لیگ برتر فوتبال| سکته بی موقع به نفع استقلال در انزلی/ ملوان ترمز پرسپولیس را کشید

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین بازی هفته هشتم لیگ برتر، مهمترین بازی هفته بود. یک بازی سنتی و کلاسیک که در فوتبال ایران همیشه جذابیت ویژه ای داشته. ملوان در برابر پرسپولیس که همیشه دو رقیب جدی برای هم بوده اند.

با توجه به برد استقلال و صدرنشینی این تیم، یحیی گل محمدی تنها به 3 امتیاز می اندیشید و از همین رو تهاجمی ترین ترکیب ممکن بازی در انزلی و در ورزشگاه لبالب از تماشاگر سن سیروس متعادل آغاز شد. ملوان با ارائه بازی دینامیکی و فیزیکی تلاش داشت تا پرسپولیس و مهره های فانتزی اش را متوقف کند و هین سبب شد تا در نیمه نخست بازی ملال آور و متعادلی را شاهد باشیم و دو تیم دست خالی به رختکن بروند.

در نیمه دوم پرسپولیس که برد می خواست، جلو کشید و بازی را به زمین ملوان برد اما میزبان با تداوم بازی فیزیکی و دفاع چند لایه اجازه نداد که حملات نه چندان جاندار پرسپولیس به جایی برسد و در نهایت بازی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم امتیازات رزا تقسیم کنند.
با این تساوی صدرنشینی استقلال در جدول تثبیت شد.

ملوان صفر
گل:-

پرسپولیس صفر
گل:-

ملوان
افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، حسین صادقی (80، امین پورعلی)، مهران احمدی (65، ابوذر صفرزاده)، رضا جعفری (65، مسعود زائرکاظمینی)، سهیل فداکار (46، محمدرضا سلیمانی)
سرمربی: مهدی تارتار

پرسپولیس
علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، وحدت حنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی (46، مهدی ترابی)، سعید صادقی (65، امید عالیشاه)، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد عمری (76، نبیل باهویی)، شهاب زاهدی (46، میلاد سورگی)
سرمربی: یحیی گل محمدی

 

پرسپولیس در انزلی در برابر ملوان به تساوی بدون گل رضایت داد.