شکست اسرائیل؛ روایتی از موفقیت مقاومت در عملیات طوفان الاقصی

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عملیات طوفان الاقصی که دیروز شنبه توسط گروه‌های مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر آغاز شد، نشان داد که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این رژیم نمی‌توانند اقدامات مقاومت را به درستی رصد کنند و با این عملیات منحصر به فرد، غافلگیر شده‌اند.

مقاومت فلسطین در سال‌های طولانی تلاش بی‌وقفه‌ای برای آمادگی به نبرد بزرگ با رژیم اشغالگر کرد و تلاش‌های فداکارانه‌ای را در این راه انجام داد. مقاومت فلسطین امروز، با تمام توان و اراده، وارد این نبرد شده و با توانایی‌های خود در سطح‌های مختلف از جمله سیاسی، امنیتی، اطلاعاتی و نظامی، رژیم اشغالگر را غافلگیر کرده بطوری که هیچ‌کس نمی‌تواند در موفقیت شگفت‌آور آن تردید کند.

در واقع عملیات طوفان الاقصی باعث شد تا رژیم اشغالگر در سطوح اطلاعاتی و امنیتی، دچار شکست اطلاعاتی بزرگ و شدید شود و در سطح نظامی نیز ضربه مهلکی به تشکیلات نظامی رژیم اشغالگر وارد گردد.

در این نبرد، مقاومت فلسطین پس از ۱۷ سال محاصره از طریق یک استراتژی ساخت و ساز روشن، توانست به نیرویی نظامی دست یابد که قادر به تغییر معادلات استراتژیک باشد.

در واقع این نبرد، سخت‌ترین نبرد برای رژیم اشغالگری است که سال‌ها در تلاش بود تا حیثیت مقاومت فلسطین را در میان مردم و مبارزان آن به چالش بکشد.

این عملیات به دقت توسط رهبری مقاومت زمان‌بندی شده بود و باعث شد تا اشغالگران در وضعیت شوکی قرار بگیرند که تاکنون تجربه نکرده‌ بودند. این زمان‌بندی نشان می‌دهد که مقاومت در انتخاب زمان مناسب برای مقابله با تمایلات دولت رژیم اشغالگر آگاهانه عمل کرده است.

این نبرد سخت نشان داده که مقاومت فلسطین، برای متوقف کردن جنایات و نقشه‌های اسرائیل در مورد مسجد الاقصی و شهر مقدس فلسطین، اقدام به این عملیات کرده است؛ واضح است که این شکستی استراتژیک و مهم برای "اسرائیل" است و عواقب آن بر آینده این "رژیم غاصب" بسیار چشمگیر خواهد بود.

در واقع مقاومت فلسطین نشان داده که به اصول سیاسی‌اش پایبند است و از حفظ مقدسات فلسطینی‌ها دست نمی‌کشد و وعده‌های سیاسی‌اش در مورد حفاظت از مسجد الاقصی و آزادی آن را اجرا می‌کند.

مقاومت فلسطین با عملیات طوفان الاقصی نشان داده که از حفظ مقدسات فلسطینی‌ها دست نمی‌کشد و وعده‌های سیاسی‌اش در مورد حفاظت از مسجد الاقصی و آزادی آن را اجرا می‌کند.