بزرگترین تولید کننده محصولات بهداشتی هتلی در ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید محصولات بهداشتی هتلی در ایران فعالیت می‌کنند، با این حال نمی‌توان گفت که تمامی این شرکت‌ها عملکرد یکسانی داشته و محصولات تولید شده توسط آن‌ها از نظر کیفیت و قیمت در سطح کیفی مشابه‌ای قرار می‌گیرند.

 

این مسائل باعث شده که متقاضیان خرید محصولات بهداشتی هتلی همواره به دنبال تولیدکنندگانی باشند که بتوانند محصولاتی با سطح کیفی بالا و قیمت مقرون به‌صرفه تولید و عرضه کنند. پیدا کردن تولیدکنندگان این چنینی کار چندان سختی نیست؛ تنها کافی است چند دقیقه‌ای از وقت خود را در اختیار ما بگذارید تا شما را با محصولات بهداشتی هتلی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصولات آشنا سازیم.

 

انواع محصولات بهداشتی هتلی

قبل از ارائه توضیحاتی در مورد بهترین و بزرگترین تولیدکننده محصولات بهداشتی هتلی بهتر است که شما با انواع محصولات بهداشتی هتلی آشنا شوید. تمامی محصولاتی که برای نظافت شخصی در هتل ها استفاده می‌شوند، در دسته محصولات بهداشتی هتلی قرار می‌گیرند.

با توجه به اینکه هتل مسئول فراهم کردن راحتی و آسایش مسافران است؛ پس باید تمامی تجهیزاتی که مسافران برای داشتن یک اقامت راحت نیاز دارند را برایشان فراهم نماید. برای درک بهتر این موضوع فکر کنید در سفر خود و هنگام اقامت در هتل به چه محصولات بهداشتی نیاز پیدا می‌کنید؟ احتمالا اولین چیزهایی که به ذهن شما می‌رسند، یکی از موارد زیر هستند:

خمیردندان هتلی

یکی از ضروری‌ترین محصولات بهداشتی در هتل‌ها، خمیردندان هتلی است. خمیردندان جزو محصولات بهداشتی اولیه می باشد که مسافرین برای رعایت نظافت و بهداشت دهان و دندان، به آن نیاز پیدا می‌کنند؛ پس به عنوان یک هتل‌دار باید سعی کنید بهترین خمیردندان‌های هتلی را برای مسافرین خود تهیه نمایید.

مسواک هتلی

برای یک شب اقامت در هر مکانی بدون شک شما به مسواک هم نیاز پیدا خواهید کرد، پس همان طور که وجود خمیردندان برای هر هتلی لازم و ضروری است، وجود مسواک هتلی هم ضرورت دارد.

شانه هتلی

با در نظر گرفتن اینکه مسافرین علاقه دارند، سبک سفر کنند و یک چمدان کوچک همراه خود ببرند؛ بنابراین وجود شانه‌های هتلی تمیز و استفاده نشده می‌تواند به آنان کمک کند بار سبکی داشته باشند. در کل محصولات هتلی می‌توانند حجم چمدان مسافرین را کاهش دهند.

شامپو هتلی

برخی افراد شامپوهای مخصوص خود را حتی در مسافرت هم همراه می‌برند اما برخی دیگر در صورت داشتن شامپوهای مخصوص، چند روزی در مسافرت استفاده از شامپو های خود را فراموش می کنند و تمایل دارند که از شامپوهای هتلی استفاده نمایند.

صابون هتلی

مورد مهم دیگری که در میان محصولات هتلی دیده می‌شود، صابون است. وجود صابون‌های هتلی اهمیت بسیاری داشته و مسافران برای دوش گرفتن و شستشوی بدن به صابون نیاز خواهند داشت.

حوله هتلی

وجود حوله‌های تمیز و یکبار مصرف در هتل نشانه پاکیزگی و کیفیت خدمات ارائه شده توسط هتل است. برای این منظور حتما باید از حوله‌های سفید رنگ استفاده شود؛ چرا که مسافرین می‌توانند به راحتی متوجه شوند که حوله‌ها تا چه اندازه تمیز هستند.

 

بزرگترین تولید کننده محصولات بهداشت هتلی

طنین بهداشت پارس یکی از بهترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات بهداشت هتلی در ایران به ‌شمار می‌رود. مجموعه طنین یکی از آن مراکزی است که شما می‌توانید با خیالی آسوده بابت کیفیت محصولات و همچنین قیمت آن‌ها، محصولات مورد نظرتان را از این مجموعه خریداری نمایید.

مجموعه طنین با تولید مسواک و خمیردندان های متنوع در زمره بهترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات بهداشت هتلی قرار می‌گیرد و تمامی محصولات این تولیدکننده همچون شامپوهای هتلی، خمیردندان، حوله و... در بسته‌بندی‌هایی با حجم‌های مختلف و کیفیت بالا به بازار عرضه می‌شود.

عملکرد خوب این تولیدکننده در تولید و عرضه محصولات بهداشتی هتلی موجب شده توجه بسیاری از هتل‌داران داخلی و خارجی به سوی محصولات با کیفیت هتلی ایرانی جلب شود. این مسئله همچنین می‌تواند گواهی برکیفیت بالای محصولات طنین بهداشت باشد.

