اعتراف صهیونیست ها به خودزنی؛ جشنواره ای با طعم مرگ!

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 15 مهر سال جاری  جنبش مقاومت اسلامی حماس، در یک اقدام نظامی تمام عیار و تاکتیکی علیه رژیم اشغالگر قدس، عملیات طوفان الاقصی را در سرزمین های اشغالی انجام داد.

عملیاتی آفندی که فرصت هرگونه واکنش و عکس العمل را از رژیم صهیونیستی گرفت و از همان دقایق ابتدایی با بمباران گسترده توانست سیستم نظامی و اطلاعاتی صهیونیست ها را فلج کند.

اگرچه به اذعان بسیاری از کارشناسان و بعدها به گفته تشکیلات نظامی جنبش مقاومت فلسطین، این عملیات با برنامه ریزی از پیش طراحی شده اجرا شد، اما شاید بتوان گفت همزمانی این عملیات با برنامه ها و شرایط داخلی رژیم صهیونیستی در دستور کار نیروهای مقاومت نبود.

جشنواره ای با طعم مرگ از صهیونیست ها برای صهیونیست ها

روز هفتم اکتبر یعنی همزمان با زمان انجام عملیات طوفان الاقصی از سوی جنبش مقاومت فلسطینی، جشنواره ای با عنوان جشنواره موسیقی بیابانی در سرزمین های اشغالی برگزار شد.

جشنواره ای که شرکت کنندگان آن به کام مرگی کشیده شدند که طراح صحنه آن صهیونیست ها بودند.

در بهبهه درگیری های حماس و رژیم صهیونیستی، رسانه ها اخباری از کشته شدن شرکت کنندگان در این جشنواره منتشر کردند.

جریان رسانه ای حامی رژیم کودک کش صهیونیستی تلاش کرد حماس را عامل این کشتار معرفی کرده و تکمیل کننده بخشی از پازل مظلوم نمایی صهیونیست ها باشد.

بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال نیز با انتشار تصاویر خانواده برخی از شرکت کنندگان در این جشنواره تلاش کردند مسئله اشغالگری در غزه و فلسطین را کمرنگ جلوه داده و عملیات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را عامل کشته شدن شرکت کنندگان در این فستیوال معرفی کنند.

این ادعای بی اساس رسانه ای در روزهای ابتدایی آغاز درگیری ها در غزه، موج رسانه ای در شبکه های صهیونیستی ایجاد کرد و بهانه ای شد تا صهیونیست ها دست به حملات وحشیانه به بیمارستان ها غزه زده و موجب شهادت صدها غیرنظامیان به ویژه کودکان و زنان شوند.

حالا، اما با گذشت بیش از 40 روز از این جنایات وحشیانه، رژیم صهیونیستی شاید تحت فشار شهروندان خود، مجبور به افشاگری شده و خبر از کشتار شرکت کنندگان در جشنواره موسیقی به دست ارتش صهیونیستی داده است.

افشاگری هاآرتص از کشتار صهیونیست ها به دست ارتش اشغالگر

روزنامه «هاآرتص» گزارش داد که بر اساس تحقیقات پلیس اسرائیل، یک بالگرد ارتش روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) به سمت اسرائیلی‌های حاضر در مراسم موسیقی بیابانی شلیک کرده است.

طبق این تحقیقات، نیروهای حماس در روز هفتم اکتبر اطلاع قبلی از برگزاری این جشن موسیقی نداشته‌اند که در آن ۳۶۴ اسرائیلی بر اثر حمله هوایی خود ارتش صهیونیست به قتل رسیدند.

هاآرتص نوشت که تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که یک بالگرد آپاچی اسرائیلی در روز هفتم اکتبر زمان حمله حماس شرکت کنندگان در جشنواره موسیقی در نزدیکی شهرک ریعیم در اطراف نوار غزه را بمباران کرده است.

رسانه های صهیونیستی البته درباره غیر عمدی یا اشتباهی بودن این حمله هوایی به شرکت کنندگان جشنواره چیزی نگفتند، اما سرنوشت مرگباری برای شهروندان خود رقم زدند.

سرنوشتی که تنها دستاویزی برای صهیونیست ها بود تا دست به جنایات هولناک و وحشیانه علیه مردم غزه بزنند.

در حالی جریان رسانه ای حامی رژیم صهیونیستی در پروژه مظلوم نمایی برای صهیونیست ها، حماس را مسئول کشته شدن شرکت کنندگان در جشنواره موسیقی در سرزمین های اشغالی معرفی می کرد که جریان حماس اساسا از برگزاری چنین جشنواره ای اطلاع نداشت.