«طوفان‌الاقصی» ردی از مشی شهید سلیمانی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بیارجمندی در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اظهار کرد: حمد و سپاس خداوند منان که یکبار دیگر وعده صادق‌اش به مجاهدین فی‌سبیل‌الله و حامیان و دیگر آزادیخواهان جهان، آن هم در چنین مقطع حساسی تحقق پیدا کرد و آنرا به رخ مستکبرین کفار و مشرکین و منافقین کشید و جهان اسلام را به چنین افتخار و عزتی رهنمون کرد.

وی افزود: عملیات ویژه و پیشدستانه مشروع طوفان‌الاقصی نیروهای حماس علیه رژیم صهیونیستی برآیند پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه، بازآفرینی روابط گروه‌های مقاومت از جمله حماس با سوریه و حزب الله لبنان بوده است.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان بیان کرد: این عملیات درک خاستگاه اصلی و خواست اساسی ملت مظلوم فلسطین، احیای راهبرد مقاومت همه جانبه و متعهدانه، بازسازی ساختارها و نوسازی نظامی، افزایش توان نظامی ترکیبی و شناختی در بستر تجربه عملیاتی در سوریه بود.

بیارجمندی گفت: «طوفان‌الاقصی» در حقیقت خط مشی شهید سلیمانی پیش از شهادت برای گروه‌های مقاومت بود و در یک کلام توکل به خدا باعث شد که این فتح عظیم و اجرای چنین عملیات نسل چهارم، ایده‌محور در سرزمین‌های فلسطین اشغالی رقم بخورد و در بعد پنجم آن یک جنگ شناختی و ادراکی خیره کننده و بی سابقه ای به وسعت اذهان جهانیان را به تصویر کشید.

وی با اشاره به اینکه آثار و تبعات این عملیات بسیاری از معادلات منطقه‌ای و جهانی را بر هم زد، ابراز کرد: در حال حاضر ابتکار عمل در دستان توانمند جبهه مقاومت است و رژیم صهیونیستی و حامیان آن در موضع گیجی و انفعال و یاس و ناامیدی هستند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان تاکید کرد: در چنین فضایی هر اتفاقی همچون فروپاشی دیوارهای برلین و آثار و تبعات منطقه‌ای و جهانی متعاقب آن ممکن است.

بیارجمندی گفت: امام راحل آنچه در فلسطین اشغالی و شکل‌گیری زنجیره پیروزی مردم مظلوم فلسطین رخ داد به حکم سنت‌های الهی و آیات و روایات روشن آخرالزمانی دیده بودند.

وی با تصریح اینکه حذف سرطان رژیم صهیونیستی حقیقتی است که امام خمینی (ره) آن را دیده بودند، گفت: پس از آن امام خامنه‌ای نسبت بدان نوید دادند و در همین خط و راه نیز راهبری حکیمانه‌ای ترسیم کردند.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان بیان کرد: این افتخار جهان اسلام است که تحت رهبری مرجع عالیقدر جهان تشیع و امام مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و جمعی از مجاهدین فی سبیل الله اهل سنت در حماس و دیگر گروه‌های شیعی و اهل سنت، چنین پیروزی بزرگی رقم خورد.

بیارجمندی با اشاره به اینکه این پیروزی معنی بسیار خاصی دارد، گفت: درک آن پایه‌های نظم نوین جهانی و ایجاد تمدن نوین اسلامی تحت وحدت شیعه و اهل سنت را شکل می‌دهد.

به گفته وی؛ به طور قطع این پیروزی نیز با همین رمز وحدت کلمه تداوم و استمرار خواهد یافت و این رژیم جعلی ان شاء الله دچار فروپاشی و از صفحه روزگار محو خواهد شد.

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان گفت: عملیات پیش‌دستانه «طوفا‌ن‌الاقصی» خط مشی شهید سلیمانی پیش از شهادت برای گروه‌های مقاومت بود.