جهان مقابل رژیم دیکتاتور و خونخوار صهیونیستی/ ستاره های ورزش علیه جنایت کودک کشی

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رژیم دیکتاتور و خونخوار صهیونیستی فاجعه دیگری را آفرید و با بمباران یک بیمارستان در غزه مشتی کودک و زن و بیمار را به خاک و خون کشید. وحشیان صهیونیست بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند

این فاجعه غیرانسانی به اندازه ای مصیبت بار و دهشتناک بود که واکنش تمامی جهان را برانگیخت و همه انزجار خود را نسبت به این اتفاق وحشتناک نشان دادند.

جامعه ورزش نیز نسبت به این فاجعه انسانی واکنش نشان داد و ستاره ها و اهالی ورزش در داخل و خارج با انتشار پیام در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند. حمایت‌های اهالی ورزش از فلسطینی ها و محکومیت رژیم غاصب، مهر تایید دیگری شد بر مظلومیت فلسطینیان.

بخشی از مهمترین واکنش ستاره های ورزش به این اتفاق هولناک به شرح زیر است:

 

واکنش هافبک تیم ملی به جنایات صهیونیست‌ها در غزه

قدوس: کودکان در انتظار صبحی هستند که شاید زنده نباشند

سامان قدوس هافبک تیم ملی ایران که در تیم برایتون بازی می کند، پس از قهرمانی شب گذشته تیم ایران در جام چهارجانبه اردن، با انتشار یک پیام در صفحه شخصی خود به جنایت رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

قدوس نوشت: آن‌چه را اکنون در غزه تجربه می‌کنیم، با هیچ چیزی که تاکنون شاهد بوده‌ام، شباهت ندارد. ما در حال جیره‌بندی بطری‌های آب هستیم. غذا در حال تمام‌ شدن است. زخمی‌ها و بیماران امکان درمان و مداوا ندارند. کودکان شب‌ها در تاریکی می‌نشینند؛ در سیاهی محض و به انتظار صبحی می‌مانند که شاید برای دیدنش زنده نباشند.

واکنش کاپیتان تیم ملی والیبال به جنایت غزه

موسوی: از حیوان هم بی رحمترید

محمد موسوی ستاره کهنه کار و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در واکنش به بمباران بیمارستانی در غزه توسط رژیم صهیونیستی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد و نوشت: چطور اسم شما موجودات را انسان می گذارند که از حیوان هم بی رحمترید.

واکنش رئیس فدراسیون کشتی به جنایات رژیم صهیونیستی

دبیر: ظلم هرگز پایدار نمی‌ماند

علی‌رضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی درباره جنایات غیرانسانی شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان در بیمارستان در گفتگو با دانا اظهار داشت: همه مردم آزاده و مسلمان جهان باید از ملت مظلوم فلسطین در برابر این جنایات دیوانه‌وار و توحش عمال رژیم صهیونیستی حمایت و دفاع کنند. ما هم این اتفاقات تلخ را به نظاره نشسته‌ایم و فقط غصه می‌خوریم و دعا می‌کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: پدرمان همیشه می‌گفت خدایا صدام را از بین ببر و نابود کن؛ ما هم در دهه ۶۰ بچه بودیم و می‌گفتیم خدایا مگر می‌شود صدام از بین برود؟ اما دیدیم چطور از سوراخ او را بیرون کشیدند. ظلم هرگز پایدار نمی‌ماند و این وعدۀ الهی است که وعده‌های خدا همیشه حق بوده‌اند.

قهرمان جهان و المپیک در پایان گفت: باز هم به ملت مسلمان ایران و جهان تسلیت می‌گویم. از همه می‌خواهم در فضای مجازی و هر کجا که می‌توانند، بروند پست بگذارند و آزاده باشند و از حق دفاع کنند. باید این رژیم غاصب و فاسد را یک‌پارچه و متحدانه محکوم کنیم.

واکنش سرمربی تیم ملی فوتبال به جنایت صهیونیست ها

قلعه‌نویی: مجامع بین‌المللی به کشتار مردم بی گناه فلسطین ورود کنند

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و گفت: حادثه ناگواری که بعد از بازی شنیدیم که مردم مظلوم غزه را بمباران کردند که اتفاق بسیار ناگواری است و توقع داریم مجامع بین‌المللی به این جنایت ورود کنند و مردم بی‌گناهی که شهید می‌شوند را رسیدگی کنند.

واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به جنایات رژیم صهیونیستی

ممبینی: حمایت خود را از مقاومت مردم غزه اعلام می کنیم

هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفتگو با دانا درباره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و حمله به بیمارستان المعمدانی اظهار داشت: همه دیدیم مردم محروم غزه با چه وضعیتی زندگی می‌کنند. فدراسیون و تیم ملی، حمایت خود را از مقاومت مردم غزه اعلام می‌کنند و ما این جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

واکنش مسئولان و ملی‌پوشان وزنه‌برداری به جنایات رژیم اشغالگر در غزه

انوشیروانی: خون شهدای غزه پایمال نمی‌شود/ داوودی: حمله به بیمارستان فقط از رژیم اشغالگر برمی‌آید

اهالی فدراسیون مسئولان، کادر فنی و ورزشکاران وزنه‌برداری در گفتگو با خبرنگار دانا جنایات ددمنشانه رژیم اشغالگر را محکوم کردند.

