مدافع تیم ملی هنگ‌کنگ: برای سفر به تهران مشکلی نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین دیدار خود در دور نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به دیدار تیم ملی هنگ‌کنگ می‌رود که این دیدار ۲۵ آبان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. پیرامون محل برگزاری این بازی پیش از این صحبت‌های ضدونقیضی وجود داشت.

تنش در سرزمین‌های اشغالی حاشیه‌هایی را درباره میزبانی ایران از هنگ‌کنگ در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ ایجاد کرده و گفته می‌شد که هنگ‌کنگی‌ها به دلایل واهی، حاضر به سفر به ایران و انجام بازی با تیم ملی در تهران نیستند.

از این رو لی، مدافع تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ، درباره بازی با ایران در انتخابی جام جهانی گفت: «بازیکنان زیادی از ایران در باشگاه‌های اروپایی حاضر و از بازگشت به ایران خوشحال‌اند. بنابراین مشکلی برای رفتن به آن جا ندارم. هیچ صحبتی با اتحادیه فوتبال هنگ‌کنگ نداشته‌ام و بعید می‌دانم کسی از بازیکنان ما نخواهد در این سفر همراه ما باشد؛ اگرچه من با همه صحبت نکرده‌ام.»

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «برای بازی با تیم ملی ایران بسیار هیجان‌زده‌ام. ایران بازیکنان باکیفیتی از باشگاه‌های بزرگ دارد و من می‌خواهم با آن‌ها بجنگم.»

حواشی پیرامون برگزاری یا عدم برگزاری بازی تیم ملی فوتبال ایران با هنگ‌کنگ در تهران پایان یافت.