رژیم خونخوار صهیونیستی زیر رگبار محکومیت ورزشی ها/ ستاره ها علیه قصابان غاصب

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رژیم دیکتاتور و خونخوار صهیونیستی فاجعه دیگری را آفرید و با بمباران یک بیمارستان در غزه مشتی کودک و زن و بیمار را به خاک و خون کشید. وحشیان صهیونیست بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بیش از 1000 فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند

این فاجعه غیرانسانی به اندازه ای مصیبت بار و دهشتناک بود که واکنش تمامی جهان را برانگیخت و همه انزجار خود را نسبت به این اتفاق وحشتناک نشان دادند.

جامعه ورزش نیز نسبت به این فاجعه انسانی واکنش نشان داد و ستاره ها و اهالی ورزش در داخل و خارج با انتشار پیام در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند. حمایت‌های اهالی ورزش از فلسطینی ها و محکومیت رژیم غاصب، مهر تایید دیگری شد بر مظلومیت فلسطینیان.

ادامه مهمترین واکنش ستاره های ورزش به این اتفاق هولناک به شرح زیر است:

 

واکنش هافبک پرسپولیس به کشتار فلسطین

رفیعی: لعنت به جنگ

سروش رفیعی هافبک تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری به فاجعه غزه واکنش نشان داد و نوشت: لعنت به جنگ، لعنت به ظلم، لعنت به ظالم

حمایت بازیکنان تیم ملی فوتبال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

خلیل زاده: از این واقعه دردناک ناراحتیم/ پورعلی‌گنجی: این جنگ را زودتر تمام کنید

در شرایطی که بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان در ۲ بازی مقابل اردن و قطر با بستن بازوبند مشکی و انداختن چفیه، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین مقابل حملات وحشیانه و کشتارهای بی‌رحمانه مردم رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند، برخی از آنها در بازگشت به تهران در گفتگو با خبرنگار دانا به اعلام نظر در این مورد پرداختند.

خلیل زاده: از این واقعه دردناک ناراحتیم

شجاع خلیل‌زاده مدافع تراکتور گفت: همه بازیکنان تیم ملی از این واقعه ناراحت هستیم. این موضوع را خدمت همه مردم تسلیت گفته و از کشتار کودکان فلسطینی به عنوان یک انسان واقعا ناراحت شدیم.

نیازمند: هیچ چیزی در قبال جان مظلومین ارزش ندارد

پیام نیازمند دروازه بان سپاهان اظهار داشت: کلا اگر جنگ در هر جای دنیا اتفاق بیفتد و هر کودک، خانواده و هر انسان مظلومی جانش را از دست بدهد، واقعا ارزش هیچ چیزی ندارد. امیدوارم صلح در همه جای دنیا برقرار شود.

پورعلی‌گنجی: این جنگ را زودتر تمام کنید

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع مصدوم پرسپولیس گفت: امیدوارم جنگ زودتر تمام شود و همه مردم از جمله فلسطینی‌های عزیز در صلح و آرامش زندگی کنند.

واکنش مربی پرسپولیس به فاجعه غزه

سیدجلال و کودکان فرشته

سیدجلال حسینی مربی پرسپولیس به حملات رژیم خونخوار صهیونیستی و کشته شدن کودکان بی‌گناه در غزه واکنش نشان داد. سیدجلال با استوری یک تصویر از کودکانی که با بال فرشتگان در آسمان به پرواز آمده اند، به کشته شدن کودکان بیگناه و معصوم در غزه اشاره کرد.

واکنش هافبک استقلال به فاجعه غزه

سلمانی و کفش‌های خونی

جعفر سلمانی هافبک استقلال به حملات رژیم خونخوار صهیونیستی و کشته شدن کودکان بی‌گناه در غزه واکنش نشان داد و با استوری یک تصویر تلخ و دردناک از کفش‌های خونی یک کودک کشته شده در غزه و استیکر پرچم فلسطین به شکل قلب ناراحتی خود از این فاجعه انسانی را نشان داد.