انوشیروانی: امیدوارم شاهد پیروزی جبهه مقاومت در برابر این رژیم غاصب باشیم
سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: خدمت مردم عزیز و شریف ایران اسلامی عرض سلام، ادب و احترام دارم. به نوبه خودم اقدام وحشیانه و وقیحانه رژیم اشغالگر در‌ حمله به بیمارستان را محکوم می کنم و امیدوارم خیلی زود شاهد پیروزی جبهه مقاومت در برابر این رژیم غاصب باشیم.

داوودی: حمله به بیمارستان فقط از رژیم اشغالگر برمی‌آید
علی داوودی نایب قهرمان المپیک و بازیهای آسیایی گفت: اتفاقی که افتاده تا به حال بی سابقه و وحشیانه بوده است. حمله به بیمارستان که مردم بی دفاع در آن حضور دارند فقط از رژیم اشغالگر بر می‌آید. همه مردم جهان باید نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهند.

شریفی: واژه‌ای برای این نسل کشی پیدا نمی شود
آیت شریفی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی گفت: این دیگر اسمش جنایت نیست، تفسیر جدیدی از نسل‌کشی است که واژه‌ای برای آن پیدا نمی‌شود. همدردیم با مردم غزه و امیدواریم این جنایات هر‌ چه زودتر به پایان برسد.

جوادی: حمله به مردم بی دفاع نشان از کوچک بودن رژیم جعلی دارد
میرمصطفی جوادی قهرمان وزنه برداری جهان گفت: حمله به مردم بی دفاع، مردمی زخمی و غیرنظامی که در بیمارستان بستری هستند، نشان از کوچک بودن رژیم جعلی دارد. این جنایت را محکوم می کنم و امیدوارم هیچ‌وقت در هیچ کجای دنیا جنگی نباشد.

حمایت ستاره اسبق رئال مادرید از مردم غزه

بنزما: به هیچ زن و کودکی رحم نمی‌کنند

کریم بنزما ستاره مسلمان و سابق رئال مادرید که در فصل جاری در الاتحاد عربستان توپ می‌زند، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به جنایات صهیونیست‌ها واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

بنزما در صفحه‌ شخص خود نوشت: تمام دعای ما پشت ساکنان غزه است که بار دیگر قربانی بمباران‌ ناعادلانه‌ای می‌شوند که به هیچ زن و کودکی رحم نمی‌کند.

حمایت ستاره سابق سیتی از مردم مظلوم فلسطین

محرز: أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ

ریاض محرز ستاره و کاپیتان تیم ملی الجزایر و سابق باشگاه منچسترسیتی که در حال حاضر در تیم الاهلی عربستان بازی‌می‌کند، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به حمایت از مردم فلسطین پرداخت.

این فوق ستاره جهان فوتبال با انتشار یک آیه از سوره بقره به همراه پرچم فلسطین حمایت خود را اعلام کرد. در این آیه آمده است: «أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِیبٌ.» (همانا یاری خدا نزدیک است)

واکنش ستاره اسبق تیم ملی آلمان به بمباران بیمارستان غزه

اوزیل: انسانیت کجاست، مردم؟

مسوت اوزیل ستاره ترک‌تبار پیشین تیم ملی آلمان با محکوم کردن این جنایت هولناک در صفحه شخصی خود نوشت: آیا دلیلی در این دنیا وجود دارد که هر روز و هر ساعت بر سر انسان‌های بی‌گناه و به خصوص کودکان خردسال بمب ریخته شود تا آنها را بکشند!؟ قطعا نه!!! این یک کابوس است. انسانیت کجاست، مردم؟

حمایت اسطوره فرانسوی اسبق منچستریونایتد از فلسطینی ها

کانتونا: فلسطین را آزاد کنید

اریک کانتونا اسطوره فرانسوی اسبق منچستریونایتد خواستار آزادی هر چه سریعتر فلسطین از شر رژیم غاصب شد و گفت: "فلسطین آزاد" به معنای رهایی فلسطینی‌ها از اشغال اسرائیل است که آن‌ها را به مدت ۷۵ سال از حقوق اولیه انسانی خود محروم کرده است.

"فلسطین آزاد" به معنای توقف حبس ۲ میلیون فلسطینی در بزرگترین زندان روباز جهان است که نیمی از آن‌ها کودک هستند.

"فلسطین آزاد" به معنای پایان دادن به آپارتاید تحمیلی توسط دولت اسرائیل است.

"فلسطین آزاد" یعنی کنترل زیرساخت‌های اصلی فلسطین توسط فلسطینیان.

حمایت هواداران ایرلندی‌ از مردم فلسطین

مردم را آزاد کنید

مرحله مقدماتی انتخابی یورو ۲۰۲۴ در شرایطی در روزهای اخیر پیگیری شد که در جریان این مسابقات، اقدام مردم ایرلند قابل تحسین بود.

