چرا صهیونیست ها میزان تلفات خود در جنگ غزه را سانسور می کنند؟

به گزارش خبرنگار بین الملل شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالی نبرد بین گردان های القسام و رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی ادامه دارد که رژیم صهیونیستی با فشار شدیدی افکار عمومی برای پایان کشتار کودکان در غزه و جنایات وحشیانه خود علیه فلسطین رو به رو است.

حدود یک ماه است که جریان های مقاومت در غزه، در مقابل شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی ایستادگی کرده و دست به عملیات های متعددی علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس زدند.

اگرچه جریان رسانه ای مخالف جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کرده است، از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، کشتار بی رحمانه کودکان و زنان غزه را به تصویر بکشد، اما در سوی دیگر، جریان رسانه ای مدعی آزادی بیان و حقوق بشر از اعلام آمار واقعی تلفات رژیم صهیونیستی خودداری می کند تا شکست مفتضحانه صهیونیست ها در غزه را لاپوشانی کند.

ارتش اسرائیل آمار کشته های خود را اعلام نمی کند

تلاش جریان رسانه ای غرب برای حمایت از رژیم اشغالگر قدس و کتمام کابینه نتانیاهو از اعلام واقعی آمار تلفات در این رژیم در حالی اتفاق می افتد که، اسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفته است: هر چه بیشتر در شهر غزه بمانیم، خسارت ها و تلفات بیشتری می دهیم، ادامه عملیات علیه غزه، خطر انفجار اوضاع در کرانه باختری را افزایش خواهد داد.

اظهار نظر غیر مستقیم این ژنرال صهیونیستی درباره شکست رژیم اشغالگر قدس در حالی مطرح می شود که پیش از این، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرده بود که ارتش اسرائیل متحمل خسارت های سنگینی شده ولی آمار کشته های خود را اعلام نمی کند!

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در آخرین آمار از کشته شدگان صهیونیستی، شمار تلفات خود در نبرد با غزه را ۳۴۱ نفر، از جمله ۵۸ پلیس و ۱۰ عضو سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» اعلام کرد این در حالی است که رادیو رژیم صهیونیستی درباره آمار تلفات صهیونیست ها اعلام کرد که از ابتدای عملیات طوفان الاقصی یکهزار و ۵۳۸ صهیونیست از جمله ۳۸۸ نیروی ارتش کشته و حدود پنج هزار نفر زخمی شده اند.

سانسور تلفات رژیم صهیونیستی مانع ترس شهرک نشینان نخواهد بود!

به نظر می رسد سران رژیم صهیونیستی و جریان رسانه ای حامی صهیونیست ها، تلاش می کنند با سانسور واقعیت ها از شکست اشغالگران قدس در جنگ غزه و اعلام نکردن آمار دقیق تلفات انسانی این رژیم، همچنان ژست پیروزی در جنگ در مقابل جریان مقاومت را حفظ کنند.

سران رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند تا از تلفات سنگین خود خبری به جهان مخابره نشود، اما شهرک‌نشینان از شرایط ترسناک خود سخن می‌گویند و تحرکات تل آویو برای سانسور و کتمان تلفات خود با توجه به افشاگری شهرک نشینان، راه به جایی نبرده و نخواهد برد.

گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیشتر گفته بود که به تیپ هوابرد و تیپ «جفعاتی» ارتش رژیم صهیونیستی خسارت های سنگینی وارد شده است.

الجزیره نیز به نقل از یواف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود کشته شدن نظامیان ارتش اسرئیل در نبرد با حماس در غزه ضربه مهلک و دردناکی است!

گزارش ها حاکی از آن است که ارتش اسرائیل متحمل خسارت های سنگینی در نبرد با جریان های مقاومت در فلسطین شده است ولی آمار کشته های خود را اعلام نمی کند!