مصدومیت پورعلی‌گنجی مشکوک به پارگی رباط صلیبی؛ نگرانی و بی‌خبری پرسپولیسی‌ها!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم ملی ایران در جریان دیدار شب گذشته مقابل قطر به دلیل برخورد با بازیکن حریف دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد و جای خود را به محمدحسین کنعانی‌زادگان داد.

امروز در جریان اضافه‌شدن بازیکنان به اردوی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی فردا با پیکان در هتل المپیک، سیدجلال حسینی، مربی سرخ‌پوشان اظهار امیدواری کرد که وی مشکلی نداشته باشد.

سروش رفیعی نیز گفت: من حال مرتضی را پرسیده‌ام، حال روحی‌اش خوب بود و ان‌شالله خیر باشد. فوتبال است و یک اتفاق، امیدوارم هیچ فوتبالیستی مصدوم نشود. ما برای بازی با پیکان آماده‌ایم.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در یک جمله کوتاه گفت: اوضاع پورعلی گنجی اصلا خوب نیست.

در ادامه نیز علیرضا حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس گفت: هنوز اطلاعی از وضعیت مرتضی نداریم و امروز تا فردا قرار است از او MRI بگیریم.

به گزارش دانا؛ بررسی اولیه میزان مصدومیت پورعلی‌گنجی نشان می‌دهد آسیب‌دیدگی این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی است و اردونشینان پرسپولیس هم از این بابت نگرانی داشتند.

گفت‌وگوی تلفنی درویش با پورعلی‌گنجی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تماس با بازیکن ملی‌پوش تیم، آخرین وضعیت مصدومیت را از او جویا شد.

 رضا درویش با توجه به آسیب دیدگی پیش آمده برای بازیکن تیم در بازی شب گذشته تیم ملی کشورمان، با مرتضی پورعلی‌گنجی در ارتباط با آخرین وضعیت وی گفت‌وگو کرد.
کادر پزشکی پرسپولیس منتظر گزارش پزشکی تیم ملی درباره آخرین وضعیت این بازیکن است ولی به نظر می‌رسد اعلام نظر قطعی درباره وضعیت آسیب‌دیدگی، موکول به بررسی‌های پاراکلینیکی شود.

مصدومیت مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیی مشکوک به پارگی رباط‌صلیبی گزارش شده است.