سوغات تلخ پرسپولیس از دوشنبه؛ امیری مصدوم شد، صعود قطعی نیست!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته با ارائه یک نمایش بی‌برنامه و فاقد خلاقیت، در دوشنبه مقابل استقلال تاجیکستان به نتیجه دور از انتظار تساوی یک بر یک دست یافت و با یک امتیاز از این کشور به تهران برگشت.

این تساوی روی چمن مصنوعی اما اصلاً به کار سرخ‌پوشان نیامد؛ چرا که پرسپولیسی‌ها با پیروزی در خانه حریف می‌توانستند تا حد زیادی صعود خود به عنوان یکی از برترین تیم‌های دوم به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کنند اما این تساوی همه چیز را تغییر داده است.

اکنون در آخرین معادلات؛ نوبهار ازبکستان به همراه سپاهان اصفهان و نسف‌قارشی ازبکستان، ۳ تیم برتر گروه‌های ۵ گانه غرب آسیا هستند و پرسپولیس بر رده چهارم ایستاده که با توجه به در پیش بودن بازی مقابل الدحیل قطر و النصر عربستان، کار شاگردان یحیی گل‌محمدی برای صعود سخت شده است.

پرسپولیسی‌ها اکنون برای صعود به مرحله بعد، محکوم به پیروزی مقابل الدحیل و کسب نتیجه مناسب برابر النصر در ریاض هستند. البته این تمام ماجرا نیست؛ چرا که وحید امیری هم در بازگشت به زمین در بازی با استقلال، مجدداً از ناحیه همسترینگ مصدومیت را تکرار کرده است.

معاینات پزشکی از پای ستاره پرسپولیس نشان داده که این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده است و حداقل ۶ هفته از میادین دور خواهد بود. با توجه به در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا امیری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی در قطر هم نیست.

بدین ترتیب سرخ‌پوشان از بازی در تاجیکستان به کلی متضرر شده‌اند و در ادامه هم در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران یک بازی سرنوشت‌ساز و حساس مقابل سپاهان در اصفهان دارند که بی‌تردید تأثیر بسیاری روی روند این تیم در ادامه خواهد داشت.

صعود تیم فوتبال پرسپولیس به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با اما و اگرهای بسیاری روبه‌رو شده است.