ساخت 10 مدرسه 15 کلاسه برای یک شهر ظرف 2 ماه با همت قرارگاه خاتم‌الانبیا

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ سردار عبدالرضا عابد صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی کشور که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، با اشاره به یاد و خاطره شهدای اصفهان و سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان در کشور زبانزد است و هر دانشجویی که در این دانشگاه تحصیلی می کنه به حضور در این دانشگاه افتخار می‌کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه هیمنه و هیبت رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی شکسته شد، عنوان کرد: امروز در قلب آمریکا، اروپا و کشورهای عربی در دفاع از فلسطین به میدان آمدند؛ امروز این جریان یک خط‌کش بین حق و باطل است و باید حق را شناخت و نباید در فریادزدن حق ساکت نباشیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند از پروژه‌های راهبردی قرارگاه خاتم‌الانبیا بازدید کنند، تصریح کرد: این حضور تأثیر بسزایی هم برای ما در میزبانی از دانشجویان و هم برای شما به‌عنوان یک تجربه جدید خواهد بود.

4.5 درصد از پروژه‌های کشور در اختیار قرارگاه خاتم است

عابد با بیان اینکه در ابتدای انقلاب اسلامی ایرانیان در هیچ‌کدام از پروژه‌های انجام شده دخیلی نبودند، عنوان کرد: امروز 95.5 درصد پروژه‌های کشور در اختیار پیمانکاران و 4.5 درصد از پروژه‌های کشور در اختیار قرارگاه خاتم است؛ قرارگاه وارد کارهایی شد که همه می‌گفتند امکان اجرای آن وجود ندارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه قرارگاه امروز رقیب پیمانکار بزرگ خارجی است، خاطرنشان کرد: ما با پیمانکارانی رقابت می‌کنیم که عناد دارند، ما امروز با بسیاری از پیمانکاران خارجی که در حال فعالیت هستند همکاری می‌کنیم؛ ولی با کسانی که به دنبال فلج کردن ایران هستند و خود را صاحب فنّاوری هستند رقابت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این مبارزه با شرکت‌ها بسیار سخت است، عنوان کرد: در اوایل کار در پارس جنوبی یکی از مسئولان به ما گفت چرا وارد این پروژه‌های سخت می‌شوید بروید سراغ جاده‌های چاه‌های نفت و خطوط لوله؛ به آن‌ها گفتیم همان‌هایی که تا دیروز در جنگ در آن نقطه حساس وارد عرصه شدند امروز وارد این عرصه شدند که کشور به آن نیازمند است و اگر خودمان به دست خودمان این کار را نمی‌کردیم امروز مدیون شهدا و امام شهدا بودیم.

عابدی با بیا اینکه در سال گذشته پنج استان تنش آب داشتند، گفت: قرارگاه ختم از یک جهاد انقلابی برای این استان‌ها تأمین آب کرد و برای برخی موجب تعجب بود که در ظرف دو تا سه ماه این ّآب از نقاطی که تصور نمی‌شد تأمین شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان تأثیرگذار و مایه امید برای قرارگاه خاتم‌الانبیا هستند، تأکید کرد: رئیس‌جمهور اوایل همین سال سفری به یکی از شهرهای استان تهران داشت، مردم پیرامون رفت‌وآمد دانش‌آموزان خود به شهرهای اطراف دچار مشکل شده‌ بودند و گلایه داشتند، تیرماه برای ساخت مدرسه با قرارگاه مذاکره کردند و قرارگاه در ظرف دو ماه 10 مدرسه 15 کلاسه احداث کرد و اول مهرماه زنگ افتتاح آن مدارس زده شد.

وی با بیان اینکه این توانمندی‌های جوانان و دانشجویان ایرانی است، گفت: بالغ بر هزار و 600 مدیر از استان اصفهان در قرارگاه خاتم‌الانبیا مشغول به فعالیت هستند و در 31 استان حضور داریم و این استان به گردن نظام حق دارد؛ امیدواریم بتوانیم در برابر این مردم انجام‌وظیفه کنیم پروژه‌هایی که دیگران نمی‌توانند اجرا کنند را برای مردم اجرا کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گغت: رئیس‌جمهور اوایل همین سال سفری به یکی از شهرهای استان تهران داشت، مردم پیرامون رفت‌وآمد دانش‌آموزان خود به شهرهای اطراف دچار مشکل شده‌ بودند و گلایه داشتند، تیرماه برای ساخت مدرسه با قرارگاه مذاکره کردند و قرارگاه در ظرف دو ماه 10 مدرسه 15 کلاسه احداث کرد.