در جریان این مسابقه، هواداران ایرلند که در ورزشگاه آویوا حضور داشتند، با در دست داشتن پرچم فلسطین از مردم این کشور حمایت کردند و بار دیگر نشان دادند که فلسطین تنها نیست.

هواداران ایرلند پرچم‌های فلسطین را به اهتزاز درآوردند و بنری در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «مردم را آزاد کنید.»

شعار طرفداران راجا کازابلانکا

حمایت از فلسطین

در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر مراکش تیم راجا کازابلانکا در خانه خود موفق شد با تک گل آدام انفاتی حریف خود را شکست دهد و با ۱۲ امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد.

در جریان این دیدار هواداران راجا که به تشویق‌های بیادماندنی خود در فوتبال جهان شهرت یافته‌اند با سردادن شعارهای جالب از اقدام فلسطین در جنگ طوفان الاقصی علیه اشغالگران حمایت کردند.

حمایت هواداران سلتیک از فلسطین

فلسطین را آزاد کنید

هواداران سلتیک اسکاتلند در جریان دیدار این تیم بنرهایی را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین روی سکوهای ورزشگاه خانگی خود به نمایش گذاشتند.

تیم فوتبال سلتیک در شرایطی در هفته هشتم لیگ برتر این کشور توانست در ورزشگاه خانگی خود یعنی سلتیک پارک برد ارزشمندی را مقابل کیلمارنوک به دست آورد که در جریان این مسابقه اتفاق جالبی رخ داد. در شرایطی که هواداران پر شور سلتیک مانند سایر بازی‌ها سکوهای سلتیک پارک را رنگ سبز درآورده بودند، آنها با نمایش بنرهای بزرگی از مردم فلسطین حمایت کردند.

در جایگاه متعلق به هواداران با تعصب سلتیک بنر بزرگی با مضمون فلسطین را آزاد کنید و پیروزی و تاریخ‌سازی برای مقاومت است روی سکوهای سلتیک پارک به نمایش درآورده شد تا این‌بار در اسکاتلند حمایت از مردم فلسطین در مستطیل سبز دیده شود.

حمایت فدراسیون فوتبال الجزایر از فلسطین

میزبان فلسطین با تمامی هزینه ها می شویم

فدراسیون فوتبال الجزایر در بیانیه‌ای اعلام کرد حاضر است میزبانی مسابقات تیم ملی فلسطین را بر عهده بگیرد. در بیانیه این فدراسیون آمده است: «با توجه به دستورات مقامات عالی کشور و در پی درخواست رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین، جبرئیل رجب فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته تا میزبانی کلیه مسابقات رسمی و غیررسمی فلسطین را به عنوان بخشی از آماده‌سازی این تیم برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ برعهده گیرد.»

علاوه بر این موضوع فدراسیون فوتبال الجزایر کلیه هزینه‌های مربوط به این مسابقات را بر عهده گرفت.

پیام وزارت ورزش و جوانان در همبستگی با مردم مظلوم فلسطین

لکه‌ی ننگی بر پیشانی رژیم کودک‌کش

وزارت ورزش و جوانان در پیامی همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را اعلام و از جبهه مقاومت اسلامی در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کرد.

متن پیام وزارت ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شقاوت غاصبان و دژخیمان رژیم صهیونیستی در طول تاریخ، همواره به عنوان لکه‌ی ننگی بر پیشانی آنها به عنوان یک رژیم کودک‌کش، باقی مانده و از آنها یک چهره‌ی منفور در جهان ساخته و اکنون نیز ظلم و جورشان به مردم مظلوم غزه، بار دیگر خشم و ناراحتی مردم اقصی نقاط دنیا را به دنبال داشته است.

جامعه‌ی ورزش و جوانان هم در حیات چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی همواره در موضوع فلسطین حامی ارزش‌های اسلامی و منویات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب بوده و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اولویت‌های اصلی این جامعه بوده است.

اکنون و در این برهه حساس، خداوند قادر و متعال را برای نصرت و عزتی که به مجاهدان فلسطینی اعطا فرموده شاکریم و غیرت مردان و زنانی را که طوفان الاقصی را برپا کردند و هیمنه‌ی دروغین این رژیم غاصب را فرو ریختند، ستایش می‌کنیم.

وزارت ورزش و جوانان با تبریک این فتح راه‌گشا و آرزوی توفیقات و پیروزی‌های بزرگ‌تر برای جنبش مردمی و اسلامی مقاومت و آزادی قدس عزیز، همچنان تاکید دارد که در راستای پیروی از اندیشه‌های مقام معظم رهبری حمایت قاطع خود را از مردمان مظلوم فلسطین اعلام می‌کند و برای این ملت مظلوم در ادامه مجاهدت فی سبیل‌الله و در مقابله با غاصبان آرزوی فتحی ظفرمندانه دارد.

حضور وزیر ورزش در مراسم افتتاحیه مسابقات دانش‌آموزی لغو‌ شد

وزیر ورزش و‌جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان، امروز چهارشنبه 26 مهرماه قرار بود در مدرسه دستغیب حضور پیدا کند.

