میلیون‌ها نیروی آماده رزم انتظار حضور در فلسطین را می‌کشند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ فاجعه انسانی این روزها در فلسطین در اثر حملات ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به خانه‌های مردم مظلوم غزه و نسل‌کشی که در این محل به راه انداخته است، قلوب مسلمین و آزادگان جهان در اقصی‌نقاط گیتی را به درد آورده و التهابی به ویژه در کشورهای اسلامی و به خصوص در کشورهای محور مقاومت یعنی ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین ایجاد کرده است.

در حالی تجاوزات غیرانسانی رژیم سفّاک اسرائیل به خاک غزه از زمین و هوا به دهمین روز خود رسیده است که بسیاری از مسلمانان و آزادگان جهان خواستار حرکت به سمت فلسطین و دفاع از مردم بیگناه غزه و حمایت از آرمان آزادسازی قدس شریف هستند.

این کشش نه تنها در بین رزمندگان جبهه مقاومت بلکه در بین مردم کشورهایی نظیر اردن آن قدر شدت دارد که دولت‌های خود را برای کنترل مردم به زحمت انداخته‌اند. همان طور که تصاویر منتشر شده از اردن نشان می‌دهد خیل عظیمی از مردم این کشور که از قضا در اتفاقات محور مقاومت نیز تاکنون حضور چندانی نداشتند، به منظور عزیمت به فلسطین و دفاع از زن و مرد و کودک و جوانی که زیر باران موشک و خمپاره و راکت رژیم صهیونیستی مظلومانه جان می‌دهند راهی مرزهای غربی خود شدند و خواستار باز شدن مرزها برای مبارزه با اسرائیل شدند.

امروز بسیاری از رزمندگان عراقی و سوری با حضور در کشور لبنان، آماده شده‌اند تا با نماد شیطان بر روی زمین یعنی رژیم سفّاک اسرائیل مبارزه کنند.

این حمایت سوای از جمعیت صدها میلیون نفری است که در کشورهای مختلف جهان در غرب و شرق عالم با راهپیمایی و تجمع و تشکیل کمپین در فضای مجازی از مردم فلسطین حمایت کرده‌اند و سوای موضع‌گیری مسئولان کشورهایی نظیر چین، کویت و غیره در محکومیت قتل عام انسانی توسط رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم فلسطین است.

جمعیت کشورهای محور مقاومت که شامل 88 میلیون نفر جمعیت ایران، 44 میلیون نفر جمعیت عراق، 33 میلیون نفر جمعیت یمن، 22 میلیون نفر جمعیت سوریه و 6 میلیون نفر جمعیت لبنان و 5 میلیون نفر جمعیت فلسطین می‌شود به همراه جمعیت کشورهای اسلامی منطقه که با شدت از فلسطین حمایت کردند مانند قطر 3 میلیون نفری و کویت 5 میلیون نفری حدود 200 میلیون نفر است. علاوه بر این کشورهایی مانند عربستان سعودی نیز حامی انتفاضه مردم فلسطین هستند.

با نگاه تخصصی‌تر هم اگر بخواهیم تعداد نیروهای برجسته مردمی آماده رزم جبهه مقاومت را محاسبه کنیم شامل حدود 20 میلیون نفر نیروی سازمان‌دهی شده بسیج ایران،320 هزار نفر نیروی حشدالشعبی و سایر جنبش‌های عراق،  300 هزار نفر رزمنده فلسطینی شامل حماس، فتح، جنبش اسلامی و غیره، 120 هزار نفر الحوثی‌های یمن، 100 هزار نفر نیروی حزب الله لبنان، 80 هزار نفر نیروی دفاع ملی سوریه و صدها هزار نفر از گروه‌های مجاهدی است که آماری از تعداد آن‌ها در دسترس نیست مانند فاطمیون افغانستان، علویون پاکستان و غیره. این تعداد تنها نیروهایی هستند که در جهت تفکر جبهه مقاومت قرار دارند.

نیروهای مجاهد قابل توجه زیادی هم در این نقطه از قاره کهن حضور دارند، که تفکر جبهه مقاومت را ندارند اما مخالف اسرائیل هستند و آماده‌اند تا برای دفاع از مسلمانان فلسطین و مبارزه به رژیم ستمگر صهیونیست وارد میدان شوند از جمله طالبان افغانستان و پاکستان.

همه این کشورها علاوه بر این نیروهای مردمی، نیروهای نظامی رسمی نیز دارند که جمعیت این نیروها را نیز می‌توان در حد پنج میلیون نفر برآورد کرد. اما این پنج میلیون نفر، نیروی رسمی آموزش دیده و مسلحی هستند که آماده هستند به محض اعلام فرماندهان خود، عازم سرزمین‌های اشغالی شده و طومار رژیم آپارتاید صهیونیستی را برای همیشه در هم بپیچند و به 75 سال ظلم و ستم این رژیم پایان دهند.

تنها نگاهی به 25 میلیون نفر شیعه‌ای که در ایام اربعین با پای پیاده با آرزوی ظهور امام عصر -عجّل الله تعالی فرجه الشریف- طی طریق می‌کنند و قلبشان آکنده از نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی است، نشان می‌دهد چه جمعیت انبوهی در جهان به دنبال نابودی اسرائیل است.

این در حالی است که جمعیت اسرائیل به 9.5 میلیون نفر نیز نرسیده و تعداد نیروهای نظامی آن کمتر از 177 هزار نفر است.

تسلیحات و تجهیزات نظامی جبهه زنجیره‌ای مقاومت نیز به مدد الهی رزمندگان این جبهه امروز مجهز به بروزترین سلاح‌ها برای نبرد با حریف در زمین و هوا و دریا در همه انواع جنگ اعمّ از نبرد موشکی، نبرد تن به تن، جنگ الکترونیک و غیره هستند و توانایی طراحی عملیات علیه دشمن و حمله به مواضع دشمن با انواع سلاح‌هایی نظیر موشک و راکت، پهپاد، هواپیما و بالگرد، قایق‌های تندرو، ناو، ناوشکن و بندرناو، تانک، نفربر، توپ، سلاح‌های انفرادی و غیره هستند.

در خارج از محدوده جغرافیایی منطقه آسیای غربی، از 20 میلیون نفر شیعه کشور نیجریه در آفریقای جنوبی گرفته تا صدها هزار نفری که در لندن و نیویورک در قاره‌های اروپا و آمریکا علیه اسرائیل و به دفاع از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی کردند و شعار آزادی فلسطین را سر دادند، میلیون‌ها انسان آزاده آماده هستند تا به جنگ کثیف‌ترین حکومت بشری بروند و زمین را لوث وجود این حیوانات انسان‌نما پاک کنند.

آری، در صورت ادامه جنایتگری اسرائیل و به صدا درآمدن صور کمک به مردم فلسطین ده‌ها میلیون نفر از مجاهدان آماده رزم در کشورهای منطقه آسیای غربی وارد سرزمین‌های اشغالی شده و در کمتر از 24 ساعت اسرائیل را از روی زین محو خواهند کرد.

شرایط دردناک غزه موجب شده میلیون‌ها نفر از اعضای سازمان‌دهی شده نیروهای شبه‌نظامی در کشورهای مختلف جبهه مقاومت از ایران و عراق گرفته تا لبنان و سوریه علاوه بر نیروهای رسمی و ارتش این کشورها، آماده حضور در فلسطین برای درهم پیچیدن طومار رژیم کودک‌کش صهیونیستی شوند.