آزادسازی قدس خون‌بهای هزاران شهید فلسطینی است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی  با اشاره به تحولات اخیر در منطقه غزه و فلسطین اشغالی اظهار کرد: عملیات غرورآفرین رزمندگان دلیر فلسطینی در طوفان الاقصی نمایان‌گر شکست مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی بود.

وی افزود: آنچه که امروز باید صورت بگیرد حمایت یکپارچه همه دولت‌های اسلامی از انتفاضه و قیام ملت فلسطین و گردان‌های عزالدین قسام و حماس برای بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی پس از هفت دهه از دست اشغالگران غاصب اسرائیلی است.
عضو هیات رئیسه گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین تصریح کرد: آنچه که در طول بیش از ۷۰ سال‌ بر ملت عزیز فلسطین گذشته، سال‌هایی سراسر رنج، محنت و خون دادن در مسیر مقاومت و آزادسازی قدس شریف است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس تاکید کرد: امروز خون‌بهای شهدای محور مقاومت و هزاران کودک و زن شهید مظلوم فلسطینی و آوارگی میلیون‌ها نفر، می‌تواند آزادسازی اراضی قدس در چنگال رژیم جنایتکار صهیونیستی باشد.

محمدبیگی تصریح کرد: امروز کشورهای همسایه فلسطین از جمله حزب‌الله مقتدر لبنان، سوریه، مصر و اردن باید به کمک این ملت شتافته و اقدامات ویژه‌ای در حمایت از مبارزان فلسطینی تا حصول پیروزی قدس شریف انجام دهند که از جمله آن گشودن راه‌های مواصلاتی به غزه و شکستن نوار اشغالی و باز کردن کانال‌ها و راه‌های منتهی به غزه برای ارسال کمک‌های انسان‌ دوستانه به آنان است.

وی بیان کرد: مردم غزه نیازمند حمایت و کمک در حوزه تامین سوخت و غذا و دارو هستند تا بتوانند بیش از پیش با قوت و قدرت با طوفان الاقصی، رژیم غاصب و اشغالگر قدس را از سرزمین مادری خود بیرون کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: تقریباً نیمی از جمعیت غزه کودک و نوجوان هستند و میانگین سنی ساکنان غزه جوان است و همین امر نشان می‌دهد که نسل جدید انتفاضه، نسلی شاداب و پویا و با انرژی‌تر از گذشته می‌باشد.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی گفت: «رهبر انقلاب فرمودند که امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضدغصب، ضدظلم، ضدصهیونیسم امروز از همیشه با نشاط‌تر، سرحال‌تر و آماده‌تر است که مشاهده می‌کنید و ان‌شاءاللّه این نهضت به نتیجه خواهد رسید.»

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز خاطرنشان کرد: حال که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شده تمام ملت‌های آزاده باید به هر شکلی که می‌توانند پشتیبانی و موافقت خود را نسبت به قیام مردم فلسطین اعلام کنند و شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای نیز حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سرلوحه کار خود قرار دهند تا روحیه مردم و مبارزان فلسطینی تقویت شود.

وی افزود: ما به کشورهای حامی اسرائیل و آمریکای جنایتکار و کشورهای اروپایی که همیشه خود را نوکر صهیونیست می‌دانند اعلام می‌کنیم که هرگونه تحرک و کمک به رژیم غاصب صهیونیستی به منزله اعلام جنگ با مسلمانان جهان است.

نماینده مردم قزوین در مجلس تاکید کرد: امروز ما از خون مردم مظلومی که در فلسطین کشته شده‌اند به راحتی نمی‌گذریم و خون‌بهای این عزیزان آزادسازی همیشگی سرزمین‌های اشغالی و آواره شدن اشغال‌گران و اضمحلال رژیم کودک‌کُش و جنایتکار صهیونیستی است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد: جنبش محور مقاومت که با رهبری شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه شکل گرفت و پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه که برای اولین بار ترس از هیمنه رژیم اشغال‌گر اسرائیلی را شکست، باعث قدرت گرفتن مجدد رزمندگان فلسطینی شد. ملتی که روزی با پرتاب سنگ از خود دفاع می‌کردند امروز توانستند پنج هزار راکت را بر سر اشغال‌گران بریزند و فرماندهان عالی رتبه اسرائیل را به اسارت بگیرند.

محمدبیگی در پایان گفت: امروز توان نظامی غزه و رزمندگان فلسطینی بسیار افزایش پیدا کرده و رژیم اشغال‌گر از همیشه ضعیف‌تر شده و همه این‌ها نشانه‌هایی از پیروزی است و براساس وعده الهی قطعاً شاهد پیروزی قدس شریف خواهیم بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: امروز خون‌بهای شهدای محور مقاومت و هزاران کودک و زن شهید مظلوم فلسطینی و آوارگی میلیون‌ها نفر، می‌تواند آزادسازی اراضی قدس در چنگال رژیم جنایتکار صهیونیستی باشد.