 

واکنش هافبک استقلال به فجایع غزه

نیک‌نفس: لعنت به تمام ظالمین

زیبر نیک‌نفس هافبک استقلال با بازنشر یک پست قدیمی درباره فلسطین به فجایع رخ داده در غزه واکنش نشان داد.

زبیر نیک‌نفس با انتشار یک تصویر قدیمی نوشت:

این پست رو حدود ۶ سال پیش در صفحه‌ام گذاشتم و با اینکه خیلی چیزها در این سال‌ها تغییر کرده، مِن جمله خودم، اما هنوز هم اعتقادم همینه که تا جای ممکن، جزو هیچ دسته و گروهِ قوم و قبیله‌ای، مذهبی، سیاسی و… قرار نگیرم. چون قبل از هر پیشوند و پسوندی، یک انسانم و اصلاً دوست ندارم در دوگانگی‌ها و تقابل‌ها، در محدوده‌ای قرار بگیرم که کسانی برای سلطه بر من ایجاد کردن و باعث می‌شن با همنوعِ خودم درگیر بشم؛ چرا؟ چون عقیده‌اش با من متفاوته! عقیده‌ای که شاید خودمون هم ندونیم از کجا اومده و چقدر درسته!؟ که شاید صرفاً جبر جغرافیایی یا فرهنگ جامعه و خانواده باعث شده ما اون باور رو داشته باشیم!

تنها حسی که این روزها دارم، انزجار و خشم از قساوت و حماقتِ نوعِ بشره که هرازگاهی در یک گوشه‌ای از دنیا، با تصمیم‌هاش، بی‌گناهی رو می‌کُشه، فقط به این دلیل که فراموش کرده قبل از هر چیز، همه ما انسانیم. لعنت به تمام ظالمینِ گذشته و حال و آینده که بازی‌های پشت پرده‌شون، چیزی نداره جز ریخته شدن خون هزاران زن و بچه و مرد بی‌گناه.

حمایت سرمربی تیم ملی فوتسال از مردم مظلوم غزه

شمسایی: اللهم عجل لویک الفرج

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با انتشار یک استوری در اینستاگرام از مردم مظلوم غزه که مورد ظلم رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته‌اند، حمایت کرد. شمسایی با استوری یک تصویر از کودکانی که با بال فرشتگان در آسمان به پرواز آمده اند، نوشت: اللهم عجل لویک الفرج

واکنش قهرمان ووشوی بازی‌های آسیایی هانگژو به فجایع انسانی غزه

صبری: رژیم اشغالگر قدس، شر مطلق است

یوسف صبری قهرمان ووشو بازی‌های آسیایی هانگژو به فجایع انسانی غزه با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد و نوشت: بای ذنبٍ قُتلت؛ به کدامین گناه؟ رژیم اشغالگر قدس شر مطلق است.

واکنش قهرمان تیراندازی المپیک به جنایت رژیم پلید صهیونیستی

فروغی: حاضرم به عنوان امدادگر به غزه بروم

محمدجواد فروغی قهرمان تیراندازی المپیک توکیو در واکنش به جنایت رژیم صهیونسیتی در غزه بیان کرد: من به عنوان یک انسان، نه به عنوان یک مسلمان یا ایرانی جنایت‌های وحشیانه رژیم پلید و فاسد صهیونیستی را محکوم می‌کنم. متأسفم که از دست من کاری جز اشک و آه برنمی‌آید. با مردم مظلوم غزه ابراز همدردی می‌کنم. اعلام می‌کنم که اگر امکانش است می‌توانم همین امشب به عنوان یک امدادگر عازم غزه شوم و به این کار افتخار می‌کنم.

او ادامه داد: امیدوارم که کاری از دستم بر بیاید. من شدیداً متأثر و نگران هستم و امیدوارم هرچه زودتر با پیروزی حق همراه باشد و شاهد اینگونه صحنه‌ها در غزه مظلوم نباشیم.

