لیگ برتر فوتبال| شلیک رونالدویی اسدی به قلب پرسپولیس؛ بهت سرخ‌ها در اصفهان!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس طی حساس‌ترین مصاف هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران موسوم به بازی ال‌کلاسیکوی لیگ، از ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز (یک‌شنبه - ۲۱ آبان) در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یک‌دیگر رفتند.

دو تیمی که به علت عدم شفافیت مالی و ترازنامه‌های قراردادی با کسر مجموعاً ۵ امتیاز مواجه شده بودند، امروز برای جبران مافات در مهم‌ترین بازی هفته به مصاف یک‌دیگر رفتند. استقلال پیش از این بازی شب گذشته تراکتور را شکست داد و به صدرنشینی‌اش ادامه داد تا این بازی حساس‌تر هم شده باشد.

در نیمه نخست؛ این طلایی‌پوشان بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و سعی می‌کردند تا برتری خود را بر حریف تهرانی دیکته کنند. در ادامه پس از هدر رفتن چند موقعیت توسط بازیکنان سپاهان، پرسپولیسی‌ها دروازه پیام نیازمند را نصفه‌ونیمه تهدید کردند که نتیجه‌ای نداشت.

پس از تساوی بدون گل در نیمه نخست که پر از موقعیت و جذاب به پایان رسید، شاگردان ژوزه مورایس پس از ۵ دقیقه تاخیر اما با توپ پر به زمین رفتند تا باز هم حملات پی‌درپی سپاهانی‌ها علیه دروازه پرسپولیس ادامه پیدا کند اما بی‌دقتی و بدشانسی طلایی‌ها به همراه درخشش بیرانوند، سپاهان را ناکام گذاشت.

بالاخره اما نوبت به ضربه کاشته و رضا اسدی رسید که در شب مملو از هوادار نقش‌جهان، با یک شوت استادانه و فراتر از سطح لیگ ایران توپ را به قعر دروازه پرسپولیس در بهت و استیصال بیرانوند چسباند و تیمش را پیش انداخت.

شهاب زاهدی در دقایق پایانی اخراج شد و این بازی مهم در نهایت با برتری اقتصادی سپاهان پایان یافت تا تیم اصفهانی ۳ امتیاز حساس را در خانه نگه داشته و تا رتبه پنجم خودش را بالا بکشد. پرسپولیس هم در رده دوم ماند.

سپاهان یک
گل: رضا اسدی ۶۹

پرسپولیس صفر
گل: -

سپاهان:
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، محمد کریمی، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی، احسان پهلوان (۴۶- شهریار مغانلو)
سرمربی: ژوزه مورایس

پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک (۸۹- مسعود ریگی)، سروش رفیعی (89- میلاد سورگی)، سعید صادقی (۸۵- وحدت حنانوف)، مهدی ترابی (۷۵- امید عالیشاه)، محمد عمری، شهاب زاهدی

دیدار حساس تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس با برتری طلایی‌پوشان میزبان خاتمه یافت.