وطن پرست: هندبال زنان نسبت به اسپانیا جوانتر شده/ تجربه حضور در جهانی به ما کمک خواهد کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، مینا وطن پرست بازیکن و کاپیتان تیم ملی هندبال زنان کشورمان در پایان چهارمین اردوی تدارکاتی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی دانمارک اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی در چهارمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی داشتیم و با کمک کادرفنی توانستیم روی نقاط ضعف تیم کار کنیم تا تیم هماهنگ‌تر و منسجم‌تری بشویم.

وی درباره حضور بازیکنان جوان در تیم ملی بیان کرد: بازیکنان انگیزه بسیار بالایی دارند و مطمئنم قدم به قدم تیم بهتری خواهیم داشت. شمایل تیم نسبت به مسابقات قهرمانی زنان جهان در اسپانیا جوانتر شده و بازیکنان جوان بسیاری به تیم اضافه شده‌اند که باید بگویم بازیکنان فوق‌العاده خوبی هستند. همین جا باید از ریاست محترم فدراسیون تشکر ویژه کنم به این دلیل که از وقتی بر مسند ریاست فدراسیون قرار گرفتند دختران هندبالیست به تورنمنت‌های بسیاری اعزام شدند و نتایج مطلوبی کسب کردند و واقعا خوش درخشیدند و در حال حاضر با پتانسیل و توانمندی که دارند به تیم ملی بزرگسالان اضافه شدند.

وطن پرست ادامه داد: نکته حائز اهمیت این است در یکی دو سال گذشته بازیکنان جوان با حضور در ترکیب تیم هندبال نوجوانان و جوانان حضور در سطح اول رقابت‌های هندبال جهان را تجربه کرده‌اند و این امر مطمئنا کمک بزرگی به تیم ملی بزرگسالان خواهد کرد.

کاپیتان تیم ملی هندبال زنان ایران اضافه کرد: حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان در اسپانیا برای من تجربه بسیار خوبی بود از این جهت که تیم‌های بزرگ دنیا را از نزدیک می‌دیدم و قرار بود روبروی آنها بازی کنم. خیلی خوشحالم که بازیکنان جوان در این سن کم این تجربه را به دست می‌آورند و دنیای بزرگ عرصه ورزش هندبال را از نزدیک می‌بینند. امیدوارم نتایج بهتری نسبت به نخستین سال حضور در مسابقات قهرمانی زنان جهان کسب کنیم و اطمینان دارم تمام بازیکنان همه تلاش خود را به کار می‌بندند تا نتایج خوبی به دست بیاورند.

 

بازیکن و کاپیتان تیم ملی هندبال زنان گفت: بازیکنان جوان تجربه حضور در رویدادهای جهانی را دارند و این امر کمک‌کننده خواهد بود.