محصولات این تولیدکننده نه تنها در هتل‌ها بلکه در مراکز دیگری هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله این مراکز می‌توان به خوابگاه‌ها، استخرها، بیمارستان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی دیگر اشاره کرد.

یکی از عمده مزیت‌های خرید محصولات بهداشت هتلی از طنین بهداشت، قیمت مقرون به‌صرفه آن‌ها است. مشتریان می‌توانند با صرفه هزینه‌ای مقرون به‌صرفه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را تهیه نمایند. با این اوصاف هتل‌ها و سازمان‌هایی که به حجم بالایی از محصولات بهداشتی هتلی نیاز دارند با مراجعه به سایت طنین بهداشت می‌توانند تا حد قابل توجهی هزینه‌های خود را کاهش دهند.

از دیگر مزایای خرید محصولات بهداشتی هتلی از طنین بهداشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمامی محصولات با حفظ کیفیت و سلامت تولید شده و برای مشتریان ارسال می‌شوند.
  • امکان خرید محصولات در سریع‌ترین زمان ممکن وجود دارد.
  • عوامل فروش طنین بهداشت پارس به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان هستند.
  • امکان خرید بی واسطه و به‌صورت غیرحضوری برای مشتریان وجود دارد.

چرا هتل ها به پک لوازم بهداشتی مرغوب نیاز دارند؟

همانطور که در مطالب بالا هم اشاره کردیم، محصولات بهداشتی هتلی می‌توانند در حفظ آرامش و آسایش مشتریان تاثیر زیادی بگذارند. بسیاری از مسافران هنگام سفر محصولات بهداشتی را همراه خود نمی‌برند؛ از همین رو هتل محل اقامت آن‌ها وظیفه دارد که این اقلام را برای آنان تهیه کند و داشتن اقلام بهداشتی از ملزومات هتل‌ها می باشد.

درکل وجود پک لوازم بهداشتی در هتل به دلایل زیر ضروری است:

به‌دست آوردن رضایت مسافرین

یکی از استراتژی‌هایی که اغلب هتل‌ها برای جذب رضایت مسافرین در پیش می‌‌گیرند، ارائه امکانات رفاهی با سطح کیفی بالا است. با توجه به اینکه محصولات بهداشتی هتلی هم جزوی از امکانات و خدمات هتل‌ها محسوب می‌شوند، تهیه با کیفیت‌ترین محصولات می‌تواند در جذب رضایت مسافرین تاثیرگذار باشد.

ملاحظات بهداشت فردی

رعایت بهداشت به‌خصوص در مکان‌های عمومی مانند هتل‌ها اهمیت زیادی دارد. محیط‌های عمومی حساسیت بالایی داشته و ممکن است یک نفر در صورت عدم بهداشت رعایت فردی، بیماری‌های عفونی زیادی را به افراد دیگر منتقل نماید. با این اوصاف وجود وسایل بهداشتی می‌تواند تا حد زیادی از این امر جلوگیری نماید.

محصولات بهداشتی هتلی مرغوب چه ویژگی‌هایی دارند؟

به‌عنوان یک هتل‌دار این که بتوانید بهترین‌ و باکیفیت‌ترین محصولات بهداشتی را تهیه نمایید، اهمیت بسیاری دارد. محصولات مرغوب و با کیفیت، ویژگی‌هایی داشته که شامل موارد زیر می‌شوند:

مراجع بهداشتی این محصولات را تایید کرده‌اند

حفظ بهداشت از مهم‌ترین مواردی است که هتل‌داران باید به آن اهمیت دهند؛ از همین‌رو لازم است آنان در هتل خود از بهترین محصولاتی که دارای مهر استاندارد و تایید مراجع بهداشت هستند استفاده نمایند. بهره بردن از چنین محصولاتی می‌تواند سطح کیفی خدمات‌ آن‌ها را افزایش دهد.

محصولات دارای حجم مناسبی هستند

باتوجه به اینکه تمامی محصولات بهداشتی هتلی برای استفاده در مدت زمان کوتاهی مورد نیاز هستند، احتیاجی نیست حجم بالایی داشته باشند. بهتر است این محصولات را در تعداد بالا اما حجم پایین تهیه کنید.

داشتن قیمت مقرون به‌صرفه بودن

نیاز انبوه به محصولات بهداشتی می‌تواند در هزینه‌ها تاثیر بسیار زیادی بگذارد؛ از همین‌رو اگر بتوانید محصولاتی با قیمت مقرون به‌صرفه خریداری نمایید، هزینه‌های شما تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند.

 

کلام آخر

در این مطلب ما سعی داشتیم شما را با یکی از بهترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی هتلی در ایران آشنا سازیم. همان طور که دریافتید محصولات بهداشتی هتلی به‌صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار گرفته و به جلب توجه مهمانان کمک می‌کند. از همین‌رو شما باید به ‌عنوان یک هتل‌دار بهترین محصولات را با قیمت مناسبی خریداری کنید که هم از نظر مالی دچار زیان نشوید و هم مهمانان شما راضی باشند. برای این منظور هم تنها کافی است به سایت طنین بهداشت مراجعه نمایید.

در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید محصولات بهداشتی هتلی در ایران فعالیت می‌کنند، با این حال نمی‌توان گفت که تمامی این شرکت‌ها عملکرد یکسانی داشته و محصولات تولید شده توسط آن‌ها از نظر کیفیت و قیمت در سطح کیفی مشابه‌ای قرار می‌گیرند.