تهدید جدید ساپینتو علیه استقلال: حساب من و شما با فیفاست!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی پرحاشیه و جنجالی تیم فوتبال استقلال که با پایان فصل بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران جمع آبی‌پوشان را ترک گفت و به لیگ قبرس رفت، اکنون باشگاه تهرانی را با یک مشکل جدید و تهدید مالی مواجه کرده است.

ساپینتو درباره سفر به قبرس از ایران اظهار داشت: در ترکیه با وجود اینکه فرهنگ متفاوتی دارد، خیلی خوب پیش رفت. در ایران از نظر ورزشی هم روزهای خوبی داشتیم. سوپرجام را بردیم، به فینال جام حذفی رفتیم و ناعادلانه باختیم، تا آخر برای قهرمانی جنگیدیم.

وی درباره آخرین وضعیت دریافتی‌هایش عنوان داشت: چیزی که در ایران خوب پیش نرفت بحث مالی بود، من و تیم فنی‌ام هشت ماه را بدون دریافت حقوق و دستمزد گذراندیم که این مدت زمان خیلی زیادی است. هیچ چیزی حل نشده است. فرآیند دریافت مطالباتم از استقلال زمان می‌برد و همه چیز توسط فیفا انجام خواهد شد.

این سرمربی پرحاشیه در پایان گفت: امسال در اروپا همه چیز خوب پیش می‌رود هر چند در آپوئل نیز تأخیرهایی در دریافت حقوق برای من، کادرفنی و بازیکنان وجود دارد. رئیس باشگاه آپوئل تمام تلاش خود را می‌کند تا حامیان مالی و افرادی را پیدا کند که بتوانند به باشگاه کمک کنند و ما امیدواریم که او بتواند هر چه سریع‌تر وضعیت را تنظیم کند.

سرمربی پرتغالی پیشین تیم فوتبال استقلال هنوز مطالباتش را از این باشگاه تهرانی دریافت نکرده است.