لیگ برتر فوتبال| کام‌بک دیدنی استقلال به رهبری محمدی؛ فکری باز هم به نکونام باخت!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم فوتبال استقلال امشب طی دیداری در چارچوب هفته معوقه ششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار تهران رفت.

استقلالی‌ها پیش از این دیدار تمام 4 مصاف خود مقابل هوادار را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و با توجه به کسر امتیاز از پرسپولیس، با پیروزی پنجم شانس بازگشت به صدر جدول را هم داشتند.

از همان دقایق نخست نیمه اول اما اوضاع به کام جواد نکونام و شاگردانش پیش نرفت تا استقلال خیلی زود دروازه خود را باز شده ببیند. در ادامه هم گل به خودی ایمان سلیمی به دومین گل تیم هوادار در کمتر از 20 دقیقه طوفانی بدل شد.

با این حال آبی‌پوشان دست از حمله نکشیدند تا بالاخره مهرداد محمدی یک ضربه پنالتی گرفت و کوین یامگا آن را به تور چسباند. البته در این نیمه گل آرمان رمضانی به علت آفساید توسط داور پذیرفته نشد.

پس از شکست در نیمه اول، پسران نکونام سرتاپا حمله در نیمه دوم حاضر شدند و این بار روی ریباند یک پرتاب اوت توسط مهرداد محمدی به گل دوم رسیدند تا بازی به تساوی کشیده شود. در ادامه باز هم محمدی گل زد تا هم استقلال کامبک زده باشد، هم خودش به بهترین بازیکن زمین تبدیل شود.

استقلال با این پیروزی شیرین و حیاتی در خانه که طی مصافی سخت و نفسگیر هم به دست آمد، به صدر جدول برگشت و حالا با شرایط بهتر به ادامه رقابت‌ها خواهد پرداخت.

استقلال ۳
گل: کوین یامگا (۲۳ - پنالتی) - مهرداد محمدی (۶۱ و ۸۴)

هوادار ۲
گل: صائب محبی (۵) و ایمان سلیمی (۱۷ - گل به خودی) 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، سعید مهری، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، آرمان رمضانی و مهرداد محمدی.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، ایوب کلانتری(۳۲ - داریوش شجاعیان)، قائم اسلامی‌خواه، امیرحسین پورمحمد، امین قاسمی‌نژاد و کریم  اسلامی.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار تهران با برتری میزبان آبی‌پوش خاتمه یافت.