درپی جنایت رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستانی در غزه حضور کیومرث هاشمی در مدرسه دستغیب تهرانسر لغو شد.

همدردی تیم ملی فوتبال با مردم مظلوم فلسطین

از عکس با چفیه تا اهدای جام قهرمانی به مردم مظلوم غزه

تیم ملی فوتبال ایران در فینال جام چهارجانبه اردن شب گذشته به مصاف قطر رفت و با شکست 4 بر صفر این تیم به قهرمانی رسید. پیش از آغاز این بازی و در مراسم ابتدایی بازیکنان ایران با انداختن چفیه بر گردن خود با مردم مظلوم فلسطین همدردی کردند.

در پایان بازی نیز تیم ملی ایران قهرمانی در تورنمنت اردن را به مردم مظلوم غزه اهدا کرد.

در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت اردن، اعضای تیم ملی با ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و شهدای جنایت رژیم صهیونیستی، این عنوان را به  بویژه به شهدای حمله وحشیانه شب گذشته صهیونیستها به بیمارستان غزه اهدا کردند.


کمیته ملی المپیک ضمن ابراز همدردی با مردم فلسطین جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد

رژیم صهیونیستی خوی درندگی و سبعیت خود را به جهانیان نشان داد

کمیته ملی المپیک ایران طی بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ و مظلوم فلسطین، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعدانی را محکوم کرد.
در متن بیانیه کمیته ملی المپیک آمده است:
رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی بار دیگر همچون 70 سال گذشته در تداوم جنایات ننگین خود بر علیه ملت بر حق و مظلوم فلسطین، ضمن حملات بی رحمانه شبانه روزی بر علیه مردم بی دفاع، مظلوم، مقاوم و شجاع نوار غزه پس از محاصره  کامل آن و قطع آب و برق، بمباران و تخریب خانه های مسکونی، این بار در حمله ددمنشانه دیگر خود به بیمارستانی در غزه با به شهادت رساندن صدها تن از مردم بی دفاع و مظلوم غزه بخصوص کودکان و زنان، خوی درندگی و سبعیت خود را به جهانیان نشان داد تا ثابت کند همچون ارباب خود، استکبار جهانی کوچکترین اعتقاد و پایبندی به رعایت قواعد بین المللی در زمان جنگ ندارد.
ضمن محکومیت شدید جنایات شنیع رژیم اشغالگر قدس در غزه و ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین بخصوص خانواده های شهدای غزه، از جامعه جهانی و سازمان های بین المللی بویژه ملت های آزادی خواه جهان انتظار می رود ضمن محکومیت جنایات ضدبشری و نسل کشی رژیم جعلی صهیونیستی به وظایف و مسئولیت بین المللی خود دربررسی و محکومیت سریع این جنایات جنگی عمل نمایند.
بدون تردید خون شهدای مظلوم غزه عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را برای آزادسازی کشورشان از اشغالگران صهیونیستی جزم تر خواهد کرد.

 

حمایت فدراسیون والیبال از مردم فلسطین

والیبال در احقاق حقوق مردم غزه با آزاداندیشان جهان همصدا می شود

فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه را محکوم کرد و نسل‌کشی مردم مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان تسلیت گفت.

در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه، فدراسیون والیبال ایران با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکومیت این وحشی‌گری جنون‌آمیز، نسل کشی مردم مظلوم غزه را به مسلمانان جهان تسلیت گفت.

در این اطلاعیه تاکید شده است: بدون تردید تکرار این جنایات، مُهر تأیید دیگری بر ماهیت خودکامگی این رژیم جعلی و اشغال‌گر است و خانواده بزرگ ورزش ایران به ویژه والیبال وظیفه خود می‌داند که ضمن اعلام حمایت از منادیان آگاهی و روشنگری در غزه و کرانه باختری، کشتار آن‌ها را محکوم کرده و در احقاق حقوق طبیعی مردم غزه با آزاداندیشان جهان هم صدا شود.

 

بیانیه فدراسیون وزنه‌برداری پس از حمله وحشیانه رژیم اشغالگر به بیمارستانی در غزه

آزادی فلسطین نزدیک‌تر شده است؛ انشاالله

فدراسیون وزنه‌برداری ایران، طی بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ و مظلوم فلسطین، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

آنچه نیروهای جنایتکار صهیونیستی در بیمارستان معمدانی مرتکب شدند، یکی از فجیع‌ترین جنایات علیه بشریت است.بمباران بیمارستانی که کودکان، زنان و افراد بی‌گناه و غیرنظامی در آنجا حضور دارند، تازه‌ترین مثال بر حملات رژیمی جعلی است.وحشی‌گری اسرائیلی‌ها در غزه که تاریخ تاکنون به خود ندیده است باید متوقف شود و جامعه جهانی باید واکنشی واحد در قبال این نسل‌کشی از خودش نشان دهد.

جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی  است. صهیونیست‌ها باید بدانند تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی و شرح جنایات و دشمنی آنان با اسلام و انسانیت در بین ورزش و ورزشکاران ایران طنین انداز خواهد شد و آنها تاریخ این نسل کشی سازمان یافته، اشغالگری ظالمانه و مقاومت قهرمانانه را برای فرزندان و شاگردان خود روایت خواهند کرد.

فدراسیون وزنه‌برداری ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه از جامعه جهانی و سازمان های بین المللی می‌خواهد تا ضمن محکومیت جنایات ضد بشری و نسل کشی رژیم جعلی صهیونیستی حامی فلسطین و مردم غزه باشند و به وظایف و مسئولیت بین المللی خود در این رابطه عمل کنند.خون شهدای غزه پایمال نخواهد شد و آزادی فلسطین نزدیک‌تر از همیشه است، انشاالله.»

 

محکومیت جنایت صهیونیست ها علیه مظلومان غزه توسط فدراسیون شطرنج

فَاستَقِم کَما اُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ

فدراسیون شطرنج با صدور بیانیه ای جنایت صهیونیست های غاصب و کودک کًش علیه مظلومان غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:
«اِنّا اَعْتَدْنَا لِلظّالِمِینَ نَاراً اَحَاطَ بِهِمْ سُرادِقُهَا و اِنْ یَسْتَغِیثُوا یُغاثُوا بِمَاءٍ کَالْمُهْلِ یَشْوِی الْوُجُوهَ بِئْسَ الشَّرَابُ وَ سَاءَتْ مُرْتَفِقاً»؛
(ما برای ستمگران آتش آماده کرده ایم که آنها را از هر سو احاطه کرده و اگر تشنه شوند و تقاضای آب کنند آبی برای آنها می آورند همچون فلز گداخته که صورتها را بریان می کند! چه نوشیدنی بدی! و چه بد محل اجتماعی؟!). آیه 29 سوره «کهف»
بار دیگر و در سکوت مرگ‌آلود مجامع بین‌المللی و نهاد‌های حقوق بشری، دست جنایتکار بنی‌صهیون آغشته به خون صدها نفر از کودکان و زنان مظلوم فلسطین شد.
رژیم منحوس صهیونیستی با قساوت قلب و خطایی فاحش در محاسبات خود و حمله جنایتکارانه به بیمارستان غزه، گام بلند دیگری در ورطه نابودی نهاده و خود را به فرجام موعود نزدیکتر کرده است.
صهیونیست های غاصب و جنایتکار اکنون که با اقدام غافلگیرانه و عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» امواج سهمگینی از خسارات و تلفات را تجربه کرده اند و با شکسته شدن هیمنه پوشالی خود روبرو شده اند، تلاش دارد تا با سیاست کشتار گسترده و تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه، مقاومت را به عقب رانده و سرپوشی بر شکست‌های غیرقابل ترمیم خود بگذارد.
جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه که شب گذشته در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری انجام شد بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.
تردیدی نیست ملت مظلوم فلسطین و مجاهدان و مبارزان فلسطینی با تاسی به ندای قرآنی " فَاستَقِم کَما اُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ"، عزم و اراده مقاومت و ایستادگی برابر اشغالگران را مستحکم‌تر کرده و با اقتدار و صلابت بیشتر، مسیر غلبه بر رژیم آپارتاید صهیونیستی و آزادی قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین را هموارتر و سپیده‌دم دفع غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای جهان اسلام را مژده خواهد داد.
در این هنگامه لازم است جهان اسلام و همه وجدان‌های بیدار، از هر مسیری در محکومیت اقدامات ددمنشانه این رژیم سفاک و نیز حمایت از مقاومت دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان این ارض مقدس باشد.
فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از خانواده بزرگ نخبگان و متفکران شطرنج، جنایت غیر قابل انکار و ضد بشری رژیم منحوس و جعلی صهیونیست را در حمله به بیمارستان غزه و به خاک و خون کشیدن کودکان مظلوم و زنان زجر کشیده فلسطینی را محکوم می نماید و از جامعه جهانی می خواهد برای پایان دادن به این جنایت های ضد بشری اقدامات عملی را در دستور کار قرار دهند.

 

حمایت فدراسیون بولینگ و بیلیارد از مردم مظلوم فلسطین

در برابر این جنایات هولناک سکوت را کنار بگذارید

فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران با صدور بیانیه ای بمباران و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرد.

در متن این بیانيه آمده است:

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

«ذلِکَ وَ مَنْ عاقَبَ بِمِثْلِ ما عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ‏ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اللَّهُ إِنَّ اللَّهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ »(حج/۶۰)

اگر کسى به همان اندازه که بر او عقوبت رفته، (ستم­ کننده را) عقوبت کند، و زان پس (باز هم) بر او ستم شود، خدا بى گمان وى را کمک خواهد کرد، و خداوند بخشنده اى آمرزنده است.

یک بار دیگر در  کمتر از یکصد سال اخیر شاهدیم که جنایتکاران تاریخ، فاجعه ای دیگر را با دستان خون آشام رژیم غاصب صهیونیستی می افرینند. جنایت های نابخشودنی به مردم مظلوم فلسطین، از سوی رژیم منحوس اسرائیل و تجاوز و حملات بی رحمانه به مردم در نوار غزه را مشاهده می کنیم.

