رفیعی: انگار روی آسفالت بازی می‌کردیم/ گولسیانی: نصف تیم در رخت‌خواب هستند!

به گزارش راه دانا، وحدت هنانوف پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: روز قبل هم گفتم که بازی راحتی نداریم. امروز هم دیدید که بازی سختی بود. ابتدا از هواداران تشکر می‌کنم که امروز هم آمدند و ما را تنها نگذاشتند و ان‌شاءالله بازی بعد نتیجه را جبران می‌کنیم.

وی درباره اینکه پرسپولیس چه برنامه‌ای برای دو بازی سخت آینده خود دارد، گفت: ما ابتدا با سپاهان بازی داریم که خیلی مسابقه سنگینی است. ان‌شاءالله خوب تمرین می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

رفیعی: انگار روی آسفالت بازی می‌کردیم

سروش رفیعی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: در این شرایط چمن مصنوعی و در روزی که هم مصدوم داشتیم و هم بسیاری از بازیکنان ما مریض شدند و در شرایط بدنی خیلی بدی بودند، با یک گل جلو افتادیم اما نباید اینگونه گل می‌خوردیم. عادت نداریم روی چمن مصنوعی بازی کنیم اما معمولا همین زمین را باید آب می‌دادند اما این کار را هم نکرده بودند. انگار روی آسفالت بودیم و توپ‌گیر می‌کرد.

وی همچنین عنوان داشت: به هر حال گذشت. باید تلاشمان را بکنیم و باید ببینیم چه می‌شود. فوتبال است و باید ببینیم رقبایمان چه کاری انجام می‌دهند. این دو بازی را باید بگذرانیم. سرماخوردگی و مصدومیت جزو فوتبال است و پیش می‌آید. از هواداران خودمان هم ممنونم که آمدند. هواداران تاجیک هم لطف داشتند و تشویق کردند.

گولسیانی: نصف تیم در رخت‌خواب هستند!

گئورگی گولسیانی، مدافع پرسپولیس پس از این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود چون بازی کردن در زمین حریف آن هم در چمن مصنوعی سخت است. به هر حال ما تیم برتر زمین بودیم ولی چنین نتایجی در فوتبال رخ می‌دهد. اهمیت زیادی برای ما داشت که این بازی را ببریم اما در سه بازی گذشته ما گل‌هایی دریافت کردیم که در فوتبال رخ می‌دهد.

او در ادامه تاکید داشت: باید تلاش کنیم که در فاز تهاجمی بهتر شویم که بیشتر گل بزنیم. هفت امتیازی هستیم و این برای صعود کافی نیست. ما بهترین‌مان را برای بازی با النصر و الدحیل می‌گذاریم ولی الان برای بازی با سپاهان آماده می‌شویم. ما می‌دانیم که بازی سختی داریم و آن‌ها می‌توانند هر حریفی را شکست دهند.

بازیکن پرسپولیس درباره شیوع بیماری در اردوی این تیم پیش از مصاف با استقلال گفت: این زندگی است و رخ می‌دهد. حدود ۱۰ بازیکن ما مریض شده بودند و ویروس در تیم ما شیوع پیدا کرده بودند. نصف تیم ما در رختخواب بودند و نصف تیم در حال تمرین. من نمی‌خواهم بهانه بیاورم.

گولسیانی در پاسخ به این سوال که چقدر برای پرسپولیس شانس صعود قائل است، بیان داشت: ما هم از نظر تئوری و هم از نظر عملی شانس صعود داریم. فراموش نکنید که ما پرسپولیس هستیم و بارها به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده‌ایم.

او درباره مصدومیتش گفت: من امیدوارم که مصدومیت خاصی نداشته باشم. من با درد در بازی ادامه دادم چون وقتی در زمین هستم، نمی‌خواهم خارج شوم. ما باید همه حریفان را آنالیز کنیم و این کار را می‌کنیم. این نتایج در فوتبال رخ می‌دهد و نگران آن نیستیم.

بیرانوند: ۱۸ بازیکن پرسپولیس سرما خورده‌اند!

علیرضا بیرانوند پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و توانستیم یک گل خیلی خوب هم به ثمر برسانیم. در نیمه دوم به نظرم حدود ۲۰-۳۰ دقیقه افت کردیم، از ۲۳ نفری که به اینجا آمدیم، ۱۷-۱۸ نفر از ما سرماخوردگی شدید دارند. یک ویروس شدید داریم. فکر کنم دو، سه نفر از بازیکنان با ما نبودند، همینطور امید عالیشاه با ما نبود.

او ادامه داد: فکر کنم به دلیل سرما خوردن بازیکنان نتوانستیم بازی کنیم و در نیمه دوم هم اگرچه به تیم اضافه شدند اما به دلیل سرماخوردگی آن شرایط لازم را نداشتند. شرایط ما خیلی سخت شد و می‌توانستیم با برد امروز شرایط را برای صعود بهتر کنیم. شانس صعودمان به ۷۰ تا ۸۰ درصد می‌رسید ولی به هر حال شرایط خیلی سخت بود. استقلال پرس کرد، موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشتند اما امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی کسب کنیم. شرایط ما خیلی سخت است و از الان خودمان را برای بازی خیلی حساس با سپاهان در لیگ ایران آماده می‌کنیم تا سربلند از آن دیدار خارج شویم.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل استقلال تاجیکستان در میکسدزون صحبت کردند.