چهارشنبه باید روز خشم بی‌سابقه علیه اسرائیل باشد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جنبش مقاومت «حزب‌الله» لبنان بامداد چهارشنبه بیانیه‌ای درباره جنایت وحشیانه رژیم تروریست صهیونیستی در حمله به بیمارستان «معمدانی» در نوار غزه صادر کرد.

حزب‌الله در این بیانیه گفت: «جنایت هولناک و وحشیانه باندهای قتل و کشتار صهیونیستی علیه بیمارستان معمدانی عرق شرم بر پیشانی بشریت می‌نشاند».

به نوشته وبگاه «المیادین»، این جنبش با بیان اینکه کشتار بیمارستان المعمدانی در ادامه قتل‌های دیریاسین و صبرا و شتیلا است، توضیح داد: «این جنایت چهره واقعی رژیم و حامی شیطانش را نشان داد».

در این بیانیه آمده است: «بیانیه‌های ابراز انزجار دیگر کافی نیست و خواستار تحرک فوری امت مسلمان هستیم تا به خیابان‌ها بریزند و خشم و انزجارشان را نشان دهند. فردا باید روز ابراز خشم باشد».

شامگاه سه‌شنبه بود که منابع فلسطینی از حمله موشکی ارتش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشته‌شدن حداقل ۵۰۰ نفر شامل مجروحان، زنان و کودکان فلسطینی خبر دادند.

 

حزب‌الله لبنان با بیان اینکه بیانیه‌های ابراز انزجار از رژیم صهیونیستی دیگر کافی نیست، خواستار تحرک فوری امت مسلمان علیه این رژیم شد.