امروز ایران اسلامی به نقطه بازدارندگی دشمنان رسیده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح قزوین؛ حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین که ظهر امروز در سالن اجتماعات حضرت زهرا (س) سپاه استان برگزار شد،  اظهار کرد: این ایام بحث غزه و فجایعی که رژیم صهیونسیتی آنجا ایجاد می‌کند دل مسلمانان را جریحه‌دار کرده است.

وی افزود: شاکله اصلی آمریکایی‌ها روی خون شکل گرفته است، به طوری که ۷۰ تا ۹۰ میلیون نفر از سرخ‌پوستان را کشته و مقطوع‌النسل کردند تا ساکن شوند. 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی دشمن خود را خوب شناخته است، ابراز کرد: خیلی‌ها نمی‌دانند که رژیم استکباری آمریکا روی خون بنا شده است.

طیبی فر با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی فرزند نامشروع آمریکاست، تصریح کرد: آمریکایی‌ها یک راهبرد دارند که می‌خواهند از غرب آسیا بیرون بروند چون هم از درون مشکل دارند و هم قدرت‌های بزرگی در مقابل آن قد علم کرده‌اند.

آمریکا به دنبال آقایی اسرائیل در منطقه بود

این مسئول افزود: آمریکایی‌ها مداخله را با ائتلاف‌سازی در منطقه شکل می‌دهند و به دنبال واگذاری مدیریت غرب آسیا به رژیم صهیونسیتی بودند و بحث عادی‌سازی روابط با اسرائیل هم به همین دلیل بود که کشورهای منطقه آقایی منطقه را به اسرائل بدهند‌.

وی ادامه داد: آمریکا درصدد بود تا مسیر دریایی، ریلی، جاده‌ای و تجارت از هند با مرکزیت رژیم صهیونسیتی شکل پیدا کند و مرکزیت منطقه به دست رژیم صهیونسیتی باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی گفت: آمریکا این طراحی‌ها را انجام داد و به دنبال این بود که دو میلیون جمعیت را وارد مناطق اشغالی کند و موانع منطقه را از میان بردارد.

طیبی فر عنوان کرد: اسرائیلی‌ها قصد داشتند بعد از جشن‌های چند روزه عملیات هوایی را در غزه انجام دهند چون فکر می‌کردند حماس ضعیف شده است؛ لذا اگر جبهه حماس عملیات طوفان الاقصی را انجام نمی‌داد، رژیم صهیونسیتی عملیات خود را انجام می‌دادند.

این مسئول تصریح کرد: جبهه مقاومت با طوفان الاقصی بلایی بر سر رژیم صهیونسیتی آوردند که تمام ستون فقراتش شکست و دیگر هر کاری انجام دهند قابل ترمیم نیست.

وی افزود: قریب به ۵۰۰ هزار نفر از سرزمین‌های اشغالی مهاجرت کرده‌اند و بسیاری دیگر قصد بازگشت ندارند و این اتفاق بزرگ و مهم بود که شالکه رژیم صهیونسیتی را در هم ریخت.

بمباران مردم بی‌دفاع غزه نشانه حقارت رژیم صهیونسیتی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی تاکید کرد: تحقیر و‌ بی‌حیثیتی بالاتر از این نیست 

که امروز رژیم صهیونسیتی به دلیل اینکه توان مقابله با جبهه مقاومت و حماس را ندارد اقدام به بمباران و کشتار مردم غیرنظامی و بی‌دفاع غزه کرده است.

طیبی‌فر با بیان اینکه رژیم صهیونسیتی از لحاظ روحی بسیار شکست خورده‌اند، گفت: این شکست استکبار است و پرچم غزه همان پرچم مقاومت، ایستادگی و پرچم اسلام است.

وی افزود: مرام و مسلک مستکبران اینگونه است که وقتی بر هر کشوری که مسلط شوند یا باید سرمایه‌های آن را بربایند و اگر موفق نشوند اقدام به قتل و عام کامل می‌کنند و جز این راهبردی ندارند.

این مسئول تصریح کرد: کسانی بودند که می‌گفتند آمریکا با یک موشک شما را ا بین می‌برد و انقدر ادعای مقابله با آن را نکنید و اکنون هم می‌گویند «شما را چه به غزه» اما باید گفت امروز دست جمهوری اسلامی بلند است و جبهه مقاومت تنها در داخل جمهوری اسلامی نیست بلکه دامنه جغرافیایی آن گسترده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز موشک‌های یمن روانه رژیم صهیونسیتی می‌شود و لبنان چشم‌های رژیم صهیونسیتی را در مرزهای شمالی می‌زند به طوری که ارتشی‌های اسرائیل نزدیک مرزهای لبنان نمی‌شوند.

طیبی‌فر بیان کرد: امروز اقتدار و توانمندی در ایران اسلامی به جایی رسیده که در آن بازدارندگی وجود دارد و با مقاوم‌سازی جمهوری اسلامی، دشمن نمی‌تواند نگاه چپ به کشور داشته باشد.

وی در پایان گفت: مطمئناً رژیم صهیونسیتی شکست خورده است و امروز جوانان فلسطینی بیدار شدند و می‌خواهند سرزمین‌های خود را بازپس بگیرند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز اقتدار و توانمندی در ایران اسلامی به جایی رسیده که در آن بازدارندگی وجود دارد و با مقاوم‌سازی جمهوری اسلامی، دشمن نمی‌تواند نگاه چپ به کشور داشته باشد.