فدراسیون بولینگ و بیلیارد، ضمن تمجید از شجاعت و هوشمندی گروه های مقاومت و تبریک براي پیروزی­ طوفان الأقصی، حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری، اراضی اشغالی و اردوگاه های فلسطینیان در لبنان و سوریه اعلام کرده و از جامعه ورزش در کشورهای اسلامی و تمام انسان های آزاده و آزاد اندیش و تاثیرگذار می خواهد که در برابر این جنایات هولناک سکوت را کنار گذاشته و ضمن محکومیت صریح و قاطع اقدامات ددمنشانه این رژیم، حمایت مادی و معنوی از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه را به عمل آورند.

 

حمایت فدراسیون هندبال از مردم مظلوم فلسطین

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ

فدراسیون هندبال ایران در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ.

 و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفر گاهی و دوزخ انتقامی بازگشت می‌کنند. (۲۲۷ شعراء)

 

بیانیه فدراسیون تیر و کمان پس از حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در غزه

نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان

فدراسیون تیراندازی با کمان ایران، طی بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ و مظلوم فلسطین، جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی در نوار غزه و حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است:
آنچه نیروهای جنایتکار صهیونیستی در بیمارستان معمدانی مرتکب شدند، یکی از فجیع‌ترین جنایات علیه بشریت است. جنایت جنگی اخیر رژیم اشغالگر قدس در حمله به بیمارستان غزه بیانگر آن است که نسل کشی سازمان یافته و قتل عام کودکان بخش تفکیک ناپذیری از ایدئولوژی حاکم بر رژیم صهیونیستی  است. فدراسیون تیراندازی با کمان ضمن محکومیت شدید جنایات شنیع رژیم اشغالگر قدس در غزه و ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین بخصوص خانواده‌های شهدای غزه، از جامعه جهانی و سازمان‌های بین المللی به ویژه ملت‌های آزادی خواه جهان انتظار می‌رود ضمن محکومیت جنایات ضدبشری و نسل کشی رژیم جعلی صهیونیستی به وظایف و مسئولیت بین المللی خود در بررسی و محکومیت سریع این جنایات جنگی عمل نمایند.

 

واکنش فدراسیون دوچرخه سواری به جنایات رژیم صهیونیستی

مقاومت کن و بار دگر حماسه به پا کن

فدراسیون دوچرخه سواری با انتشار یک قصیده کوتاه به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. در این قصیده آمده است:

سلام خاک رسولان! سلام ارض فلسطین!
چقدر زخم به تن داری ای ستاره‌ خونین

به ذره ذره خاکت هزار راز نهفته است
کشیده‌اند به دورت ز ترس این همه پرچین

مقاومت کن و بار دگر حماسه به پا کن
و گفته‌اند ملائک هزار مرتبه آمین

 

بیانیه فدراسیون بدنسازی در واکنش به حمله وحشیانه رژیم اشغالگر قدس

رژیم صهیونیستی نماد ظلم، استیصال و بحران است

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بیانیه ای حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است:
قدس، قبله گاه اول مسلمانان و ملجاء آزادگانی است که سالهاست غریو آزادی وادی ایمن از چنگال اهریمنان دوران را سر داده و به امید تحقق وعده بر حق و مسجل الهی، دلیرانه و مومنانه در برابر دشمنان غاصب صهیونیستی وحامیان آن سینه سپرکرده اند.
آنچه نیروهای جنایتکار صهیونیستی در بیمارستان معمدانی مرتکب شدند، یکی از فجیع‌ترین جنایات علیه بشریت است. بمباران بیمارستانی که کودکان، زنان و افراد بی‌گناه و غیرنظامی در آنجا حضور دارند، تازه‌ترین مثال بر حملات رژیمی جعلی است. وحشی‌گری اسرائیلی‌ها در غزه که تاریخ تاکنون به خود ندیده، باید متوقف شود و جامعه جهانی باید واکنشی واحد در قبال این نسل‌کشی از خودش نشان دهد.
این روزها اسرائیل به‌طور همزمان به نمادهای ظلم، استیصال و بحران تبدیل شده و در مقابل، جبهه مقاومت قوی‌تر از هر زمان دیگری انتفاضه‌ای مقدس و همه جانبه را علیه دشمن صهیونیستی آغاز کرده است. فرجام این انتفاضه، به مانند سرنوشت محتوم فلسطین که همان آزادی مطلق از اسارت دزدان خاک و سرزمین می‌باشد، روشن است.
فدراسیون بدنسازی و‌ پرورش اندام ضمن محکوم جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس، صبر، نصرت و ظفر الهی را برای فلسطینیان غیور و حامیان قدس شریف آرزو می‌کند.