واکنش بازیکن مسلمان لیورپول به فاجعه غزه

صلاح: کشتار مردم در غزه را متوقف کنید

محمد صلاح بازیکن تیم فوتبال لیورپول با انجام مصاحبه ای خواهان پایان کشتار مردم در غزه شد. صلاح در این باره گفت: کشتارها باید متوقف شود. خانواده ها از هم پاشیده‌اند و اکنون کمک های بشر دوستانه باید فوری وارد غزه شوند.  مردم آنجا در شرایط خیلی بدی هستند. صحنه‌های بیمارستان غزه بسیار وحشتناک بود. مردم غزه به غذا، آب و تجهیزات پزشکی نیاز فوری دارند.

وی افزود: من از رهبران جهان می خواهم که برای جلوگیری از کشتار بیشتر افراد بی گناه دور هم جمع شوند. انسانیت باید پیروز شود.

حمایت از فلسطین در اولدترافورد

پرچم فلسطین در دستان پل پوگبا و احمد دیالو

 اردیبهشت ۱۴۰۰ بود که تنش‌های جاری مابین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که کنترل غزه را در دست دارد، بالا گرفت و با وجود درخواست‌های بین‌المللی برای پایان دادن به آن، این تنش‌ها ادامه پیدا کرد.

در این بین، «حمزه چادوری» و «وزلی فوفانا» که در آن زمان در تیم لسترسیتی توپ می‌زدند پس از پایان فینال جام حذفی انگلیس پرچم فلسطین را برافراشتند.

به دنبال این اتفاق و پس از آنکه «پل پوگبا» و «احمد دیالو» دو بازیکن که آنها هم عضو تیم منچستریونایتد بودند در پایان تساوی این تیم برابر فولام، پرچم فلسطین را در زمین بازی برافراشتند، اوله گنار سولسشر سرمربی وقت شیاطین سرخ در واکنش به این اتفاقات گفت: عقاید بازیکنان فوتبال باید محترم شمرده شود.

وی عنوان کرد: فکر می‌کنم باید بازیکنانی از ریشه‌های مختلف، فرهنگ‌های گوناگون و کشورهای متفاوت داشته باشیم و تصور می‌کنم اگر عقاید آنها با دیگران تفاوت دارد، باید به آن احترام بگذاریم.

سولسشر تأکید کرد: اگر بازیکنان من به چیزهای دیگری غیر از فوتبال فکر می‌کنند، این یک اتفاق مثبت است و به نظر من پیش از این دیدیم که برخی بازیکنان برای موضوعات دیگر غیر از فوتبال اهمیت قائل هستند. برای مثال «مارکوس رشفورد» را به یاد آورید و تفاوتی که وی رقم زد؛ ما به حق آنها برای داشتن عقاید مختلف احترام می‌گذاریم.

 

هدیه کریس به کودک آواره

رونالدو آرزوی کودک فلسطینی را برآورده کرد

در طول سالیان گذشته هر بار که رژیم صهیونیستی مرتکب جنایات زیادی علیه فلسطینیان شد، بسیاری از بازیکنان مطرح فوتبال همچون رونالدو که از حامیان همیشگی مردم فلسطین بود به این جنایات واکنش نشان دادند. فوق ستاره پرتغالی فوتبال دنیا در سال ۲۰۱۶ و در روزهایی که برای کهکشانی‌ها بازی می‌کرد، با یک کودک فلسطینی به نام احمد دوابشه دیدار کرد.

دوابشه که در حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی پدر، مادر و برادرش به شهادت رسیده بودند و خودش هم دچار سوختگی شدیدی شده بود و پس از بهبودی نسبی با حضور در سانتیاگو برنابئو توانست رونالدو را از نزدیک ملاقات کند. در این دیدار مارسلو مدافع مطرح برزیلی هم به خوش و بش و شوخی با دوابشه پرداخت.

