طوفان مجازی کاربران شبکه‌های اجتماعی از حضور حماسی مردم نصف جهان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ رژیم صهیونیستی پس از سیلی محکم و شکست مفتضحانه‌ای که از حماس در طوفان الاقصی خورد به طور وحشیانه‌ای بمباران نوار غزه را تشدید و با تحریم آب و برق و محاصره کامل مانع از رسیدن هر نوع کمک‌های بشر دوستانه به مردم این باریکه شد.

رژیم جعلی کودک کش در ادامه پس از ناکامی در ترمیم این شکست عظیم و عاجز از رویارویی با نیروهای حماس، ابتدا اذهان عمومی دنیا را با جادوی رسانه‌ای خود به سخره گرفته و فریب داد و سپس با چراغ‌سبز آمریکا در اقدامی غیرانسانی و خارج از قواعد بین‌المللی، در برابر چشمان بهت‌زده مجامع جهانی و سکوت مرگ‌بار سازمان‌های حقوق بشری دست به شدیدترین جنایت تاریخ زده و بیمارستان المعمدانی را که پناهگاه جان‌های مجروح مردم مظلوم غزه بود را بمباران کرد و بیش از هزار نفر از مردم بی‌دفاع که اغلب زنان و کودکان بودند را قتل و عام و به شهادت رساند.

مردم غیور و شهیدپرور استان اصفهان همچون مردم سایر شهرها و استان‌های کشور در واکنش به این فاجعه دردناک در اقدامی خودجوش با تجمع در میادین اصلی و راهپیمایی در خیابان‌ها ضمن اعلام همبستگی و همدردی با مردم مظلوم غزه، با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را ابراز کردند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسرها با هشتگ‌های #Gazagenocide و #GreatSatan به حضور پرشور مردم اصفهان در محکومیت شرارت‌های اخیر رژیم اشغالگر در نوار غزه و قتل و عام مردم مظلوم و بی‌دفاع واکنش نشان داده و گوشه‌هایی از این حضور حماسی را در صفحات خود منتشر کردند.

کاربر راحیل در شبکه اجتماعی X با انتشار تصویر همدردی مردم اصفهان با مادرانی که پیکر بی‌جان فرزندان خود را برای آخرین بار در آغوش گرفته و وداع می‌کنند نوشت: اصفهانی‌ها هم برای غزه دل‌خون‌اند!

بخواب کودک فلسطینی که با خوابت دنیا بیدار شده!

سایه خورشید کاربر دیگر این شبکه اجتماعی نیز با انتشار ویدئویی از حضور تماشایی روز گذشته مردم نصف جهان نوشت: فریاد حیدر، حیدر مردم و فرزندان خیبر آسمان نصف جهان را پرکرده ان شاالله این ذکر و فریادها به‌زودی در قدس شریف نیز طنین‌انداز خواهد شد.

 

کاربر تربت کربلا با انتشار تصویری از تجمع مردم اصفهان در میدان قدس این شهر در کنایه به سکوت سازمان‌های بین‌المللی نوشت: زن و مرد، پیر و جوان همه در حمایت از مردم مظلوم غزه به صحنه آمدند تا هم‌صدای مردم فلسطین شوند.


فاطمه دیگر کاربر شبکه اجتماعی نیز نمایی از فریاد خشم و انزجار مردم اصفهان از جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌دفاع غزه را با هشتگ های #Gazagenocide و #GreatSatan منتشر کرد.

سایه خورشید در پستی دیگر تصاویری از اعلام همبستگی اقشار مختلف مردم شهر گنبدهای فیروزه‌ای با مردم مظلوم، بی‌دفاع و بی‌پناه فلسطین را منتشر کرد و نوشت: خشم و نفرت مردم اصفهان در اعتراض به جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و حمایت از مردم غزه!

 ان شاالله این خشم مقدس تا نابودی این رژیم ادامه خواهد داشت.


اسماء جعفری کاربر دیگر شبکه اجتماعی X نیز با انتشار تصویری از کودکی با چفیه و نشان دادن علامت پیروزی که به همراه مادر خود در این تجمع باشکوه شرکت کرده، از آمادگی جوانان و نوجوانان برای رویارویی و مبارزه با رژیم صهیونیستی خبر داد و با اشاره به جمله معروف شهید حاج قاسم سلیمانی نوشت: دهه نودی نصف جهان حریف شماس…

کاربر فاطمه بانو نیز با انتشار تصویری از تجمع خودجوش و مردمی روستای اریسمان شهرستان نطنز و آتش‌زدن پرچم اسرائیل در شب بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم اشغالگر قدس نوشت: فریاد خشم و انزجار مردم روستای اریسمان شهرستان نطنز از جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در قتل و عام مردم بیدفاع غزه!

 این خشم مقدس تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت!


کاربر اسماء در پستی دیگر نمایی از حضور حماسی و پرشور مردم اصفهان در تجمع اعلام همبستگی با مردم فلسطین نوشت: فریادهای یک‌صدای مردم از نصف جهان و پایتخت از شمال تا جنوب از شرق تا غرب این مرزوبوم به‌زودی روانه می‌شود؛ مانند نور به سمت مردم مظلوم فلسطین…

 روزهای تاریکی روبه‌پایان است طلوع می‌کند خورشید دوباره…

 


کاربر آنیل نیز با اشاره به شکست مفتضحانه و غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی از اعلام آمادگی جوانان اصفهانی برای مبارزه با اسرائیل خبر داد و ویدئویی از رژه موتوری جوانان نصف جهان همراه با لباس رزم و پرچم فلسطین را منتشر کرده و نوشت: دیوار ابهت پوشالی اسرائیل با موتورسوارهای فلسطینی شکسته شد.

امروز شهر من به یاد حماسه حماس و مردم مظلوم غزه اینگونه به میدان آمد.

اینفلوئنسرها و کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌های #Gazagenocide و #GreatSatan به حضور پرشور مردم اصفهان در محکومیت شرارت‌های اخیر رژیم اشغالگر در نوار غزه و قتل و عام مردم مظلوم و بی‌دفاع واکنش نشان دادند.