پیروانی: داور به رونالدو احترام گذاشت/ زاهدی: مقابل ستاره‌های بزرگ النصر خوب بودیم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابتهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در ریاض برابر النصر به تساوی بدون گل رسید.

در پایان این بازی کادر و بازیکنان پرسپولیس صحبت کردند.

پیروانی: داور به رونالدو احترام گذاشت

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل النصر اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما امروز با تیم خوب و پرامکانات النصر و نفرات گرانقیمت این تیم بازی داشتیم. اول از همه میلاد سرلک که در بازی رفت اخراج شده بود، جبران کرد و باعث اخراج بازیکن حریف شد. ما بهتر از النصر بودیم و حق‌مان برد بود. اگر از موقعیت‌هایی که به دست آمد، بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم پیروز شویم.

وی با اشاره با مسائل مطرح شده پیرامون سقف بودجه گفت: اگر قرار باشد که با تیم‌های بزرگ رقابت کنیم، فکر می‌کنم باید تمهیداتی اندیشیده می‌شد. الان بحث گلزنی برای تیم ما مشکل شده است و اگر دست‌مان باز بود، می‌توانستیم هزینه کنیم. ما حداقل سقف را رعایت کردیم و اگر نمی‌خواستیم رعایت کنیم، می‌رفتیم و مهاجمان گرانقیمت می‌آوردیم. فکر می‌کنم در حق‌مان اجحاف شد و می‌توانستیم بهتر خرید کنیم و نتیجه بگیریم. ان‌شاءالله این بحث گلزنی هم حل شود. امروز همه زحمت کشیدند و به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. ان‌شاءالله دفعه‌های بعدی رقابتی سالم داشته باشیم.

پیروانی درباره درگیری لفظی با سرمربی النصر خاطر نشان کرد: داور یک مقدار به رونالدو احترام گذاشت. به نظرم بحث شبیه‌سازی بود. وقتی داور پنالتی نگرفت، باید کارت زرد می‌داد. حق با من بود، ولی مربی‌شان آمد و شلوغ کرد. من هم یک چیزهایی بلد بودم و سعی کردم از حق پرسپولیس دفاع کنم.

وی در پایان راجع به پرونده استقلال در کمیته انضباطی گفت: کسانی که تصمیم می‌گیرند، باید نظر بدهند. نمی‌خواهم راجع به سایر تیم‌ها حرف بزنم، فقط می‌گویم که اگر قرار بود با تیم‌های بزرگی آسیایی رقابت کنیم، باید یارگیری بهتری در خط حمله می‌کردیم.

زاهدی: مقابل ستاره‌های بزرگ النصر خوب بودیم

شهاب زاهدی بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس ایران مقابل النصر عربستان در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳، گفت: واقعاً حیف شد چون ما خیلی تلاش کردیم؛ ولی فوتبال همین است. همه و همه، حتی کسانی که کوچکترین مسئولیتی در باشگاه دارند بیشترین تلاش‌شان را کردند و کنار ما بودند. منظورم کسانی که اینجا حضور داشتند. فوتبال است و در حال حاضر با جایگاهی که در جدول داریم، خیلی امیدواریم.

وی  در پاسخ به خبرنگاری که اعلام کرد پرسپولیس برای تضمین صعودش باید الدحیل را شکست بدهد، گفت: منتظر هواداران‌مان هستیم تا با همه توان مقابل الدحیل ظاهر شویم و به همه نشان دهیم که قدرت واقعی پرسپولیس چقدر است.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود اخراج یک بازیکن النصر و موقعیت‌های خوب گلزنی سرخپوشان، توپ‌ها به گل نرفت، گفت: طبیعی است. شما جلوی هر تیمی در زمین حریف بازی داشته باشید این فشار وجود دارد. بعد از گذشت دقایقی از بازی فشار حریف کمتر شد. حتی وقتی که النصر یازده نفره شد ما خیلی خوب پاس به هم می‌دادیم و جلوی تیمی که این همه ستاره دارد، خیلی خوب کار کردیم.

زاهدی در واکنشبه سوالی مبنی بر فشار زیاد روی خط حمله پرسپولیس بعد چند هفته ناکامی در گلزنی، گفت: این فشار در تیم بزرگ پرسپولیس که بهترین تیم ایران است، طبیعی است. این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و تلاشم را بیشتر می‌کنم. امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود.

گولسیانی: می‌توانستیم مقابل النصر بهتر بازی کنیم

گئورگی گولسیانی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. با توجه به اینکه سه تیم رده دومی به مرحله حذفی صعود می‌کنند، پیروزی در این مسابقه برای ما بسیار مهم بود و به امتیازات این مسابقه نیاز داشتیم. با این حال در عربستان مقابل بازیکنانی چون رونالدو و بروزوویچ بازی می‌کردیم.

«از کاری که عربستان با فوتبال کرد، قدردانی می‌کنم.»،‌ وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: فضایی فوق‌العاده بر ورزشگاه حاکم بود و تجربه‌ای عالی از بازی در این فضا به دست آوردیم. فکر می‌کنم بازی را به‌خوبی سازماندهی کردیم و موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اخراج زودهنگام علی لاجامی گفت: پس از اخراج بازیکن حریف، النصر کار سخت‌تری داشت و کار ما آسان‌تر شد. با این وجود می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و اگر این اتفاق می‌افتاد، برنده بازی می‌شدیم.

سرپرست و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل النصر عربستان در میکسدزون صحبت کردند.