موج حمایت از غزه به لیگ برتر فوتبال رسید/ حمایت ستاره عراقی از فلسطین؛ پرچم بالاست

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رژیم دیکتاتور و خونخوار صهیونیستی فاجعه دیگری را آفرید و با بمباران یک بیمارستان در غزه مشتی کودک و زن و بیمار را به خاک و خون کشید. وحشیان صهیونیست بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از 1000 فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند

این فاجعه غیرانسانی به اندازه ای مصیبت بار و دهشتناک بود که واکنش تمامی جهان را برانگیخت و همه انزجار خود را نسبت به این اتفاق وحشتناک نشان دادند.

جامعه ورزش نیز نسبت به این فاجعه انسانی واکنش نشان داد و ستاره ها و اهالی ورزش در داخل و خارج با انتشار پیام در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند. حمایت‌های اهالی ورزش از فلسطینی ها و محکومیت رژیم غاصب، مهر تایید دیگری شد بر مظلومیت فلسطینیان. این واکنش ها کماکان ادامه دارد و در تاز ترین اقدام به استادیوم ورزشی و لیگ های اروپایی نیز کشیده شده.

ادامه مهمترین واکنش اهالی ورزش به این اتفاق هولناک به شرح زیر است:

حرکت جالب مدافع عراقی مس رفسنجان برای حمایت از مردم فلسطین

پرچم فلسطین در دستان علی عدنان

در ادامه رقابتهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال پیکان در تهران و ورزشگاه پاس قوامین به مصاف مس رفسنجان رفت و با یک گل مغلوب شد.

در حاشیه این دیدار اتفاق جالبی رخ داد و ستاره خارجی باشگاه مس همدردی و حمایت خود را با مردم مظلوم فلسطین ابراز کرد.

علی عدنان مدافع عراقی مسی‌ها با در دست گرفتن پرچم فلسطین با مردم غزه ابراز همدردی کرد و حمایت خود را از آنها نشان داد.

کاپیتان الغرافه دبل کرد و با غزه همدردی نمود

شادی بعد گل کاپیتان الغرافه با پرچم فلسطین

یاسین براهیمی کاپیتان الجزایری تیم الغرافه در دیدار روز گذشته مقابل الریان در چارچوب هفته هفتم لیگ ستارگان قطر موفق به ثبت دبل شد. او بعد از به ثمر رساندن گل دومش در دقیقه 61، پرچم فلسطین را از یک تماشاگر گرفت و ضمن حمایت از مردم فلسطین، شادی بعد از گل انجام داد.

ستاره ها و اهالی ورزش در داخل و خارج خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.