 

بیانیه فدراسیون ژیمناستیک در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه

این تصاویر تنها گوشه‌ای از غم و ماتم ملت فلسطین است

فدراسیون ژیمناستیک  ایران حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه را تروریسم دولتی سازمان‌یافته توصیف و قتل‌عام فلسطینی‌های مستقر در این بیمارستان را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

عملیات فجیع تروریستی در بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت صدها تن از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین شد؛ برای هر انسان دارای وجدان آگاه در جهان غیرقابل تحمل است. بی‌گمان این حادثه، از هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین وقایع عصر ماست و این تصاویر تنها گوشه‌ای از غم و ماتم ملت عزیز فلسطین است.

فدراسیون ژیمناستیک  ایران همصدا با جامعه ورزش، ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان، انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه و سبوعانه رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل اعلام داشته و بار دیگر بیعت مستحکم خود را بر تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان تا نابودی این رژیم درنده‌خو و آزادسازی قدس شریف اعلام می‌دارد.

 

محکوم کردن حملات رژیم غاصب صهیونیستی به غزه توسط فدراسیون دوومیدانی

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

فدراسیون دوومیدانی با صدور بیانیه‌ای، حملات رژیم غاصب اسرائیل به مردم مظلوم غزه را محکوم و با مردم فلسطین اظهار همدردی کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ. «قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج»
به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.
هفت دهه جنگ و تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین آثار زیانباری در منطقه غرب آسیا داشته، که حاصل آن کشته شدن، آوارگی و پناهندگی هزاران فلسطینی از جمله غیرنظامیان بوده است.
در چند روز اخیر نیز افزایش حملات پی در پی رژیم منحوس به مناطق مسکونی، آموزشی، درمانی و بیمارستانی و... موجی از نگرانی ها و آوارگی را در بین مردم بی پناه غزه و کرانه باختری ایجاد کرده است.
این بار روحیه ددمنشی و تجاوزگری رژیم کودک کش صهیونیستی باعث شده، از روی عجز و ناتوانی، علاوه بر تکرار ظلم ها و جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری، جنایتی دیگر از نوع حمله به بیمارستان را مرتکب شود. این رژیم اشغالگر، با حمله به مراکز درمانی، علاوه بر نقض قوانین بین المللی در عدم حمله به مراکز غیرنظامی، سبوعیت و وحشی گری خود را به معرض نمایش جهانی قرار داده و دلهای مسلمانان جهان و حق طلبان را مالامال از کینه، نفرت، بی تابی و انتقام نموده است.
فدراسیون دوومیدانی نیز به نماینده از جامعه بزرگ دوومیدانی کشور، ضمن اعلام هم‌دردی و عزا با همه ملت های عدالت جو و حقیقت خواه و ملت های مسلمان به ویژه ملت قهرمان فلسطین، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی در غزه را محکوم نموده و از نهادهای بین المللی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، انتظار داریم، ضمن احقاق حق ملت مظلوم و دردکشیده فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه، و محکوم نمودن این حملات، جلوی تجاوزگری و زورگویی رژیم صهیونیستی را بگیرند.

 

فدراسیون بوکس، اقدام ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد

بسم الله قاصم الجبارین بای ذنبٍ قُتلت

فدراسیون بوکس ایران، اقدام ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در غزه و حمله موشکی این رژیم منحوس به یک بیمارستان را محکوم کرد.
در متن این بیانیه آمده است:
بسم الله قاصم الجبارین بای ذنبٍ قُتلت
جنایات ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی یکی از بارزترین جنایات تاریخ است و حمله موشکی به بیمارستانی در غزه نشان از سیاست‌های غیرانسانی و شیطانی این رژیم دارد.
حمله خونین رژیم جنایتکار صهیونیستی به بیمارستان معمدانی غزه نشان دهنده چهره واقعی آنان به جهانیان است. این لکه خونین همواره بر دامن آنان در تاریخ ماندگار خواهد بود. اکنون فلسطین عزیز، مرکز اتحاد جهان اسلام است و همبستگی مسلمانان و کنش‌گری جبهه مقاومت در پشتیبانی از مردم مظلوم غزه، شکست و نابودی رژیم صهیونیستی را به همراه خواهد داشت.

 

بیانیه فدراسیون تنیس روی میز در پی جنایات رژیم اشغالگر قدس

بسم الله القاصم الجبارین

فدراسیون تنیس روی میز در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد. رژیم خونخوار صهیونیستی، شب گذشته با بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، دست به جنایتی غیر قابل تصور زد و صدها زن و کودک را به شهادت رساند. فدراسیون تنیس روی میز در پی وقایع دردناک غزه‌ مظلوم، با صدور بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت این فجایع ضد بشریت را محکوم کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله القاصم الجبارین
قلب انسان‌های آزاده دنیا داغدار خون‌های پاک بر زمین ریخته شده کودکان و زنانی است که در بیمارستان المعمره غزه، مفرّ و پناهگاهی برای گریختن از چنگال جلادان غاصب صهیونیست نداشتند.
ملت ایران نیز همانند جهان اسلام از مدافعان فلسطینی حمایت و با خانواده‌های داغدار ابراز همدردی می نماید. قطعا این جنایات وحشیانه و تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند و به زودی دست قهر خدا انتقام خون مظلومان را خواهد ستاند.

