پیروانی: یک قهرمانی بیاورید، بعد درباره پرسپولیس حرف بزنید/ اسماعیلی‌فر: هر کسی باید سرش در کار خودش باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخرین بازی از هفته هشتم لیگ برتر پرسپولیس در انزلی به مصاف ملوان رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

پس از پایان بازی بازیکنان و کادر پرسپولیس صحبت کردند.

پیروانی: یک قهرمانی بیاورید، بعد درباره پرسپولیس حرف بزنید

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ملوان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: دو تیم خوب ریشه‌دار پرسپولیس و ملوان بازی خوبی انجام دادند. نمی‌خواهم درباره مسائل فنی صحبت کنم چون این روزها هر کسی می‌خواهد دیده شود درباره پرسپولیس صحبت می‌کند.

وی در مورد اینکه منظورش علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال است، تصریح کرد: اسم کسی را نیاورید. هر کسی می‌خواهد دیده شود اسم پرسپولیس را می‌آورد. پرسپولیس تیم پرطرفداری است و سال گذشته سه قهرمانی آورد. حداقل یک قهرمانی بیاورید و سپس این گونه اظهارنظر کنید. بحث داوری، استادیوم و جایگاه را به رخ می‌کشند اما یادتان باشد باید به پرسپولیس، به کادرفنی و اتفاقاتی که برای تیم ما می‌افتد، احترام بگذارید. دفعه آخرتان باشد که حرف می‌زنید. داخل رختکن همه تصمیم گرفته‌اند مصاحبه کنند چون هر کسی به خودش اجازه می‌دهد علیه پرسپولیس اظهارنظر کند.

مدیر تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما بهترین مربی داریم که می‌توانست جایی برود که چندین برابر پول بگیرد ولی به خاطر پرسپولیس و عشق هواداران مانده‌ است. نباید مربی ما را با مربی دیگری مقایسه کنید.

نعمتی: به پرسپولیس احترام بگذارید

علی نعمتی مدافع پرسپولیس پس از تساوی صفر - صفر پرسپولیس مقابل ملوان، به اظهارات علیرضا خانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال علیه یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد و گفت: باید به تیمی که سه قهرمانی گرفته، احترام بگذارند. صحبت درباره هیئت مدیره و مربی ما بی‌احترامی است و از آنها می‌خواهم فرار به جلو نکنند.

وی با اشاره به غیبت چند روزه یحیی گل‌محمدی در تمرینات پرسپولیس و امتناع بازیکنان این تیم در چند جلسه تمرینی عنوان کرد: تصمیم بچه‌ها و کادر فنی به‌خاطر حقوق بازیکنان است و همه با هم، چنین کاری انجام دادیم. پرسپولیس سه دوره قهرمان شده، اما از وضعیت باشگاه ما خبر دارید. قهرمانی‌ها را ما گرفتیم؛ پولش را باشگاه‌های صنعتی و تیمی که از قراردادش کم می‌کند!

مدافع پرسپولیس در واکنش به اظهارات یکی از خبرنگاران که در باورپذیر بودن قرارداد 160 میلیون تومانی یک بازیکن استقلال (سعید مهری) شبهه ایجاد کرد، گفت: شما چنین چیزی را باور می‌کنید؟ واقعا خنده‌دار است. قرارداد‌های 16 یا 120 میلیون تومانی با عقل جور درنمی‌آید. فرار به جلو می‌کنند و هجمه‌ها را به سمت ما می‌آورند. پرسپولیس در سال‌های گذشته 6 قهرمانی کسب کرده و باید به تیمی که سه قهرمانی (در سال گذشته) گرفته، احترام بگذارند.

اسماعیلی‌فر: هر کسی باید سرش در کار خودش باشد

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع پرسپولیس بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ملوان در هفته هشتم لیگ برتر، درباره مصدومیتش اظهار داشت: اَبرویم پاره شد و ضربه دیدم. سهیل فداکار با آرنج به اَبرویم زد.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از  بازی گفت: بازی خوب نبود؛ اما در این شرایط یک امتیاز بد نبود.

بازیکن پرسپولیس در واکنش به بعضی صحبت‌ها خطاب به سرخ‌پوشان، عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است؛ ولی شخصیت من اجازه نمی‌دهد درباره تیم‌های دیگر نظر بدهم. هر کسی باید سرش در کار خودش باشد و در مورد تیم‌های دیگر نظر ندهد. درباره تیم‌های دیگر صحبتی نمی‌کنم. هر حرفی بزنم، از جایگاه بازیکن پرسپولیس و خانواده بزرگ پرسپولیس است. سعی می‌کنم احترام مردم را نگه دارم تا مردم هم احترام ما را نگه دارند. قهرمان سه گانه ایران و همه جام‌های ممکن هستیم و به تیم‌های دیگر احترام می‌گذاریم. امیدوارم این احترام دو طرفه باشد.

بازیکنان و کادر پرسپولیس پس از تساوی برابر ملوان صحبت کردند.