رونالدو در سال ۲۰۱۲ نیز کفش طلایی خود را در یک مزایده به فروش رساند و درآمد حاصل از این فروش را که یک و نیم میلیون یورو بود، به کودکان فلسطینی هدیه کرد.

شهادت بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین در حمله صهیونیست‌ها

دبور قربانی جنایت رژیم صهیونیستی

بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین در پی حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس به غزه، به شهادت رسید.

روزنامه مصری الوطن از شهادت «رشید دبور» بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین و باشگاه بیت حانون واقع در نوار غزه، در پی حملات هوایی وحشیانه رژیم صهیونیستی خبر داد.

منزل رشید دبور زیر آتش و بمباران شدید جنگنده‌های رژیم اشغالگر قرار گرفت و در نهایت به شهادت وی زیر آوار منجر شد.

دبور به فهرست ورزشکاران شهیدی اضافه شد که در سال‌های اخیر به دست نیروهای اشغالگر به شهادت رسیده‌اند. نیروهای رژیم صهیونیستی پیش‌تر در سال ۲۰۲۲ احمد عاطف را نیز در حمله به نابلس به شهادت رساندند. همچنین محمد ابوهشاش فوتبالیست فقید باشگاه الفوار فلسطین نیز در سال ۲۰۱۶ به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

بیانیه‌ فدراسیون‌ تیراندازی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین

سبعیت و خباثت رژیم جعلی کودک‌کش نمایان شد

فدراسیون‌ تیراندازی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین  بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ

(شعرا ۲۲۷)

تجاوز و حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه و کشتار کودکان مظلوم و بی‌گناه در منظر و مرعی جهانیان بار دیگر سبعیت و خباثت این رژیم جعلی کودک‌کش و حامیان پلیدش و مجامع بی‌خاصیت بین‌المللی را نمایان ساخت و قلوب احرار و آزادگان عالم از هر دین و آیین را جریحه‌دار نمود.

 فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام انزجار از رژیم پلید صهیونیستی و محکومیت جنایت‌های بی‌شمار و اشغالگری این دولت جعلی تروریست؛ حمایت بی‌دریغ خود را از برادران و خواهران در غزه مظلوم و دفاع مشروع رزمندگان و سلحشوران جبهه‌ی مقاومت فلسطین اعلام می‌دارد.

به امید محو این غده سرطانی از عالم و آزادی قریب قدس شریف بعون الله تعالی.

 

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از سوی فدراسیون بسکتبال

جنایات رژیم صهیونیستی برگرفته از مبانی غیرانسانی است

فدراسیون بسکتبال ایران طی بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ و مظلوم فلسطین جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد.

در متن بیانیه فوق آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ

جنایات اسرائیل که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین این رژیم می‌باشد.

فدراسیون بسکتبال ایران ضمن محکوم کردن این جنایت‌ها، ابراز همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و جنایت ددمنشانه رژیم صهیونیستی را علیه مردم مظلوم غزه محکوم می نماید

 

بیانیه کمیته ملی پارالمپیک در محکومیت حملات ناجوانمردانه به مردم مظلوم غزه

«وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ»

کمیته ملی پارالمپیک در پی حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم اشغالگر قدس به مردم مظلوم غزه بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ»

در چند روز اخیر حملات ناجوانمردانه به غزه مظلوم موجی از نگرانی و تاثر را در میان آزادگان جهان و به خصوص ورزشکاران جوانمرد ایران اسلامی ایجاد کرده است. این حملات که بدون رعایت ساده‌ترین قوانین بین‌المللی و پروتکل‌های مورد توافق جامعه جهانی صورت گرفته، شدیداً محکوم است.

کمیته ملی پارالمپیک ضمن ابراز انزجار از جنگ افروزی صهیونیستها، مراتب همدردی و همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین ابراز و اعلام می نماید حملات ظالمانه به غزه باید فورا متوقف و امکان ارسال کمکهای بشردوستانه برای زنان و کودکان فراهم شود.

ستاره ها و اهالی ورزش در داخل و خارج خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.