لیگ قهرمانان آسیا| تساوی بدموقع پرسپولیس در دوشنبه؛ فرار سرخ‌ها از شکست با درخشش بیرو

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۷:۳۰ امشب (سه‌شنبه - ۱۶ آبان‌ماه)  به مصاف تیم فوتبال استقلال تاجیکستان رفت.

سرخ‌پوشان پیش از این دیدار به علت سرماخوردگی برخی از بازیکنان، با بحرانی جدی مواجه شده بودند و پیش‌بینی می‌شد که یحیی گل‌محمدی برای این بازی نخست از دور برگشت، با مشکلات زیادی مواجه شود.

با این حال اما سرخ‌پوشان روی چمن مصنوعی ورزشگاه دوشنبه در نیمه نخست بازی روانی را از خود نشان دادند و مهدی ترابی نیز پشت سر نبیل باهویی و محمد عمری، مثلث هجومی پرسپولیس در این بازی را تشکیل دادند.

ترابی در بازگشت به ترکیب اصلی پرسپولیس با یک ضربه ایستگاهی مهارنشدنی، پرسپولیس را پیش انداخت و نیمه با همین برتری پایان یافت.

در نیمه دوم اما مطابق انتظار این بازیکنان استقلال تاجیکستان بودند که بیش‌تر به دروازه تیم ایرانی فشار آوردند و بارها تا مرز باز کردن دروازه پرسپولیس رفتند که درخشش علیرضا بیرانوند نگذاشت.

بالاخره سنین سبای توانست دروازه پرسپولیس را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند تا کار سرخ‌ها برای ۲ بازی بعدی و صعود به مرحله بعد خیلی سخت‌تر شود.

استقلال تاجیکستان یک
گل: سنین سبای ۷۴

پرسپولیس یک
گل: مهدی ترابی ۲۹

ترکیب استقلال تاجیکستان: رستم یتیموف، آرتور کارتاشیان، سدیوجون قوربانوف، ایوان نووسلیچ، علیشهر جلیلوف، تابرزی داولاتمیر اسلاموف، دنیس بگانوویچ، احسان پنشنبه، احمدونی کمالوف، رومیش جلیلوف و سنین سبایی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و نبیل باهویی.

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان به تساوی دست یافت.