 

بیانیه فدراسیون قایقرانی در محکومیت کودک‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی

وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَکُونَ فِتْنَهٌ

فدراسیون قایقرانی در محکومیت کودک‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:
«قضایای روزهای اخیر فلسطین به ‌ویژه بمباران‌ها و شهادت زنان و کودکان و مردان، دل انسان را مجروح می‌کند.
بدون تردید رژیم غاصب صهیونیستی که امروز وقیحانه ترین جنایات و کشتار را علیه ملت زجرکشیده فلسطین به کار بسته در حقیقت در حال ارتکاب جرایم گسترده و جنایت عظیم جنگی در حق مردم بیگناه غزه است، جنایتی که به مصداق آیه شریفه “وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَکُونَ فِتْنَهٌ/ و با کفار جهاد کنید تا فتنه و فساد از روی زمین برطرف شود” (آیه ۱۹۳ سوره بقره) بی پاسخ نخواهد ماند.
فدراسیون قایقرانی ضمن محکومیت این اقدامات سخیف و ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی خلاف فطرت پاک تمامی انسان‌های آزاده، بیان می‌دارد خون‌های به ناحق ریخته شده مظلومین یقینا نقطه پایان و فروپاشی همه ظالمان جهان خواهد بود.»


بیانیه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه

جاء الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِل، إنَّ الباطِلَ كانَ زَهوقاً

کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه ای صادر کرد.
در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جاء الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِل، إنَّ الباطِلَ كانَ زَهوقاً
به راستی که حق پیروز خواهد شد و باطل هرچقدر هم قوی و قدرتمند باشد، در برابر قدرت پروردگار دوام نخواهد آورد.
جنایت هولناک صهیونیست های کودک کش در بمباران بیمارستان المعمدانی که منجر به خاک و خون کشیده شدن هزاران انسان بی گناه خصوصا کودکان و زنان بی پناه شد، سرشت بد و کثیف صهیونیست خونخوار را به جهانیان نمایان کرد. اکنون وظیفه انسانی جوامع بشری است که همچون ملت فلسطین با شجاعت و غیرت تمام، در مقابل وحشی‌گری های صهیونیست ها ایستادگی کنند.
بی شک جامعه بزرگ  ورزش ایران همراه با قهرمانان و مدال آوران ملی و بین المللي وظیفه خود می دانند بعنوان جامعه مرجع به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند. کار گروه ورزش حزب موتلفه اسلامی متشکل از پیشکسوتان و مدیران اجرایی و رسانه ای ورزش کشور ضمن محکوم کردن این حرکت ددمنشانه به عنوان بخشی از جامعه متدین و انقلابی ورزش پشتیبانی خود را از برادران و خواهران دینی فلسطین و غزه اعلام نموده و تا پیروزی نهایی کنار مردم فلسطین خواهیم ایستاد. امیدواریم در آینده نزدیک با نابودی اسرائیل غاصب روزهای عاری از جنگ و ظلم را در بین ملت های دنیا بخصوص مسلمانان شاهد باشیم؛ ان شاء الله
کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی

 

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از سوی فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی طی بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ و مظلوم فلسطین جنایات رژیم صهیونیستی  در نوار غزه را محکوم کرد.
در متن بیانیه فوق آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم
درد جانسوز و غم جانکاه حملات وحشیانه به غزه و بیمارستان المعمدانی این شهر قهرمان، وجدان بشریت را لرزاند و رذالت و توحش و درماندگی رژیم  صهیونیست را در برابر دفاع مقدس و مشروع فلسطین به نمایش گذاشت.
فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی جمهوری اسلامی ایران امت اسلامی، دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و آزاده جهان به‌ویژه جامعه ورزشی کشورهای اسلامی را به اتخاذ موضعی انسانی و انقلابی و یک‌پارچه برای حمایت از فلسطین و مردم شجاع و مظلوم غزه و پایان دادن به غصب سرزمین اسلامی فلسطین فرا خوانده و به همین مناسبت و در راستای همدردی و همبستگی با مردم مظلوم  فلسطین روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۶ و ۲۷ مهرماه ۱۴۰۲ کلیه برنامه‌های ورزشی این فدراسیون تعطیل خواهد بود‌.

 

انجمن هاکی روی یخ حمله به غزه را محکوم کرد

سازمانهای بین المللی حامی فلسطین باشند

انجمن هاکی روی یخ در بیانیه ای حمله ناجوانمردانه به بیمارستان المعمدانی در غزه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:  قدس، قبله گاه اول مسلمانان است و هیچ انسان آزاده ای در جهان نمی پذیرد بیماران به خصوص کودکانی که در بیمارستان بستری هستند مورد حمله قرار گیرند. انجمن هاکی روی یخ ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه از سازمان های بین المللی می‌خواهد تا حامی فلسطین و مردم غزه باشند و به وظایف و مسئولیت بین المللی خود در این رابطه عمل کنند تا خون بیگناهان پایمال نشود. 

ستاره ها و اهالی ورزش در داخل و خارج خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.