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم کاراته و کسب مدال طلا، درباره این افتخارآفرینی گفت: این مدال را به مردم کشورم تقدیم می کنم. کسب مدال طلای آسیایی حس خوبی به من می دهد و این دومین طلای من در بازی های آسیایی بود. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و بچه ها مدال آوری کنند.

گنج زاده درباره این موضوع که خیلی ها منتظر تکرار فینال المپیک ۲۰۲۰ بین او و طارق حامدی عربستانی بودند گفت: دوست داشتم فینال را با او برگزار کنم اما قسمت نشد.

هروی: امیدوارم فردا هم نتایج خوبی بگیریم

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران در پایان فینال وزن ۸۴+ و کسب مدال طلا توسط سجاد گنج زاده گفت:وقتی ورزشکاری برای کشورش مدال می آورد جای خوشحالی دارد و من به عنوان مربی که کنار ورزشکار بودم بیشتر خوشحال هستم. این پیروزی را به هموطنانم تقدیم می کنم و امیدوارم به خاطر ناکامی های روز گذشته ما را ببخشند. نمایندگان مان که فردا روی تاتامی می روند شرایط خوبی دارند و امیدوارم درخشان ظاهر شوند. توکل به خدا می کنیم و امیدواریم بچه های کاراته تا روز آخر مدال آوری کنند.

زنگنه: اعتراضی به داوری مسابقات نداریم!

پگاه زنگنه، مربی تیم ملی کاراته بانوان پس از  باخت گلشاد نژاد برای کسب مدال برنز،گفت: در خصوص  داوری اعتراضی نداریم اما در مسابقه قبلی ما فکر کردیم یک ثانیه مانده به اتمام مسابقه که باید مدیریت می شد اما امتیاز نماینده ویتنام چهار ثانیه قبل ثبت شده بود به همین وقتی ویدیو چک‌ بررسی شد تایم برگشت و این فرصت را از دست دادیم. در مسابقه مقابل قزاقستان، اما آتوسا قبلاً دوبار این حریف را برده بود و در همین قهرمانی آسیا با شکست وی مدال طلا گرفت اما اینبار به رغم تلاشی که کرد موفق نشد. امروز آتوسا تمام تلاشش را کرد امیدوارم فردا و پس فردا نمایندگان کشورمان بر روی سکو بروند و این امید را داریم تا آنها برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنند.

سرمربی تیم‌های ملی و ورزشکاران کاراته کشورمان پس از رقابت‌های امروز بازی‌های آسیایی به اظهارنظر پرداختند.