آخرین اخبار از سی‌ویکمین روز عملیات طوفان الاقصی/ هدف قرار دادن بیمارستان کودکان غزه

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد سی‌ویکمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که  بمباران مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد و در اثر آن‌ بیش از 10 نفر شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های فلسطینی بامداد روز دوشنبه اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی طبقه سوم بیمارستان کودکان رنتیسی در غرب شهر غزه را بمباران کرد. رسانه‌ها گزارش دادند که تعدادی شهید و زخمی شده‌اند.

در عین حال بامداد امروز شهر غزه شاهد انفجارهای مهیب و بمباران بی‌سابقه ارتش رژیم صهیونیستی بود که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی همراه با قطع خدمات ارتباطی و اینترنتی در این نوار منجر شد.

وقوع درگیری‌های مسلحانه در کرانه باختری

نظامیان اشغالگر در ادامه حملات روزانه خود، به منطقه عناتا واقع در شمال شرق قدس اشغالی یورش برده و تعدادی از فلسطینی‌های ساکن این منطقه را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین تعداد زیادی از فلسطینی‌های ساکن اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی را بازداشت کردند.

ادامه بمباران غزه و هدف قرار دادن بیمارستان کودکان

شبکه المیادین گزارش داد جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به حملات هوایی خود علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند به طوریکه تنها طی بمباران منطقه الزوایده در مرکز غزه ۱۰ فلسطینی تاکنون به شهادت رسیده اند.

این جنگنده‌ها ساعاتی قبل طبقه سوم بیمارستان کودکان رنتیسی واقع در نوار غزه را هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منازل مسکونی را در ۲ منطقه الهوجا و العجارمه واقع در مرکز اردوگاه جبالیا در شمال غزه بمباران کردند.

نبرد سنگین مقاومت با متجاوزان صهیونیست در چند محور در غزه

رسانه‌های خبری گزارش دادند که درگیری‌های سنگینی میان نیروهای فلسطینی و اشغالگران صهیونیست در چند محور در شمال غرب و جنوب شهر غزه در جریان است.

از سوی دیگر نظامیان اشغالگر در ادامه حملات روزانه خود، به منطقه عناتا واقع در شمال شرق قدس اشغالی یورش برده و تعدادی از فلسطینی‌های ساکن این منطقه را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین تعداد زیادی از فلسطینی‌های ساکن اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی را بازداشت کردند.

جوانان فلسطینی نیز در منطقه الجبل شمالی واقع در نابلس تلاش کردند مانع پیشروی‌های اشغالگران صهیونیست شوند.

اخبار واصله از فلسطین اشغالی از وقوع درگیری‌های مسلحانه میان نیروهای مقاومت و اشغالگران صهیونیست در شهر طوباس حکایت دارد.

تعداد نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده بازهم افزایش یافت

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت «شاحار کوهن» گروهبان وظیفه این رژیم در حمله به شمال نوار غزه اذعان کرد.

با هلاکت این نظامی صهیونیست تعداد نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده از ۷ اکتبر تاکنون به ۳۴۸ تن رسیده است.

روز گذشته ارتش صهیونیستی اعلام کرد که گروهبان جوناتان میمون از تیپ ناحال در حمله زمینی به نوار غزه کشته شده و یک افسر و یک سرباز دیگر هم به شدت زخمی شده‌اند.

آموس هرئیل تحلیلگر نظامی روزنامه هاآرتص با اشاره به خطرات حمله زمینی به غزه تصریح کرده بود که وجود تعداد بی‌شماری ادوات جنگی اسرائیلی در داخل نوار غزه موجب شده تا این ادوات و جنگ‌افزارها به اهدافی آسان برای مبارزان مقاومت تبدیل شوند.

هرئیل اظهار داشت که مبارزان مقاومت فلسطین در غزه ضربات سختی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده و همچنان در تونل‌ها مشغول مبارزه هستند و به نظر نمی‌رسد دچار شکست و فروپاشی شوند.

بیشتر بخوانید:

رژیم صهیوینستی علیه یک ملت در یک سرزمین اشغال شده می‌جنگد

هلاکت یک نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که یک نظامی اسرائیلی از گردان زرهی در جریان درگیری در شمال نوار غزه کشته شده است.

حمله صهیونیست‌ها به بیش از 100 مرکز بهداشتی در غزه

در بیانیه نهادهای بین المللی بشردوستانه آمده است که از آغاز جنگ (15مهرماه) تاکنون بیش از 100 حمله علیه مراکز بهداشتی در نوار غزه انجام شده است.

عملیات ضد صهیونیستی در قدس

رسانه های رژیم اسرائیل از عملیات ضد صهیونیستی در قدس خبر دادند، در این عملیات دو صهیونیست در نزدیکی یک ایستگاه پلیس در «باب الساهرة» در شهر قدیمی قدس با سلاح سرد به شدت زخمی شدند.

هنوز هویت عامل این عملیات مشخص نیست ولی بنا به گفته سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی، مجری این عملیات توسط نظامیان اسرائیلی هدف تیراندازی قرار گرفته و جان باخته است.

شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران در کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و زخمی شدن سه نفر دیگر در جریان حملات آنها به منطقه «حلحول» در شمال الخلیل واقع کرانه باختری خبر دادند.

القسام از حملات خمپاره‌ای به صهیونیست‌ها خبر داد

گردان های القسام، شاخه نظامی مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)‌ اعلام کرد که تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی که به شرق «حجرالدیک» نفوذ کرده بودند، هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفتند.

حملات خمپاره ای به تجمع نظامیان صهیونیست درشمال غزه

سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از حمله به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی در « تله القاط» شمال غزه خبر داد و گفت که تجمع نظامیان اسرائیلی را هدف حملات خمپاره‌ای قرار داد.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد سی‌ویکمین روز از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی شده است که  بمباران مناطق مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.