گل محمدی: هر جنگی را محکوم می‌کنم/ ویسی: جهان در کنار مظلوم است

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رژیم دیکتاتور و خونخوار صهیونیستی فاجعه دیگری را آفرید و با بمباران یک بیمارستان در غزه مشتی کودک و زن و بیمار را به خاک و خون کشید. وحشیان صهیونیست بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از 1000 فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند

این فاجعه غیرانسانی به اندازه ای مصیبت بار و دهشتناک بود که واکنش تمامی جهان را برانگیخت و همه انزجار خود را نسبت به این اتفاق وحشتناک نشان دادند.

جامعه ورزش نیز نسبت به این فاجعه انسانی واکنش نشان داد و ستاره ها و اهالی ورزش در داخل و خارج با انتشار پیام در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند. حمایت‌های اهالی ورزش از فلسطینی ها و محکومیت رژیم غاصب، مهر تایید دیگری شد بر مظلومیت فلسطینیان. این واکنش ها کماکان ادامه دارد و در تاز ترین اقدام به استادیوم ورزشی و لیگ های اروپایی نیز کشیده شده.

ادامه مهمترین واکنش اهالی ورزش به این اتفاق هولناک به شرح زیر است:

گل محمدی: هر جنگی را محکوم می‌کنم

یحیی گل‌محمدی در پاسخ به خبرنگار دانا درباره جنایت صهیونیست‌ها در غزه اظهار داشت: اعتقاد دارم جنگ در هر جای دنیا با هر دین و آیینی خوب نیست. من هر جنگی را محکوم می‌کنم، چون در این جنگ کودکان و افراد غیرمسلح از بین می‌روند. این اتفاق از لحاظ انسانی و دینی و هر طور که حساب کنید، خوب نیست. امیدوارم این جنگ متوقف شود، چون فقط مردم عادی ضرر می‌بینند. دیدن این صحنه‌ها برای هر کسی که کمی رحم در وجودش هست، آزاردهنده است و امیدوارم متوقف شود.

ویسی: جهان در کنار مظلوم است

عبدالله ویسی سرمربی نفت آبادان در پاسخ به سئوال دانا در مورد حمایت هواداران و اعضای تیم صنعت نفت از مردم مظلوم غزه که تحت هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند، گفت: هرجای دنیا که جنگی می‌شود، جهان در کنار مظلوم است. جنگ اتفاق خوبی در دنیا نیست و عدالت، برابری، برادری و اسلام همین را می‌گوید. ما هم طرفدار مظلوم هستیم.

مقداد ذکی زاده

 

ستاره ها و اهالی فوتبال ایران خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.