ارباب: سعادتی شایستگی مدال خوشرنگ‌تری را داشت/ مهدی‌زاده: یک اشتباه تاکتیکی داشتم

به گزارش خبرنگار اعزامی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی کاراته پس از کسب مدال برنز فاطمه سعادتی اظهار داشت: مسابقات خیلی سخت بود.فاطمه جنگنده ظاهر شد و برای این مدال زحمت کشید؛ حقش فینال بود که متاسفانه نتوانست فینالیست شود. فاطمه شایستگی فینالیست شدن را داشت. برنامه ما برای مدال برنز نبود و به دنبال مدال‌های خوش رنگ تری بودیم، اما نشد. امیدوارم فردا سارا بهمنیار بهترین مدال را کسب کند.

سرمربی تیم ملی درباره ناکامی آتوسا گلشادنژاد گفت: او بدشانسی آورد و در آخرین ثانیه‌ها شکست خورد و حقش مدال بود. خداراشکر فاطمه سعادتی امروز با مدال خود حق تیم را گرفت.

هروی: دنبال بهانه نیستم اما ورزش روی خوش به ما نشان نداد

سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران، اظهار داشت: عملکرد ما با مدال هایمان ارزیابی می شود.بچه ها تمام تلاششان را کردند، اما متاسفانه نتیجه ای که دلخواهمان بود کسب نشد و در کمال ناباوری فقط توانستیم یک مدال بگیریم. خدا را شکر که آن مدال طلا بود. 

وی در ادامه افزود: مهدی زاده مدالش حتمی بود اما روی یک غفلت در ۳۰ ثانیه آخر مدال را از دست داد و متاسفانه اتفاقاتی در این دوره افتاد که بازی ها عجیب و غریب  شد و ورزش روی خوشی به ما نشان نداد. دنبال بهانه نیستم اما روی خوش ورزش را در این مسابقات ندیدیم.

سرمربی تیم ملی کاراته درباره قدرت های نوظهور آسیا و عملکرد آنها در هانگژو، گفت:  دیدید که برای کسب مدال چکار کردند. چینی ها در بانوان دو طلا گرفتند و یک برنز. در هر صورت آنها برنامه ریزی و تلاش می کنند. ما هم برنامه داشتیم. باید بعد از بازگشت از مسابقات بررسی کنیم که اشکالات کارمان کجا بوده است.

مهدی‌زاده: یک اشتباه تاکتیکی داشتم

امیر مهدی زاده کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در پایان مبارزه اش برای کسب مدال برنز که در آن ناکام ماند گفت: من تمام تلاشم را کردم و قطعا کسی دوست ندارد ببازد. یک اشتباه تاکتیکی داشتم و ضربه پا را خوردم  و دیگر بازی را از دست دادم.  می‌توانستم سومین مدال خود در بازی های آسیایی را بگیرم اما قسمت نشد و شرمنده شدم. تمام تلاشم را کردم اما گاهی یک اشتباه فرصت پیروزی را از ورزشکار می‌گیرد.

سعادتی: خدا را شکر که به برنز رسیدم

فاطمه سعادتی کاراته‌کای کشورمان پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: این مدال برای من خیلی شیرین است چون به قرعه سنگینی خورده و از اول با مدال دار ها در یک سمت افتاده بودم. خیلی خوشحالم که توانستم مدال بگیرم. بازی دومم یک اشتباه کوچک انجام دادم و نتوانستم به فینال بروم ولی باز هم خدا را شکر که به برنز رسیدم. امروز همه اعضای تیم حمایتم کردند که از آنها ممنونم. ما با هم همدل هستیم و دوست داریم دیگری مدال بگیرد.

مربی و کاراته‌کاها پس از رقابت‌های امروز بازی‌های آسیایی به اظهارنظر پرداختند.