حمله اسطوره فوتبال مصر به جهانیان؛ ابوتریکه: جهانِ منافق کر و لال شده/ زنده باد فلسطین+عکس

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رژیم دیکتاتور و خونخوار صهیونیستی فاجعه دیگری را آفرید و با بمباران یک بیمارستان در غزه مشتی کودک و زن و بیمار را به خاک و خون کشید. وحشیان صهیونیست بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از 1000 فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند

این فاجعه غیرانسانی به اندازه ای مصیبت بار و دهشتناک بود که واکنش تمامی جهان را برانگیخت و همه انزجار خود را نسبت به این اتفاق وحشتناک نشان دادند.

جامعه ورزش نیز نسبت به این فاجعه انسانی واکنش نشان داد و ستاره ها و اهالی ورزش در داخل و خارج با انتشار پیام در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند. حمایت‌های اهالی ورزش از فلسطینی ها و محکومیت رژیم غاصب، مهر تایید دیگری شد بر مظلومیت فلسطینیان. این واکنش ها کماکان ادامه دارد و در تازه ترین اقدام به استادیوم ورزشی و لیگ های اروپایی نیز کشیده شده.

ادامه مهمترین واکنش اهالی ورزش به این اتفاق هولناک به شرح زیر است:

ابوتریکه: جهانِ منافق کر و لال شده است

محمد ابوتریکه اسطوره فوتبال مصر به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش تندی نشان داد و آن را به شدت محکوم کرد.

او گفت: ۵۰ روز می‌گذرد و جهانِ منافق، ساکت است. ۵۰ روز می‌گذرد و زنان و کودکان و مردان زیادی شهید شده‌اند اما جهان کر و لال شده است و چیزی نمی‌گوید.

ابوتریکه ادامه داد: حمله به غزه بدی و زشتی جهان را نشان داد. حق کاملا روشن است و باطل هم همچنین. به خدا قسم باطل هرگز پیروز نمی‌شود. زنده باد فلسطین، زنده باد فلسطین.

 

 

ستاره ها و اهالی ورزش در داخل و خارج خشم و انزجار خود را از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.