مردم فلسطین این روزها یکپارچه صبر، استقامت، مقاومت و مبارزه اند

میثم نیلی مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخصوص جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و حمایت ناشران و نویسندگان جبهه انقلاب اسلامی از آنها گفت: ما امروز شاهد یک مظلومیتی در صحنه رسانه ای درخصوص مظلومیت مردم غزه هستیم؛ مردم فلسطین در حال مقاومت هستند و در این روزها حتی کوچکترین ناله و صدای غیرمقتدرانه ای از آنها شنیده نمی شود. مردم فلسطین این روزها یکپارچه صبر، استقامت، مقاومت و مبارزه اند. اما رسانه های اسلامی و آزاده دنیا بایستی این روایت ها را به خوبی و به احسن وجه انجام دهند که نقشی مهم دراین جنگ داشته باشند.

وی افزود: درست است که ما نقشی در این میدان و جنگ نظامی نداریم و مردم غزه به تنهایی در حال نبرد اند و آنها هستند که در حال صبوری، مبارزه و نبرد با صهیونیست ها هستند و انصافا خداوند هم یاری گر آنها بوده و خواهد بود؛ اما کار اصلی ما بیان آن مقاومت و مظلومیت و بیان واقعیات آن جنایت هاست که بایستی توسط نویسندگان و ناشران انقلابی رقم بخورد.

نیلی مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که یک استوری کوتاه و یا یک شعر و حتی داستانک کوتاه از قلم هنرمندان درباره مظلومیت مردم غزه واقعا چه تاثیری در این جنگ رسانه ای می تواند داشته باشد، گفت: ما هشت سال درگیر جنگ و دفاع مقدس بودیم اما سی و چند سال روایت گری آن روزها را داشته ایم و با این همه تولید، تازه اول راهیم. روایت های مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی تا سال ها کار اصلی ماست و ما تازه در ابتدای این راه بزرگ قرار داریم.

وی افزود: در ایران ما یک فاصله تاریخی و اجتماعی با مردم غزه داریم، چون بالاخره مسیر رفت و آمد در این سال ها بسته بوده اما گردهمایی هایی مانند هم صدایی نویسندگان انقلابی در حمایت از مردم غزه، اولا نشان دهنده اتحاد آنها در این باره است و ثانیا یک مسیری برای تشدید ادبیات روایی در کشورمان در موضوع فلسطین و آزادی قدس شریف است.

مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی درخصوص جنایات رژیم صهیونیستی گفت: مردم فلسطین این روزها یکپارچه صبر، استقامت، مقاومت و مبارزه اند. اما رسانه های اسلامی و آزاده دنیا بایستی این روایت ها را به خوبی و به احسن وجه انجام دهند که نقشی مهم دراین جنگ داشته باشند.