سمیعی: اسپانسر ما هنوز زندان نرفته؛ وارث بزرگ‌ترین بدهی تاریخ فوتبال ایران هستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ فرشید سمیعی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال پیرامون واکنش مدیران پرسپولیس و آلومینیوم به اظهارنظرهای اخیر اظهار داشت: از هرگونه تنش گریزان هستیم و اقدام قضایی خواهیم کرد. این الفاظ شبیه هوچی‌گری و برای زمان نوجوانی ماست و نشر اکاذیب به شدت صورت می‌گیرد. قرار شد وقتی کسی شروع کرد، رکن قضایی ورود کند ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداده. ما سکوت کردیم ولی قانونی بوده که برای یک بازیکن خاص تغییر کرده است.

وی در ادامه بیان داشت: هر گونه پرداختی از جانب هوادار ممنوع است مگر اینکه ثبت شود و سوال جدی ما این است چرا این موضوع رسیدگی نشده؟ این درحالی است که چندین بار به این موضوع اقرار شده. بازیکنی برای رفتن به تیمی خانه‌اش را می‌فروشد و آقای نکونام دو بار هر بار دو میلیارد تومان قراردادشان را کاهش دادند و اسنادش موجود است چرا وقتی سخیف‌ترین الفاظ نسبت به استقلال به کار برده می‌شود، ورود نمی‌کنند؟!

سمیعی درباره شکایت باشگاه آلومینیوم عنوان داشت: اعداد اشتباهی به آلومینیوم اعلام شده و من هم اطلاعاتی نمی‌دهم و در کمیته انضباطی زیارتشان می‌کنیم. ما وارث بزرگ‌ترین بدهی فوتبال ایران از فصل قبل هستیم؛ حمایت دیگران را داشتیم پارسال حداقل فاتح یک جام می‌شدیم.

وی در رابطه با اسپانسر جدید باشگاه استقلال تصریح داشت: اسپانسر ما که هنوز زندان نرفته و کار می‌کند. همه فوتبالیست‌ها و هنرپیشه‌ها هم برایش تبلیغ کرده‌اند. باشگاه استقلال تحت فشار شدید مالی است و ما نه درآمدی داریم، نه خصولتی هستیم و نه مالک ثروتمندی داریم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پایان گفت: به خاطر حواشی اسپانسرهای فوتبال فراری شده‌اند و وقتی یک اپراتور اسپانسر می‌شود، چه حملاتی به آن‌ها می‌شود؟ ما استعلام گرفتیم بعد اسپانسر تایید شد و تا الان مشکل و موردی نبوده و امیدوارم حبس و زندان برای هیچ حامی مالی اتفاق نیفتد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال تحت فشار شدید مالی است و ما نه درآمدی داریم و نه خصولتی هستیم.