عبدی: از هیچ تیمی نمی‌ترسیم؛ بازیکنان تیم نوجوانان در اردو موبایل ندارند!

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عبدی، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان پیرامون صعود از گروه سخت جام جهانی زیر ۱۷ سال اظهار داشت: روز اولی که متوجه شدیم در این گروه سخت هستیم من خودم خیلی خوشحال بودم که اگر قرار است در هر گروهی صعود نکنیم، بهتر است تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای را با بهترین تیم ها کسب کنیم. من خیلی دوست داشتم که چالش بزرگی داشته باشیم. 

وی در ادامه بیان داشت: خداراشکر می کنم که توانستیم این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. توانستیم خودمان را قانع کنیم که با تمام سختی می شود کارهای بزرگی انجام داد. البته مردم اندونزی ما را خیلی دوست دارند و امروز (دیروز) ما را تشویق کردند.

عبدی درباره تعداد گل‌های زده تیمش گفت: خیلی فشار گذاشتیم که بتوانیم بیشترین گل را بزنیم و صعود کنیم. حالا هم فرقی نمی کند با چه تیمی بازی کنیم و از هیچ تیمی نمی ترسیم چون بازیکنان به خود باوری لازم رسیده‌اند. اگر به اسپانیا می‌خوردیم کار سخت تر می شد اماامیدواریم از این مرحله هم به سلامت عبور کنیم.

وی راجع به این که هدف‌گذاری بعدی‌اش برای تیم ملی پس از صعود از مرحله گروهی چیست، عنوان داشت: گام بعدی برای ما این است که بتوانیم جزو ۴ تیم باشیم. بچه‌ها هم می‌دانند کار با من سخت است اگر کارها را درست انجام ندهی.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان تأکید داشت:  ریکاوری یکی از بزرگترین عوامل موفقیت در تورنمنت هاست؛ خیلی ها در اینجا می پرسند که چه کاری انجام می دهید که بچه ها آماده می شوند که من به شوخی می گویم این یک راز است.

وی در رابطه با قوانینش در اردوی تیم ملی تصریح داشت: بازیکنان در اردو نباید تلفن همراه داشته باشند؛ یک گروه درست کرده‌ایم که بازیکنان فقط از طریق سرپرست بتوانند با خانواده خود صحبت کنند و تلاش کردیم با تمرکز وارد مسابقات شویم.

عبدی در مورد قطع کردن مصاحبه‌اش به علت پخش اذان گفت: کار خاصی نکردم و فقط در زمان پخش اذان همه چند ثانیه مکث کردیم و این کار طبیعی است. هرکسی باید وظیفه خود را انجام دهد. دعا کنید تا بچه ها بتوانند در مرحله بعدی هم با همین صلابت بازی کنند

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان گفت: بچه‌های تیم ملی به خودباوری لازم رسیده‌اند و ما از هیچ تیمی در ادامه جام جهانی نمی‌ترسیم.