خروش پایتخت نشینان در حمایت از کودکان غزه

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راهپیمایی تهرانی‌ها در حمایت از کودکان غزه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در میدان انقلاب اسلامی آغاز شد.

این تجمع با دعوت با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مناطق تهران بزرگ از مردم تهران برگزار شد.

سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این راهپیمایی در خصوص ابعاد جنایت یهودیان صهیونیست در غزه و مقاومت گروههای فلسطینی سخنرانی خواهد کرد.

در حالی فضای خیابان انقلاب منتهی به میدان انقلاب حال و هوای حمایت از مردم مظلوم غزه را دارد که هنوز تا زمان رسمی آغاز راهپیمایی باقی مانده است.

در مسیر راهپیمایی پرچم ایران، حزب الله لبنان و فلسطین توزیع می شود.

در ساعات پیش از راهپیمایی مردم تهران با تجمع پرشور در میدان انقلاب، با مردم مظلوم غزه همدلی و از قساوت رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

نمایش تصاویر کودکان غزه در مسیر راهپیمایی

اجرای گروه سرود در مسیر راهپیمایی

تشییع نمادین پیکر شهدای غزه در میدان انقلاب

استاندار تهران در میدان انقلاب حضور یافت.

میدان انقلاب با پرچم فلسطین آذین شد.

ماجدی هییت رییسه فوتبال تهران در راهپیمایی حمایت از مردم غزه حضور یافت.

فریادهای مرگ بر اسرائیل در میدان انقلاب طنین انداز شد.

بیشتر حاضران در راهپیمایی ضد صهیونیستی امروز با پرچم حریفت منم به میدان انقلاب آمده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

بسیاری از خانواده‌ها کودکان و نوزادان خود را به همراه دارند.

وزیر ورزش و فضل الله باقرزاده نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی در اجتماع بزرگ مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه حضور یافتند.

صحبتهای وزیر ورزش در حاشیه راهپیمایی غزه

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه راهپیمایی ضدصهیونیستی، اظهار داشت: حمایت از مردم غزه یکی از کارهای بسیار خوب جامعه ورزش است که همیشه در این صحنه‌ها حاضر می‌شوند و حمایت خود را اعلام می‌کنند. از خصلت‌های خوب  مردم ایران و جامعه ورزش این است که در چنین صحنه‌هایی همواره حضور پایدار و قطعی دارند.

وی افزود: امروز جامعه ورزش با حضور در این مراسم خواستار محکومیت جنایت رژیم غاصب اسرائیل توسط جامعه جهانی شده و اهالی ورزش نیز امروز حضور پیدا کرده‌ و با این حرکت نشان دادند دنبال محکوم کردن حملات وحشیانه صهیونیست‌ها هستند. آنها نشان دادند در حمایت از مردم مظلوم غزه مصمم و پایدار هستند.

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در میدان انقلاب رسما آغاز شد.

«این سند فتنه صهیون بود»، «یا ایها المسلمون، غزه شده غرق خون»، «پیروزی با حماس است، اسرائیل در هراس است» و «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس» شعارهای مردم حاضر در راهپیمایی امروز است.

نازنین ملایی عضو تیم ملی قایقرانی ایران در راهپیمایی حمایت از مردم غزه حضور یافت.

مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه حضور یافت و گفت: رایزنی‌های دیپلماتیک در ارتباط با کمک‌رسانی به غزه در حال انجام است.

مهدی تاج: ورزشکاران ما در دفاع از آرمان‌های فلسطین مصم هستند

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در اجتماع بزرگ مردمی حمایت از کودکان و مردم مظلوم عزه حضور یافت و گفت: جامعه ورزش و ورزشکاران ما مثل همیشه با حضور در این مراسم حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند و جنایات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

وی افزود: حمایت از مردم غزه یکی از خصلت‌های بسیار خوب مردم ایران و جامعه ورزشی است که در چنین صحنه‌هایی همواره حضور پایدار و قاطعی دارند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حمایت جامعه ورزش از مردم مظلوم غزه، گفت: امروز جامعه ورزش با حضور در این مراسم خواستار محکومیت جنایات این رژیم توسط جامعه جهانی هستند و با این حرکت نشان دادند در حمایت از مردم مظلوم غزه مصمم و پایدار هستند.

تاج با قدردانی از حضور جامعه ورزش در این مراسم، گفت: چنین حضوری تا به امروز سابقه نداشته و این موضوع نشان داد ورزشکاران ما در دفاع از آرمان‌های فلسطین مصم هستند. امیدوارم جامعه جهانی با فشار خود باعث شوند رژیم اشغالگر صهیونیستی به اقدامات وحشیانه خود هرچه سریع‌تر پایان دهد.

در این مراسم پرچم فلسطین توسط راهپیمایان حمل شد.

در این مراسم مردم تهران به صورت نمادین کودکان کفن شده شهید فلسطینی را بر دست گرفته و بالا برده‌اند.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: مردم امروز یوم الله دیگری برای تاریخ اسلام و ایران خلق کردند/ غزه در مسیر پیروزی است

راهپیمایی تهرانی‌ها در حمایت از کودکان غزه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی (شنبه 27 آبان‌ماه) در میدان انقلاب اسلامی برگزار شد.